login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Domeinnaam

Offline gamertje - 28/05/2014 14:55
Avatar van gamertjeNieuw lid Best mensen,

Voor een nieuw project waarmee ik aan de gang ben wil ik alvast een domeinnaam registreren.

Eisen:

- In de toekomst gratis een wordpress/blog site hierop laten draaien.

- Jaarlijkse kosten onder de 5 euro, project is enkel zomersactief

Zijn er verder dingen waar ik nog op moet letten?

Alvast bedankt

Robbert

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jointjeff - 28/05/2014 17:12 (laatste wijziging 28/05/2014 17:13)
Avatar van Jointjeff HTML interesse Jaarlijkse kosten onder de 5 euro? Dan wens ik je veel succes, volgens mij is alleen een domeinnaam bij de meeste hostingbedrijven al zo'n 10 euro.

Voor WordPress zijn de volgende zaken nodig;
- PHP 5.2.4 (of hoger)
- MySQL 5.0 (of hoger)

Het is ook handig een database-beheer te hebben, b.v. phpMyAdmin.
Offline gamertje - 28/05/2014 23:25
Avatar van gamertje Nieuw lid
Jointjeff schreef:
Jaarlijkse kosten onder de 5 euro? Dan wens ik je veel succes, volgens mij is alleen een domeinnaam bij de meeste hostingbedrijven al zo'n 10 euro.

Voor WordPress zijn de volgende zaken nodig;
- PHP 5.2.4 (of hoger)
- MySQL 5.0 (of hoger)

Het is ook handig een database-beheer te hebben, b.v. phpMyAdmin.


Voor 5 euro zag ik dat er enkel domeinnamen waren voor een website dien ik zowel een host als domeinnaam te hebben. Dus die 5 euro is een verkeerde inschatting

Weet jij betaalbare alternatieve?
Offline Jointjeff - 29/05/2014 11:49
Avatar van Jointjeff HTML interesse Zelf ben ik zeer te spreken over Antagonist.

Als je Basic-pakket neemt, wat prima is om WordPress op te draaien, kost dat €35,40 euro per jaar inclusief domeinnaam.

Offline Pieter - 22/06/2014 16:03
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Als enkel prijs een issue is en kwaliteit je gestolen kan worden kan je voor minder dan een tientje per jaar bij Versio.nl je domeinnaam en hosting hebben.
Offline rredspike1 - 23/06/2014 12:11
Avatar van rredspike1 Lid Ik heb een hele tijd bij Webreus gezeten, maar daar ben ik al tijden niet meer te spreken over...ivm de downtime van bepaalde services en vooral de ondersteuning is zeer onvoldoende!

Nu is de prijs het enige wat nog aanspreekt, dan ben je voor €17,- klaar (jaarlijks).

Offline Pieter - 23/06/2014 12:38
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Misschien niet voldoende vermeld bij mijn antwoord: bij Versio kan je dus ook qua service verwachten volgens wat je betaalt... Erg weinig. Regelmatige downtimes (te overijverige DDOS protectie zorgt ervoor dat het niet eens te monitoren valt, zelfs W3C wordt regelmatig geblokkeerd), basisantwoorden via chat en de rest via tragere emails.

Ikzelf heb er wel nog een aantal accounts lopen, maar zie Versio eerder voor de domeinnamen dan voor hun hosting.
Offline UpLink - 27/06/2014 17:22
Avatar van UpLink ... Versio raad ik je helemaal niet aan. Het is goedkoop, maar verwacht geen goud voor de prijs van oud brons...

Ik heb welgeteld 1 maand bij Versio gezeten en ben daar weer vertrokken... Mijn hosting heeft (letterlijk) welgeteld 1 week bereikbaar geweest... tot 3 maal toe van server gewisseld om terug bereikbaar te zijn en dan ben je wel stilaan klaar met die hoster... Mij zien ze daar nooit meer terug...

Als je service wilt, raad ik je aan een iets duurdere klasse te zoeken van webhosting dan Versio...
Zelf betaal ik zo'n 130€ per jaar met 3 domeinnamen en meer dan zat webruimte voor wat ik ermee doe...

Offline Pieter - 29/06/2014 11:53
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@Uplink: is niet wat de TS vraagt... Als hij na al mijn waarschuwingen nog voor Versio kiest is het zijn keuze. Maar de enige binnen zijn budget: Versio.
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.217s