login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

SMTP

Offline Metalhead - 15/03/2005 18:46
Avatar van MetalheadHTML gevorderde Hey, ik heb sinds kort ADSL, en ik heb maar een abonnement genomen zonder e-mail en zo (omdat ik er al meer dan 30 heb ) maar nu heb ik natuurlijk ook geen SMTP-adres meer...

Hoe kan ik nu nog mailtjes versturen dan??

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde ik kan je wel een gratis e-mailadres regelen @pro-rsoft.comrndan heb je smtp mail.pro-rsoft.comrnvoeg me maar toe op MSNrnreinier_deblois@hotmail.comrn(niet allemaal tegelijk;-))rnrnP.S. ik kan je ook gratis websites uitreiken
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator GMail Er lopen hier tientallen mensen rond die anderen willen inviten en die hebben vast zelf nog wel een email-adresje waar ze hun activatiecode of whatever naartoe kunnen sturen. Kwestie van wachtwoord veranderen and you're good to go
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde Oja, ik kan je ook nog een GMail invite geven!rnMaar Pro R Software E-Mail is zonder reclame, en je kan zelf kiezen hoeveel opslagruimte je hebt, en unlimited grote e-mails kan je versturen!!! Importable in elke e-mail client en webmail! (httpwebmail.pro-rsoft.com)
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Ik heb wel een GMail, maar ik wil een [b]SMTP!!![b] adres.rnrnWeet je wel, het adres waar je e-mailtjes mee verstuurt.rnrn(is dus over het algemeen het smtp adres van je provider)
Offline SlashDotCom - 30/11/1999 00:00
Avatar van SlashDotCom Lid als je een pop3account heb is het simpel, je zet gewoon je smtp van je adsl provider als out-server en da ga toch werken
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van prorsoft PHP gevorderde GMail HEEFT een SMTP!!!!!!!!!!rnsmtp.gmail.comrnen pop3rnpop.gmail.comrnrnPro R Software Mail heeft het ook maar is betrouwbaarder!!!rnrn@slashdotcom das juist het probleem, die heeftie niet
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]als je een pop3account heb is het simpel, je zet gewoon je smtp van je adsl provider als out-server en da ga toch werken[quote] pop3 en smtp is dus wat anders en ff toch vraag lezen kan natuurlijk ook nooit kwaad.rnrn@metalhead je zegt dat je al 30 email adressen hebt. Daar zal ook wel iets bij zitten van een eigen domein. Vaak kun je dan via mail.domein.nl mail ontvangen én verzenden. Kun je daar niks mee
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde O ja, ik heb even geod gezocht, er zijn wel een poaar die ik wel kan gebruiken.... (sorry, dat wist ik niet)rnrnEn van GMail wist ook niet, ook sorry... prnrn(Ik gebruikte zelf altijd wanadoo en raketnet en zo, en die werken alleen als je ook daadwerkelijk die als verbinding actief hebt...)
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s