login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Niveau Sitemasters

Offline Fenrir - 23/02/2005 17:25 (laatste wijziging 23/02/2005 18:27)
Avatar van FenrirPHP expert Wat vinden jullie van het niveau van sitemasters?

Te laag?
Goed?
Te hoog?

Ik vind het zelf jammer dat php5 nog niet is doorgedrongen in sitemasters, want het biedt qua oop zo veel nieuwe mogelijkheden.

Maar de rest is wel goed volgens mij, een stuk hoger dan bij v1...

Fenrir

89 antwoorden

Gesponsorde links
Offline b4nkr0bz0r - 30/11/1999 00:00
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde cker veel hoger...door showcase ect ect is het toppic nu 100% gericht op de dingen waar het ook echt op moest gaan richten!cool
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Te laag, de instelling Het moet werken wordt hier gehanteerd, maar Het moet veilig en efficient gescript zijn zou beter zijn.
Offline Hans - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Hans HTML beginner Niveau (2e keer dat ik deze bovenhaal)rn[code]nrnrnrnrnrn rn rn rn rn----------------- trn rn -- hierrn[code]
Offline zwobbel - 30/11/1999 00:00
Avatar van zwobbel PHP gevorderde @HansrnDoe is ni dom
Offline master666 - 30/11/1999 00:00
Avatar van master666 Lid Hans we hebben het niet over jouw niveau maar het niveau in het algemeen,rnrnmss kan er wat meer worden gekeken naar veiligheid, maar voor de rest valt dat wel mee
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Iedereen zijn eigen mening, en het is waar dat mensen een script goed vinden als het werkt, hoe het gescript is interesseert hen niet.
Offline freddyboeke - 30/11/1999 00:00
Avatar van freddyboeke HTML beginner Ik vind sitemasters zeker een goed niveau hebben. Veel vernieuwende dingen, zoals de showcase, wedstrijden, ed.rnrnMaar er zijn ook enkele dingen die beter kunnenrn- De crew wordt nogal klein vind ik persoonlijkrn- Nogal veel 'rommel' in het forum (nutteloze topics, nutteloze vragen, maar daar kan sitemasters zelf weinig aan doen, behalve topics sluiten en verwijderen.)rn- Nieuwsartikels nogal kaal de laatste tijdrnrnVoor de rest is het niveau van sitemasters zeker sterk gestegen tov V1rnrnSitemasters is op goede weg!!
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
die rommel in het forum is juist om het een echte community te maken ... dat er ook is wat anders te vinden is behalve php net zoals die nieuwsartikels, die gaan daar ook niet altijd over. Maar idd die nieuwsartikels kunnen er wel meer zijn ...
Offline Bart - 30/11/1999 00:00
Avatar van Bart PHP expert Te laag, iedereen doet nogrn[code]phprnif($submit)rn[code]rnrnEn doet quotes om integers heen!rnDit mag niet!
Offline MechaVore - 30/11/1999 00:00
Avatar van MechaVore Gouden medaille

PHP gevorderde
het gaat om het niveau van sitemasters niet om het niveau van de mensen die erop komen ...
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde als er geen mensen komen, heeft sitemasters ook geen niveau
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik vind het niveau wel goed, en dat er mensen zijn (zoals ik) die domme fouten maken (omdat we het nog niet allemaal onder de knie hebben), maakt dat ook mogelijk, want als iedereen alles al zou kunnen geloof ik niet dat er nog een kip zou komen op eender welke webmaster community.rnDe showcase maakt het dan voor sitemasters nog eens extra aantrekkelijk (vind ik dan toch) alhoewel er daar ook een rare instelling zit hier en daar, ik bedoel als er door iemand om een menig of iets word gevraagd, dan word die of de hemel ingeprijst of compleet in de stront getrapt, en ZONDER fatsoelijke reden.rnHiermee bedoel ik dat als je iemands layout bv niet mooi vind nog niet gelijk een 1 moet geven, neem dan op zn minst de moeite om te zeggen hoe het beter kan, of MINSTENS wat je niet mooi vind.rnMoh ik geef alleen mijn mening he, discucieren mag, maar niet gelijk me de huid vol schelden 
Offline Wijnand - 30/11/1999 00:00
Avatar van Wijnand Moderator Ik vind dat het niveau wel sterk verbeterd is sinds vergeleken met V1 maar dat er nog veel moet veranderen. Het niveau van de members maakt NIET de community. Hoe mensen omgaan met het niveau.. daar hangt een community aan vast.rnrnIk vind dat mensen snel en goed geholpen worden met kleine problemen, alleen met grote problemen wordt er vaak niet geholpen. FangorN doet dit wel en nog een aantal maar de meeste niet. rnrnIk denk dat veel mensen in de Crew zitten (die netzoals mij) niet actief genoeg zijn (voor lange tijd) en dat er ook mensen zitten met een lage kennis waardoor ze wel kunnen helpen met het opbouwen van SiteMasters maar niet aan ondersteuning kunnen doen.rnrnDus het komt hier op neer, sitemasters is verbeterd maar er moet nog veel gebeuren. Dit kan bijvoorbeeld door meer tutorials (bv van PHP) waar diep op bepaalde dingen worden in gegaan etc. Verder mag de crew wel een opfrissing gebruiken maar daar ga ik gelukkig niet over P. En de mensen kunnen wel is leren om dingen zelf uit te zoeken en kunnen ze dat niet dan moeten ze geholpen worden met een mooie link naar uitleg )
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
niveau is veel hoger als V1rnShowcase is top en de meeste tutorialsrnsoms merk ik nutteloze scripts die worden gepost, maar die worden dan ook meestal verwijderd, en nu met het filter systeem komen ze er nauwelijks noch doorrndit is zeker PositiefrnrnWat Wijnand zegt over FangorN bevestig ik nogmaals, ik vind zeker weten dat hij de persoon is aan wie 99,9% van alle leden het meeste hebben hij geeft goed en uitgebreid antwoord; ook denkt hij niet van als het maar werkt; dit is zeker positief, vandaar hier een kleine ovatie voor FangorNrnrnIk vind zelf (en ik hoop dat jullie me hierdoor niet dikke-nekkerig vinden, want zo bedoel ik het niet) dat ik een steentje (mss een steen) heb bijgedragen aan Sitemasters, hierbij richt ik mij tot de tutorials die ik heb gemaakt en gepost, ik moet zeggen dat dankzij Sitemasters (en niet dankzij mijzelf) mijn tutorials zijn gegroeid van kwaliteit, samen met mijn kennis(weeral dankzij Sitemasters)!rnrnOok moet ik zeggen dat ik PHP en MySQL nooit zo snel onder de knie had gekregen als ik hier nooit was gekomen, dank aan Joël, FangorN, DennisVB en Tuinstoel(voor de MySQL tutorials) en ook dank aan XenoX en Wijnand en de bovengenoemde (voor de PHP tutorials waar ik zoveel van heb geleerd OOP, Templatepower, PHP-basis, cookies, sessies, pagina-navigatie, en ga zo maar door)rnrndeze kwablijkelijk vrij lange post betuigt mijn mening over Sitemasters V2 Deze comunity is in de opbouw, en is uiterst leerzaam, ga zo door Sitemasters en moge V3 (als die ooit komt) mijn stoutste verwachtingen overschreiden
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde het komt ook een beetje door de layout denk ik
Offline Hans - 30/11/1999 00:00
Avatar van Hans HTML beginner [quote]Hans we hebben het niet over jouw niveau maar het niveau in het algemeen,[quote]Wat een humor. Nee, echt.
Offline reetman - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van reetman Nieuw lid Als dit mijn site was zou ik echt wel trots zijn. Kom ik nóg meer noobs tegen.
Offline Joel - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Joel Eigenaar Mja, Hans, nu overdrijf je wel...rnrnIk ben ook al een weekje aan het zoeken naar nieuwe eventuele crewleden. Jullie horen nog wel van mij prnrnWe zullen ook nog wel eens enkele grote schoonmaakbeurten houden... Hiervoor heb ik wel wat hulp nodig.rnrnEn ik heb ook weer wat leuke ideetjes die ik in de grote vakantie zal maken )
Offline Hans - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Hans HTML beginner Applausje voor JoëlrnWeetje, neem ineens een hele nieuwe crew. Zoek vooral dikwijls nieuwe mensen, want als je ze beu bent, dan zet je ze toch gewoon uit de crew eh 
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde ik vind wel dat soms topics te vroeg worden gesloten, bijvoorbeeld als er net een discussie opgang is) rn
Offline Joel - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Joel Eigenaar [quote]Applausje voor JoëlrnWeetje, neem ineens een hele nieuwe crew. Zoek vooral dikwijls nieuwe mensen, want als je ze beu bent, dan zet je ze toch gewoon uit de crew eh [quote]Hoe bedoel je - Fangorn, Twopeak, ... prnrnWat ik zelf vind over het niveaurnrnHet kan natuurlijk nog allemaal beter.. want dat is ook de bedoeling. Als alles al perfect is, kan het niveau nooit meer stijgen wat dus ook niet de bedoeling is. De bedoeling is dat het niveau elk jaar blijft stijgen, wat we tot hier toe nog altijd gebeurt. Wat hans even aantoonde in zijn grafiek is totaal niet te vergelijken met mijn grafiek... Elke maand krijgen we meer bezoekers over de vloer, dus ik mag niet klagen. Er zijn deze laatste maanden weer veel updates gebeurd, dus dat is ook niet mis.
Offline Hans - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Hans HTML beginner Zolang ze maar geen eigen website hebben, hé Joel.rnrn[quote]Elke maand krijgen we meer bezoekers over de vloer, dus ik mag niet klagen[quote]Noobs moeten toch ergens naar toe, hé Joel.rnrn[quote]Wat hans even aantoonde in zijn grafiek is totaal niet te vergelijken met mijn grafiek... [quote]Foute assenindeling misschien
Offline Joel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Joel Eigenaar Fangorn heeft een eigen site p
Offline reetman - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van reetman Nieuw lid [quote]Het kan natuurlijk nog allemaal beter.. want dat is ook de bedoeling. Als alles al perfect is, kan het niveau nooit meer stijgen wat dus ook niet de bedoeling is. De bedoeling is dat het niveau elk jaar blijft stijgen, wat we tot hier toe nog altijd gebeurt. Wat hans even aantoonde in zijn grafiek is totaal niet te vergelijken met mijn grafiek... Elke maand krijgen we meer bezoekers over de vloer, dus ik mag niet klagen. Er zijn deze laatste maanden weer veel updates gebeurd, dus dat is ook niet mis.[quote]rnrnMeer bezoekers = hoger niveau. Uiteraard.
Offline nathanael - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
Het niveau is goed genoeg voor mij... anders zou ik hier niet komen...rnrn+ wedstrijden, ze worden goed georganiseert.rn+ downloads worden netjes bij gehoudenrn+ Quizen zijn leuk, maar er is al een tijdje geen nieuwe gekomen...rn Dit is misschien een oproep aan mensen Drn+ Showcase vind ik een goed alternatief voor sitekeuring in het forumrnrn- Forum wordt niet altijd direkt antwoord op je vraag gegeven, terwijl dit op V1 toch wel beter was.rn- Webmaster marktplaats vind ik niet een goede link (personelijk dan he D)rn- Nieuwsartikelen worden niet elke dag geplaatst. Wat ik personelijk wel verwacht van een website als deze met gem. 800 bezoekers per dag.rnrn[i][u]Tip[u][i] Misschien zouden de webmasters hiero een systeem kunnen bouwen, dat je gemakkelijker wallpapers kan toevoegen... lamp
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert @hans waarom doe je zo aggressief als je deze site zo slecht vindt, ga je toch naar een andere...rnrn@joël ik vind het wel jammer dat ik de showcase niet zo vaak zie, omdat het niet rechts staat (onder actieve topics) mss kun je dit erbijmaken, zodat je het forum en de showcase tegelijk in de gaten kunt houden
Offline vinTage - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van vinTage Nieuw lid [quote]@joël ik vind het wel jammer dat ik de showcase niet zo vaak zie, omdat het niet rechts staat (onder actieve topics) mss kun je dit erbijmaken, zodat je het forum en de showcase tegelijk in de gaten kunt houden[quote] rnrnik heb dat wel rnrneditrnrnoops, alleen op de begin pagina 
Offline xSc - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van xSc Onbekend Het niveau wordt wel hoger, maar het probleem is dat er hier een aantal leden is, dat niets van hun fouten willen leren. Het 'als-het-maar-werkt-principe' geldt veelal als standaard. Sommigen denken de wijsheid in pacht te hebben .... Maar al met al, het niveau van PHPFreakz.nl is nog steeds niet bereikt.rnrnKom op jongens, neem wat van anderen aan!
Offline Hans - 30/11/1999 00:00
Avatar van Hans HTML beginner [quote]@hans waarom doe je zo aggressief als je deze site zo slecht vindt, ga je toch naar een andere...[quote]Wonderland.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert [quote]Maar al met al, het niveau van PHPFreakz.nl is nog steeds niet bereikt.[quote] rnrnDat vind ik ook, maar volgens mij gaat het niveau van phpfreakz omlaagrnrnVroeger keek ik daar regelmatig rond, en waren er topics alsrnError bij uitlezen van ms-word-document, rnof probleem met ming-flash.rnrnEn nu zie ik meer van dit soort topicsrnrn[quote]rnIk heb een directory vol met flashgamesrnnu wil ik die uitlezen in php en een hyperlink maken naar game.php waar het spel geladen wordtrnrnik heb geen idee hoe ik dit moet oplossenrn[quote]rnrnEn dat zou je toch kunnen oplossen door 2 sec op php.net te zoeken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.223s