login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

terug van weggeweest

Offline Thomas - 05/04/2016 23:51
Avatar van ThomasModerator censuur

the good ole days are here again

13 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joel - 06/04/2016 00:27 (laatste wijziging 06/04/2016 00:31)
Avatar van Joel Eigenaar Wat probeer je nu eigenlijk te bereiken? Probeer je mn werk te blokkeren en gelijk te krijgen? Probeer je de community tegen me op te zetten?

Ten eerste is dit een privé bericht, dat wordt bedoeld om 1vs1 te communiceren. Het is nogal laf om privé berichten te gaan delen, maar goed. Als jij daar blij van wordt..

Laat ons gewoon verder werken en werk niet zo tegen en reageer niet op alles zo negatief. Het is de bedoeling van de crew om een goed beeld naar buiten te brengen, en zeker niet de zaken nog erger te maken. Gelieve hier in de toekomst aan mee te werken.

En nu ga ik je gewoon negeren, en niet meer trappen in je vallen. Dat gun ik je niet. Dit was de laatste keer dat ik hap. Je zult nu ergens anders aan je trekken moeten komen.
Offline Thomas - 06/04/2016 00:53
Avatar van Thomas Moderator Oh, dus niemand mag weten wat voor laf spel jij weer op hebt gepakt? Je maakt mensen zoals vanouds weer monddood als jou iets niet zint.

Privebericht, ja, nadat je zonder boe of bah weer berichten gaat weggooien.

Ik hoef de community niet tegen je op te zetten, je zet jezelf al genoeg voor schut. Laat ook een mooie kronkel in je denkpatroon zien, alsof ik er op uit ben om jou zwart te maken.
Offline Flex1986 - 06/04/2016 00:59 (laatste wijziging 06/04/2016 01:02)
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Ik zou als ik jullie was slim zijn en deze post verwijderen.

Het is namelijk best triest dat deze dingen publiekelijk worden uitgevochten als een stel 5-jarige. Het is sneu dat mensen hun mening niet mogen uiten, en het is net zo sneu dat privé berichten openbaar worden gemaakt.

Ga een biertje met elkaar drinken en praat het uit.
Offline Thomas - 06/04/2016 01:07 (laatste wijziging 06/04/2016 01:09)
Avatar van Thomas Moderator Hoezo is het posten van priveberichten sneu?

Hoe kun je anders weerstand bieden tegen dit soort achterbakse tactieken (het verwijderen van berichten)?

Indien Joel niet zomaar posts was gaan weggooien had ik dit niet gedaan. Je had ze ook kunnen laten staan, en dan had iedereen deze zeikstraal vanzelf genegeerd? Maar nee. Het moet weer onder het tapijt worden geschoven.

Er is niemand die hem controleert, dus denkt hij zich van alles te kunnen permitteren, te meer omdat hij al het werk weer gemonopoliseerd heeft. Dus wie is er dan het 5 jarige kind die zich hult in onschuld?
Offline Flex1986 - 06/04/2016 01:13
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Op het moment gedragen jullie je allebei als een 5-jarig kind. Je bent al weken aan het zuigen dat hij het weer heeft opgepakt en dat jij het daar niet mee eens bent. Dit is heel erg duidelijk merkbaar in je reacties.

Dat iemand daardoor gefrustreerd raakt is volledig begrijpbaar, dat praat niet goed dat je berichten verwijdert. Maar die actie praat net zo goed niet goed dat jij prive-berichten openbaar maakt. Je zegt dat je hem niet probeert zwart te maken, maar met deze actie maak je duidelijk dat dit precies is waar je mee bezig bent.

En van wat er publiekelijk te zien valt lijkt het alsof Joel openstaat voor feedback, terwijl jouw reacties druipen van de negativiteit en eigenwijsheid.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent dat je misschien minder betrokken wordt dan je zelf wil. Maar puntje bij paaltje is Sitemasters Joel zijn product, en hij zal toch zelf de eind beslissing hebben. En dat zul je toch echt moeten accepteren.
Offline Thomas - 06/04/2016 01:15 (laatste wijziging 06/04/2016 01:17)
Avatar van Thomas Moderator Ok, dus shitposting en verwijderen van reacties is OK, maar hier vervolgens iets van zeggen is een no-no. I get it.

EDIT: openstaan voor feedback, maar zelf wel al het werkt doen klinkt mij een beetje paradoxaal in de oren.

Je mag op iedereen stemmen, maar er is maar één partij.
Offline Joel - 06/04/2016 01:17 (laatste wijziging 06/04/2016 01:23)
Avatar van Joel Eigenaar Vraag je zelf eens af, waarom ik een bericht verwijder. Zoiets doe je niet zomaar. De reden waarom ik dat doe, is omdat ik je grof vind, pessimistisch, eigenwijs, je maakt alles zwart. Dat kunnen we gwn nu zeker niet gebruiken, daarom verwijder ik ze.

Maar goed. Zoals flex zegt, dit is geen goed plan en laten we elkaar gwn wat met rust laten in de toekomst. Deal?

Edit: ik sta zeker open voor feedback, ook die van jou. Beiden willen we denk ik toch dat sitemasters weer een toffe community wordt, niet? Dus je zou dan toch ook blij kunnen zijn dat ik er super hard aan werk? Jaren heb je liggen zeuren dat ik niets doe, en als ik dan echt knal... Dan ist ook niet goed?
Offline Flex1986 - 06/04/2016 01:23
Avatar van Flex1986 Gouden medaille

Senior Member
Thomas schreef:
Ok, dus shitposting en verwijderen van reacties is OK, maar hier vervolgens iets van zeggen is een no-no. I get it.


Je haalt nu mijn reactie volledig uit context. HET IS ALLEBEI NOT DONE.

Thomas schreef:
EDIT: openstaan voor feedback, maar zelf wel al het werkt doen klinkt mij een beetje paradoxaal in de oren.

Je mag op iedereen stemmen, maar er is maar één partij.


Ten eerste het is vrij normaal dat een aantal mensen aan een product werken. En dat je daarvoor feedback vraagt. En Sitemasters is geen democratie, dat is het ook nooit geweest. Dat hij de regie pakt zul je dus echt moeten slikken hoe pijnlijk dat misschien ook is.
Offline Joel - 06/04/2016 01:25
Avatar van Joel Eigenaar Ik ga slapen, peace. Wat mij betreft mag je dit topic sluiten. Zie maar. Good night beiden
Offline Thomas - 06/04/2016 01:26
Avatar van Thomas Moderator Wie zijn dit "we" waar je het constant over hebt?

Ik denk dat je een bericht verwijdert omdat je liever een confrontatie uit de weg gaat en je liever te boek staat als iemand die altijd politiek correct overkomt. Berichten verwijderen hoort daar echter niet bij. Dit is equivalent aan de poten onder iemand zijn stoel vandaan zagen. Of platweg geschiedenisvervalsing. Je plaatst threads in een compleet andere context door jouw manipulatie.

Je reactie laat goed zien dat je niet inziet en je je niet realiseert hoe onrechtvaardig het is wat jij doet.

Stel dat iemand dat bij JOUW posts doet? Het eerste wat jij dan waarschijnlijk zou doen is iemand bannen... omdat je dat kan. Omdat je zo bent. Prove me wrong.
Offline Joel - 06/04/2016 01:28 (laatste wijziging 06/04/2016 01:38)
Avatar van Joel Eigenaar Je daagt me ook wel uit, prove me wrong. Alsof je wilt dat ik iets doe waar je me op kunt pakken. Zo lijkt het.

In ieder geval, mijn excuses. Ik zal je berichten niet meer verwijderen. Graag hoop ik wel in de toekomst op een iets gezelligere Thomas die me continu de grond probeert in te boren. Dat zou fijn zijn.
Offline Thomas - 06/04/2016 01:46
Avatar van Thomas Moderator
Citaat:
Alsof je wilt dat ik iets doe waar je me op kunt pakken. Zo lijkt het.

Nee, dat zie je verkeerd. Ik zet geen snaren en probeer je hier ook niet in te vangen. Ik probeer je alleen te confronteren met wat je doet.

Excuses geaccepteerd. Ik zal proberen wat minder over te komen als grumpy old fart, maar meer dan proberen kan ik niet beloven. Het is in zekere zin goed dat je het persoonlijk opvat, ook al is dit niet zo bedoeld, omdat dit aangeeft dat het je aangaat. Meer dan dat, zorg dragen en verantwoordelijkheid voelen, kan ik niet verlangen.

Enne, het zou fijn zijn als gewoon geen enkele reactie wordt verwijderd -niet alleen die van mij- tenzij deze echt overboord gaan. En dan zou er publiekelijk een melding gemaakt moeten worden van de reden, bijvoorbeeld dat het reglement of "algemene regels van goed fatsoen" ruimschoots overschreden worden (al is dit natuurlijk ook weer een rekbaar begrip). Maar nooit zomaar iets verwijderen zonder toelichting, je begeeft je dan -als moderator- op glad ijs.

Wat mij betreft slotje erop (zo kan dat ook, je hoeft niet per se een thread weg te gooien).
Offline Joel - 06/04/2016 09:46
Avatar van Joel Eigenaar Oké, dat lees ik graag.

Ik zet er een slotje op!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s