login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Dank u wel voor de tutorials!

Offline CelestialCelebi - 20/02/2005 17:26 (laatste wijziging 20/02/2005 17:27)
Avatar van CelestialCelebiPHP gevorderde http://www.site...p;type=int

Dat vind ik nou wel mooi. Over C en C++... Hartelijk dank aan alle mensen die daar tutorials over neer hebben gezet en reacties hebben gepost!

*gaat lezen*

^^

Hmm alleen die eerste tutorial doet de link het niet. 

14 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde C# ook p
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Ja, dat vind ik toch wel relaxed, dat hier ook andere dingen dan alleen talen voor het WWW te vinden zijn. )
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Waar wil jij dan in gaan programmeren en waaromrnrnMijn buurman heeft me aangeraden om C# te leren, vooral omdat er een tekort is aan .NET programmeurs en omdat je het ook voor webapplicaties kan gebruiken. Zelf vind ik het jammer dat je een microsoft .net platform geïnstalleerd moet hebben.
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert Als je met c# webapplicaties schrijft, hoeft alleen je server het .net platform te hebben.rnrnMaar voor gewone applicaties moet dat wel, maar dat is bij andere talen ook, als je c++ programmeert, dan ziet je linux-applicatie er heel anders uit dan een win32 applicatie.rnrnEn willen jullie dat ik nog meer c# tutorials maakrnOf geen interesse
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Dat weet ik, maar ik wil lokale programma's gaan maken, eventueel gekoppeld aan een database of textbestanden.rnrnIk zou het zeer op prijs stellen als je nog meer tutorials schrijft 
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van Fenrir PHP expert OK,rnmaar dat moet ik eerst zelf nog leren (hoe met databases te werken)rnmet een Access-database is dat erg eenvoudig, maar met mysql zal dat weer lastiger zijn...rnrnEDITrnWat wilde je zoal maken
Offline Dennisvb - 30/11/1999 00:00
Avatar van Dennisvb MySQL ver gevorderde Gewoon dat je dingen kunt opslaan en later weer teruglezen inbijv een listview.rn(je vult een naam in met wat andere gegevens. Dan staan alle ingevoerde namen in een listview. Wanneer je een naam selecteert kan je rechts de bijbehoordende informatie aflezen)
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00 (laatste wijziging 30/11/1999 00:00)
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Ikzelf wil graag kleine programmaatjes zelf kunnen maken (er zijn wat dingen die ik zoek maar er gewoon niet zijn en toch simpel te maken zijn met een beetje basiskennis).rnEn ik wil graag leren hoe ik spellen kan maken (wat kleinere spellen, grote spellen uiteindelijk ook, maar vooral kleine spellen om het te leren).rnrnAls ik spellen wil gaan maken moet ik denk ik in VB.NET of C++ gaan programmeren, ik denk VB.NET met OpenGL enzo..rnrnElk advies welkom. )
Offline RinkXing - 30/11/1999 00:00
Avatar van RinkXing HTML beginner Celestial Celeb, waarschijnlijk gaan dan de meeste dankjes naar Fenrir en Nemesiskoen hé.rnrnMaar idd, bedantk daarvoor!
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
[quote]Als ik spellen wil gaan maken moet ik denk ik in VB.NET of C++ gaan programmeren, ik denk VB.NET met OpenGL enzo..[quote] rnrnVoor kleine spellen is VB.NET aangewezen, wil je echter grote spellen maken dan zal vb snel tekort komen vrees ik, vandaar dat het verstandig is C++ te leren, en dan gaan combineren met DirectX, waar ik mss ooit een tut over ga schrijven als ik eens massa's tijd heb (wat dus de komende maand niet zal zijn omdat ik vollop bezig ben met de wedstrijd)rnrnIk dank u voor de bedankjes,rnen bij mij geldt dezelfde vraagrnEn willen jullie dat ik nog meer cc++java tutorials maakrnOf geen interessernrnOok antwoord ik op Fenrir Jazeker, ik zou het fijn en leerzaam zien om C# vanuit meerdere kanten te zien en leren, ik ken al wat C#, maar daar kan altijd wat bij! Dus ik hoop binnenkort nieuwe C# tutorials te zien! D
Offline CelestialCelebi - 30/11/1999 00:00
Avatar van CelestialCelebi PHP gevorderde Ja, alle tutorials over programmeertalen zijn welkom DrnrnVB.NET vooral..
Offline Joel - 30/11/1999 00:00
Avatar van Joel Eigenaar Je kunt er misschien zelf ook maken ) Zo leer je het best vind ik. Dan moet je info opzoeken, en dan vergeet je het nooit.
Offline nemesiskoen - 30/11/1999 00:00
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
ff offtopicrnde titel Dank u wel voor de tutorials!rnals je die ziet bij het menutje aan de rechterkantrnrn[1751] Dank u wel vo... (12)rn... mm doet me sterk aan een bekende uitspraak denken, geleverd door een misschien nog iets bekender persoon (in belgie dan toch) dank u wel voor de bloemenrnlolrnsrr, moest er even uit )rnrnontopicrnWat Joël zegt moet je dik in overweging nemen, wil je iets leren, zoek er info over op, verwerk het, en leg het daarna aan een ander iemand uit!rnIk doe dit ook gedeeltelijk ik leer C op school, ik verwerk het omdat we het moeten leren, ik leer sommige mensen hier C + ik geef bijles in C en SQL
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Ja, zo ga ik het voortaan (als ik genoeg tijd heb) ook aanpakken
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.181s