login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

beroep

Offline wouter - 26/02/2005 23:35
Avatar van wouterPHP interesse ik had ff willen weten wie van jullie het ziet zitten om de hobby (als designcer - scripter) om te zetten tot zijn beroep.
En wie dit niet doet, kan ook zijn keuze van beroep ff nalaten ;)

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Joel Eigenaar Ik denk et niet, is niet echt een uitdaging, en ik zie het niet zitten om 40 jaar hetzelfde te gaan doen. Misschien als bijjobje )rnrnIk ga proberen verder te geraken in de business, bedrijfsleider ofzow...
Offline Klopper - 30/11/1999 00:00
Avatar van Klopper HTML interesse [quote]Ik ga proberen verder te geraken in de business, bedrijfsleider ofzow...[quote] Dat hoort opzich heel goed bij jecool Aangezien je ook al zo'n goeie site als sitemasters.be uit de grond kan stampen, dus waarom geen bedrijfje hè ) Nou maar hopen dat je hetzelfde team achter je hebt staanD rnrnIk ga eerst m'n opleidingen ICT afmaken. Vervolgens ga ik me goed verdiepen in Linux en het opzetten van goed-draaiende servers in grote werkomgeving, en als laatste mezelf verdiepen in programmeren in C++ (enof in andere (nieuwe) programmeertalen). Ik denk dat ik webdesign als klein bijbaantje ga houden.
Offline zwobbel - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Controleer de poll.rnDaar staan een hoop reacties wie wat wil worden!rnrnhttpwww.sitemasters.bepagina=pollresultaten&id=29
Offline Mister - 30/11/1999 00:00
Avatar van Mister HTML interesse Ik ga eerst mijn studie afmaken, nl informaticabeheer. En dan ga ik nog verder studeren in het design wereldje wss, grafische vormgeving of productontwikkeling ofzo.rnrngreetz
Offline Mythic - 30/11/1999 00:00
Avatar van Mythic HTML interesse momenteel zit ik in laatste jaar elektromechanica en ik sta nog erg op twijfel of ik volgend jaar in min hogere studies ingenieur elektromechanica of mutlimedia en communicatietechnologie ga doen. indien ik dit laatste neem zie ik alles van internet toepassingen dusook scripten (eerste 5 maand is trouwens volledig 3dstudio max en photoshop p)
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
zit nu in men voorlaatste jaar, Informaticabeheerrnhierna ga ik wss hogeschool informatica doen, gevolgt door de laatste 2 jaar unif informaticarnen als het zover is... dan zien we nog wel
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s