login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wie sluit altijd men topics?? | Pagina 2

57 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse Ik praat mezelf nu een beetje tegen, maar dat doet er even niet toe.rnMen moet eens nagaan wat de ledenbezoekers van dit forum hebben aan de betreffende topic. rnVoor Joël is het in principe een last omdat het alleen maar extra onnodige ruimte in zijn database inneemt en na een hele lange tijd langzamer zal [i]kunnen[i] worden. In principe heeft niemand hier wat aan, en dus zou het topic naar mijn mening ook gesloten kunnen worden. rnEn wat nou als je later op zoek wil gaan naar een topic waar je vraag misschien beantwoord kan worden, dan hebben die onnodige topics hetzelfde effect als spammail in een mailbox, of in het geval van eclipx; reclamefolders van de lidl.rnMaar ik ga ook mee in de mening dat, indien een topic gesloten wordt, de naam van de sluiter erbij vermeld wordt. Ook misschien een idee om er een [u]reden[u] bij te laten zetten.
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Het niveau vindt ik opzich niet achteruitgaan, wel het design gedeelte, er komen steeds meer leden (wat ik niet erg vindt hoor) maar het zijn allemaal leden met een php vraag, het hele forum staat er bomvol mee, en als de vraag is opgelost blijft het account nutteloos liggen, waardoor er een hoop onzin leden zijn om het maar zo te zeggen, miss iets maken dat als je 1,5 maand niet meer op sitemasters ingelogd bent geweest een remove functie maken dat het lid dan weg wordt gegooid, aan accounts die blijven liggen heb je tenslotte ook niks aan.... Verder vindt ik het een onzinnig topic, ik heb zo-iets van 'kom op, waar maak je je druk over', mja, dat is mijn mening, tot zover dan maar .. prnrnJeroen
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse [quote]en als de vraag is opgelost blijft het account nutteloos liggen[quote]Hierover had ik Joël al een PM gestuurd Er is dus een kans dat hij nu in zijn php-labje zit te brouwen op een code die jij voorstelde )
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid Er is al eens een topic geweest over ietsdergelijks als leden deleten na bapaalde tijd, maar (als ik me goed herinner) zijn er ook leden die bv langere tijd in het buitenland zitten oid, en het zou sneu zijn als die dan gedelete word, want het zou toch best een redelijk actief lid kunnen zijn.rnBovendien (als er wel een delete zou zijn) maakt pipo X weer gewoon een nieuwe account aan, is dat dan beter rnWat wel iets zou zijn is idd (in mijn ogen) topics deleten die NIET opgelost zijn, maar dit zal wss weer teveel werk zijn, omdat er dan admins heel de tijd moeten gaan kijken of iets is opgelost of niet, en ZELFS al zou het niet opgelost zijn, dan nog kan er een bijna nutteloze reply zijn van iemand waar jij tijdens je zoektocht tegenaanloopt en daar WEL iets mee kan doen.rnMAW, ik denk dat het zo gek nog niet is hier )rnrnedit rnMAW, ik [u]denk[u] dat het zo gek nog niet is hier ) moet VIND zijn P
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
mag ik ook nog ff mijn mening plaatsen ...rnrnik vind dat sitemasters een goede site is en hopelijk blijft maar ik denk wel dat er iets veranderd moet worden. bijv moet de crew meer actiever worden. tenminste in sommige vlakken. want moet je nou is kijken er staat vandaag op 15 Maart nog nieuws van 3 Maart !!! dat is toch echt geen nieuws meer !..rnrnik vind dat een beetje zonde, een systeem gemaakt dat niet eens gebruikt word. en met dat forum gedoe. vind ik dat sitemasters gelijk heeft. maar niet helemaal somigge dingen zoals blabla vuurwerk topics mogen van mij wel, dat maakt de community D
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Klopper HTML interesse Ik zou die taak gerust op mij willen nemen om die topics op te ruimen die niet opgelost zijn ) Ik ben dan wel lang bezig, maar ik heb anders toch nix te doen de hele dag...rn[quote]Bovendien (als er wel een delete zou zijn) maakt pipo X weer gewoon een nieuwe account aan[quote] Je kan het er gerust op houden dat ¾ van die gebruikers echt niet meer terug komt naar sm.be. En als ze naar het buitenland gaan, dan kunnen ze wel een PM achterlaten bij een crewlid zodat er op wordt gelet dat da lid niet verwijderd wordt... En dat mensen met een goede 'status' op sm.be standaard beveiligd zijn tegen verwijdering, omdat ze een goede bijdragen hebben kunnen leveren. En het zou lullig zijn als je hem verwijderd, terwijl hij honderden kennis-punten op z'n naam heeft staan.rn@Lightblade De crewleden hebben stuk voor stuk ook een sociaal leven, in tegenstelling tot mij. En het is ook niet de bedoeling dat de crew als helpdesk voor elke vraag gaat dienen. Dan zouden ze bots moeten gaan maken die je vragen beantwoorden.
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
jah idd goed idee. mensen met meer dan honderd posts ofzo worden niet gedelete. en anders wordt je na bijv (like hotmail) 90 dagen gedelete. al lijkt me dat toch wel lang.
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid [quote]Ik zou die taak gerust op mij willen nemen[quote]rnmaar jij bent lekker geen admin nene nene ne.rnlol sryrnrnMaar als er een PM achtergelaten moet worden om te melden dat je ff weg bent dan zou het systeem hier dus weer niet automatish kunnen gebeuren, en dus NOG meer nutteloos werk voor de admins.
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
jah maar een actief lid, die een paar maanden weg gaat heeft waarschijnlijk wel meer dan 100 posts Prnrnmoet je kijken wat er uit zo'n nutteloos topic voortkomt P
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Ik heb de topics op slot gegooit, omdat ze beiden over niks gingen. Discussieren over een stom klikspel, of zeggen dat er een pc bij de liddl te koop is. So what Ik ga er nooit bijzetten dat ik het gesloten heb, want dat hoef je niet te weten (de crew heeft het gesloten, spreek niemand er op aan) en het kost ons alleen maar extra tijd.rnrnWanneer ik topics meteen verwijder komt dat omdat ze op stront slaan. ik stuur [i]altijd[i] de maker een pm met hoe het wel moet. Deze discussie zou er niet zijn als de meeste leden de regels + FAQ eens gtrondig doorlezen (ja, die hebben we ook!)
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid zeg Dennisvb ge ebde gij juiste niks ge'pmd naar mij, en kheb ook de regels gelezen, staat niks in over dat, shit zeg, 'tis een hardware forum!! Moet ik soms praten over vissen erin omfg
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Beetje rustig, je hoeft niet meteen overstuur te reageren. Wat is je vraag in het topic Dat staat er nergens, jij wil alleen iets meedelen, dus geen wonder dat ik het sluit. rnrnWanneer ik pm's stuur, is dat meestal bij nieuwe mensen. Van iemand die hier al 7 maanden is verwacht ik wel dat hij weet hoe hij zich moet gedragen.
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid Ja, ok, ik vind dat dit topic ontopic begint te geraken en ik ondertussen al weet wat weljuist is, dus voor mijn part mag er hier een slotje op hoor 
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
[quote]maar niet helemaal somigge dingen zoals blabla vuurwerk topics mogen van mij wel, dat maakt de community [quote] rnrnof muizenval topics... lolrnrnmaareuhrneven... zoals al eerder gezegd werd, dat automatisch verwijderen... daar ben ik toch geen 100% voorstander vanrner zijn natuurlijk oplossingen, maar da's des te meer scriptwerkrnIk ga binnenkort een half jaar naar Zweden, en ik heb geen idee of daar Internet is of niet (in Zweden wss wel... maar of ze dat hebben in het gastgezin waar ik verblijf)rnDat betekend dat ik 6 maanden niet aanwezig zal zijn, als ze geen Internet hebben. Waardoor ik dus verwijderd zou worden.rnJe kan natuurlijk kijken, heeft de persoon meer dan 100 punten.rnMaar toch, ik ken hier iemand, die is niet altijd actief, maar soms is hij er wel, en hij heeft helemaal geen 100 punten. Maar waarom zou je hem verwijderen, hij komt af en toe online, als hij een vraag heeft, of om iets op te zoeken in de tutorialsoverzicht.rnDus daar zal wss ook wel een probleem zijn.rnrn[quote] Je kan het er gerust op houden dat ¾ van die gebruikers echt niet meer terug komt naar sm.be. [quote] rnrnEn de andere 25% (je kan die toch moeilijk laten stikken, zie bovenstaand voorbeeld)
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van EclipX Lid lekker ontopic rnrn[b]Crew (DENNISVB!!) edit[b]rnGeef dan eens een reden wat voor bijdrage deze reactie heeft
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Hier worden helemaal geen mensen verwijderd btw. We bannen ze hoogstens wanneer ze irritant zijn, maar net als nemisiskoen, zijn account blijft bestan maar het is voor ons wel handig te weten dat hij 6 maanden misschien afwezig is.
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid MO SHIT ZEGrnrn[quote]ekker ontopicrnrnCrew (DENNISVB!!) editrnGeef dan eens een reden wat voor bijdrage deze reactie heeft[quote] rnrnweet je wa kzeg niks meer, wis me gewoon uit junder database e, fuck zeg
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid btw, beetje onterecht dat een peep topic als dit al 48 replys open blijft )rnmss was jou topic dan ECHT onnozel rnJe bovenstaande reply in ieder geval wel, iedereen weet toch dat je verslaaft raakt aan sitemasters, je kan niet zomaar opgeven ;)
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid lol verslaafd p
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid zie bovenstaande, is dt bewijs of niet dat sitemasters verslavend is of wat 
Offline Geerios - 30/11/1999 00:00
Avatar van Geerios Onbekend @de admins zet er de volgende keer je naam bij net zoals DennisVBrn(ik zou ook wel eens weten wie mijn berichtjes edditp)
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde er was toch eens zoiets gemaakt met zon vakje waar dan [i]admin edit[i] bij stond igg ik heb er niks meer van gezien)
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde @Remy Dat is crew-edit.rnrnMaar eh... Wat is nou eigenlijk het probleem van Mr. Exclipxc ofzo Dat zijn topic werd gesloten ...
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Thomas Moderator Mja, deze forumtrol voelt zich op zijn pik getrapt.rnrnDe volgende keer mieter ik zo'n topic gewoon weg, krijgen we ook dat lauwe gezeur niet dat iemand wil weten wie zijn topic heeft gesloten.rnrnHuilen.
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Was FangorN net grappig  rn JAAAAAAAAAAA, er zit meer in hem dan alleen kennis van scripten .rnrnrnps, dit kost me weer punten...
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Ehm, sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik hem nogal zielig.. Een topic wordt gesloten omdat het onzinnig is of omdat het uit de hand loopt, bij hem was het onzinnig. Klaar. De crew beslist daar over, hij niet.rnrnMy 2 eurocents.rnrnrn[quote]KIjk e, vanacht heb ik een topic geopent over iets stoms da ze verkopen in de Lidl, en nu is er één zulke NERD admin, die nie moe weten van humor, en die sluit 't topic, zonder reden alee gewoon onzinnig, 't is gewoon een beetje humor e, maar 't lafste vind ik gewoon da ge nie eens erbij zet van wie 't is, kent al gevraagd aan Murphy en em weet 't ook nietn.[quote]rnrn'(rnMeer spelfouten dan letters. '(
Offline EclipX - 28/04/2005 23:54
Avatar van EclipX Lid mo mo mo, , kdacht dat da al lang gesloten was dit topic , al goed eind goed
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.18s