login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Wie sluit altijd men topics??

Offline EclipX - 15/03/2005 18:10
Avatar van EclipXLid KIjk e, vanacht heb ik een topic geopent over iets stoms da ze verkopen in de Lidl, en nu is er één zulke NERD admin, die nie moe weten van humor, en die sluit 't topic, zonder reden alee gewoon "onzinnig", 't is gewoon een beetje humor e, maar 't lafste vind ik gewoon da ge nie eens erbij zet van wie 't is, kent al gevraagd aan Murphy en em weet 't ook nietn.

En 't is nie den eersten keer e, trouwens 't staat nergens in de regels dat ik zo niet mag doen, kvind da nu echt vette zever e, kben ier minder en minder actief en 't is niet ik alleen hoor, omdat junder admins nogal op men systeem begin te werken, hoeveel topics ebben, jullie nu nie al gesloten van ik!!!!

Gesloten topic:

http://sitemast...mp;id=4964

Waarschijnlijk gaat dien admin dit bericht meteen verwijderen op sluiten, omdat ie te laf is e!!

57 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend Hij was al gesloten toen ik hem las, maar ik vond het een topic waar je niets aan had .... Ik ben er dus van harte mee eens dat de topic gesloten is.
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van EclipX Lid mo asjeblief, lik da ge ier altijd over sites en de rest moet klappenrnrn[b]Crew edit[b]rnPraat alsjeblieft normaal. Dit is onleesbaar!
Offline NCube - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van NCube HTML beginner Het was een onbelangrijk topic en die HD kan je goedkoper online bestellen. En type ff normaal
Offline BigBug - 30/11/1999 00:00
Avatar van BigBug PHP expert Heb ik ook wel eens gehad, toen was het Dennisvb.....
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00
Avatar van EclipX Lid OK, ik ga normaal typen, en WEERAL doe je het weer, gewoon crew edit, zonder te zeggen van wie!!
Offline xSc - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van xSc Onbekend Het geeft aan dat we als Crew één zijn ....rnrnEendracht maakt macht. Dat zie je maar weer. We hebben macht om zelfs jouw topics te sluiten.;-) rnrnMaar Ecplipx, we zullen erop letten.
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Thomas Moderator Moeten we in de (forumsite)regels erbij vermelden dat wij het voorrecht behouden berichten te wijzigenverwijderensuiten als het topic ons inziens onbelangrijk of onzinnig is rnrnEDIT Het is me niet helemaal duidelijk wat je wilt met dat topic
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Nee.rnrnAls een topic onzinnig is mag-ie gesloten worden.rnrnAls een topic niks met 'sitemastering' te maken heeft en niet in de topic 'ontspanning' staat ook.rnrnrnAan de andere kant vind ik niet dat topics geloten moeten wordeen als een bepaalde vraag beantwoord is (dat zie je namelijk ook nog wel eens), omdat er altijd in een later stadium nieuwe vragen bij de auteur of een ander met betrekking tot die topic naar voren kunnen komen... )
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner [quote]Eendracht maakt macht. Dat zie je maar weer. We hebben macht om zelfs jouw topics te sluiten.[quote] rnrnIk begin het hier ook een zottekot te vinden zenne, jullie zijn één crew. Maar als de ene iets toevoegt (ja, het hardwareforum...) dan vind de andere het nutteloos. Is dat jullie crew die zo samenhangtrnrnIk geef Exclipx volledig gelijk. Wat is er nu mis met die topic Waarom kan er nu niet gediscussiërd worden over de kwaliteit-prijs van die harddisk En zeg nu niet omdat het niet webdesign-gerelateerd is!!rnrnSitemasters was een mooie site, die met de V2 enkel verbeterd was. Maar de laatste weken is het niveau erg gezakt en is de sfeer helemaal verpest ... en dat is jammer.
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Sfeer helemaal verpest Dat valt ook wel mee lijkt mij. Het zou helpen als mensen eerst naar zichzelf zouden kijken voordat men naar anderen gaat wijzen. Met uitspraken als sfeer helemaal verpest maak je er haast een self-fulfilling prophecy van (oftewel dat is pas stemmingmakerij IMO).rnrnHet topic van Eclipx is in zoverre onzinnig dat hij daar zijn eigen mening over iets etaleert, en dan van anderen verwacht dat ze instemmend knikken of zeggen dat ze het er helemaal niet mee eens zijn. Met zo'n topic bereik je niets, en je helpt er niemand mee. Het is geen hardware-vraag of wat dan ook...rnrnOnzinnig close.
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner ziezo, er is weer een discussie en wat doen we = closernTot ziens iedereen
Offline prorsoft - 30/11/1999 00:00
Avatar van prorsoft PHP gevorderde En waarom hebben jullie die forums Hardware en Ontspanning dan gemaakt als het toch nix met sitemastering te maken heeft
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Thomas Moderator [quote]ziezo, er is weer een discussie en wat doen we = closernTot ziens iedereen[quote]rnrnEuh, er wordt heus wel gekeken of een discussie ook iets zinnigs oplevert. Een topic wordt niet zomaar gesloten... (nuff said)rnrnJe moet je ook afvragen in hoeverre je hier iets aan kan doen Of heb je de leeftijd bereikt dat je tegen alle gezag aan gaat schoppen Er is niet voor niets een crew ).rnWij bepalen wat goed voor jullie is .
Offline thomaske - 30/11/1999 00:00
Avatar van thomaske HTML interesse EXlipxrnrnsrry hoor maar rnals je zelf al zegt dat je iets stoms heb gepost rnwaarom zit je het dan heel de tijd te postenrnrnrnWerkt misschien al voor de zoveelste keer op een admin zijn systeem!rnrnAls iedereen bijvoorbeeld op jouw site onozeligheden zou post vind gij dat leuks rnrnrnBesluit POST DAN GEEN DOMME DINGEN MEER hé! 
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Trouwens, vinden jullie het geen van allen vreemd dat als Eclipx (blijkbaar) een probleem heeft met de manier waarop de [u][b]crew[b][u] met zijn berichten omgaat, dat hij zijn onvrede uit op het forum, im plaats van bij de crew Hij betrekt andere mensen bij dit probleem die er he-le-maal niets mee te maken hebben. Dit is gewoon stemmingmakerij - kijk maar iedereen die iets op de crew aan te merken heeft vind ineens dat ie zijn mening moet geven... Dit gaat alleen maar van kwaad tot erger terwijl men de oorspronkelijke aanleiding (iemand die zich op zijn tenen getrapt voelt omdat er een onzinnig topic gesloten wordt) uit het zicht verliest. Zoiets verpest pas de sfeer...
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid dit topic was dan wel heel mss een beetje onzinnig, maar er mag toch over gediscusieerd wordenrnrnals je het dan toch sluit, zet dan je naam erbijrnrnDavid_VD z'n topic over Kings of Chaos is ook totaaaal ongeoorloofd gesloten, zo jaag je leden echt weg en de sfeer hier is idd niet meer wat het enkele maanden geleden was hoor.rnrnEn de Crew samenhangen ja, vooral, de ene voegt iets toe en krijgt commentaar van de andere en dan nog publiek... samenhangen
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Kings of Chaos...rnWas dat niet zo'n clickgame rnrnOver onzinnig gesproken D.
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend [quote]rnIk begin het hier ook een zottekot te vinden zenne, jullie zijn één crew. Maar als de ene iets toevoegt (ja, het hardwareforum...) dan vind de andere het nutteloos. Is dat jullie crew die zo samenhangtrnrnIk geef Exclipx volledig gelijk. Wat is er nu mis met die topic Waarom kan er nu niet gediscussiërd worden over de kwaliteit-prijs van die harddisk En zeg nu niet omdat het niet webdesign-gerelateerd is!!rn[quote]rnrnWat weet je nu van de kwaliteit als Eclipx 'denkt' dat dat zo isrnrnIk wed .....rnrnDat zegt hij. Ik vind dat niets met discussieren te maken hebben, maar meer van dat het 'wel zo zal zijn'.
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van freddyboeke HTML beginner Fangorn, wat heeft mijn leeftijd hier mee te maken En gezag Het is gewoon een discussie geworden. En wat master66 is ook wel waar.rnrnMisschien dat ik soms wat te hard ben geweest, maar als ik ze zeggen heb, kan dat nogal wat uit de hand lopen, sorry hiervoor.rnrnMaar ik denk wel dat gelijk heb in sommige punten. Die punten komen ook niet van mij alleen uit.rnrn@Henri De antwoorden op eclipx zijn bericht waren niet meer van 'het zal zo wel zijn'. Het is niet omdat de auteur het niet volledig objectief heeft voorgelegd dat een discussie uitgesloten is
Offline Metalhead - 30/11/1999 00:00
Avatar van Metalhead HTML gevorderde Maar goed, op zich hebben beide partijen in dit geval wel een beetje gelijk... Is het niet mogelijk om als een topic gesloten wordt er de naam van de sluiter te vermelden; zodat indien er onvrede ontstaat contact (via pm) gezocht kan worden met de sluiter
Offline xSc - 30/11/1999 00:00
Avatar van xSc Onbekend Freddyboeke, als je het ergens niet mee eens bent, mag je dat zeggen. Wat ik echter vind is dat een aantal leden als 'domme schapen' achter 1 aanlopen, die het ergens niet mee eens is. Het zijn overigens ook vaak dezelfde die dat doen ...
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Eclipx had ook in de eerste plaats een willekeurig crewlid aan kunnen spreken, maar goed - het is idd niet duidelijk wie hier verantwoordelijk voor is. Oorspronkelijk was het de bedoeling dat medewerkers als forum-moderators optreden, maar iedereen in de crew heeft in principe genoeg rechten om berichten te wijzigen of te verwijderen, dus hier wringt de schoen misschien een beetje.rnrnDat neemt niet weg dat het de taak van de crew is om het forum een beetje vrij te houden van onzin, en sommige mensen zijn daar gewoon wat stricter in dan anderen D.
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner Henri Bedoel je hierbij dat ik achter eclipx aanloop MIS! Ik ben de laatste tijd al minder actief dan enkele maanden terug. En dat heeft ook zijn redenen het is hier niet meer die gezellig boel die er altijd is geweest. En ik heb het nogal gezet dat vind ik jammer.rnrnIk geef daarvan niemand de schuld. Maar als als iemand iets aanhaalt, laat ik het niet om daar mijn mening op verder te bouwen.rnrnIk zou het hier nu graag bij laten. Het is gewoon een ferme discussie geworden, en iedereen is er wel wat wijzer opgeworden hoop ik (ik wel).
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Thomas Moderator Blijven roepen dat je het hier niet of minder gezellig vindt... zou dat de stemming beter maken Je zou daar zelf wat aan kunnen doen eh
Offline EclipX - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van EclipX Lid Alee, gezellig dat da ier word, kwou gewoon over die harde schijf spreken van de Lidl, omdak da echt stom vond, da ze zeggen Ultrasnel 7200 rpm, dat is gewoon een standaard, en kwou jullie mening hebben, waarom in the fuck ebben jullie een hardware forum als jullie het toch altijd sluiten!rnrn[quote]Eclipx had ook in de eerste plaats een willekeurig crewlid aan kunnen spreken,[quote] dat heb ik ook gedaan, kheb een pm verstuurd naar murphyrnrn[b]Murfy edit[b] het is murFFFFFy en niet murPHy... p
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator altijd sluiten.rnrnMja.rnrnlol.rnrnRaas ff lekker door in dit topic, hebben we dat ook weer gehad.
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner wat ik doe is niet roepen, maar gewoon herhalen. Mja ik probeer mijn berichten altijd duidelijk te verwoorden. En dat ik daarbij iets herhaal, stoor ik mij niet aan. Jij wel
Offline Thomas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Thomas Moderator Nee hoor, behalve als ik het idee krijg dat de plaat in een groef blijft steken.
Offline numlockrond - 30/11/1999 00:00
Avatar van numlockrond Onbekend [quote]omdak da echt stom vond, da ze zeggen Ultrasnel 7200 rpm, dat is gewoon een standaard, en kwou jullie mening hebben[quote] Bij alle supermarkten en winkels die niet veel met computers te maken hebben staan altijd dat soort dingen, dus als dat het onderwerp was ben ik het er zeker mee eens dat het gesloten is.
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid dit wordt pas een onzinnige discussie, mss sluitenrnrn@FangorN Als iemand het plezant vindt KoC te spelen is dat zijn zaak en vind ik ook dat hij dat effe mag over praten op het forum. Hij had er wel die kliklink niet mogen bijzetten.rnrnDeze discussie zou niet gebeurd zijn als de sluiter er zijn naam had bijgezet. daar komt het op uit.rnrnLaten we nu gewoon stoppen met discussieren want het zorgt toch enkel met ruzie, we zijn tot een besluit gekomen, hopen dat de crew en de leden er iets van opsteken en sluiten die boel!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.198s