login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

heropend!

Offline Stijn - 16/01/2014 18:43
marten schreef:
Wat ben je ook een aparte he Stijn
Maar mooi dat je er weer bent jong. Achter de schermen veranderen we eerst het één en ander. Is voor jullie niet zichtbaar. We kunnen bijvoorbeeld een antwoord op een bericht kenbaar maken bij de poster van het topic. Maar helaas is dit niet zichtbaar voor de leden.

slotje.
Eerst gingen de tutorials en scripts onder de schop genomen worden en nu zijn jullie bezig met features te implementeren waar geen haan om kraait... En ik roep wat iedereen denkt. Volgens mij is jullie planning gewoon random dingen doen. Typisch voor een Nederlander, veel spreken en weinig doen.

27 antwoorden

Gesponsorde links
Offline UpLink - 16/01/2014 19:31

We gaan niet weer opnieuw beginnen he man. Commentaar leveren is altijd gemakkelijk, maar zelf met ideeën komen of zelfs een helpende hand toesteken is ook iets dat niet in je woordenboek staat he.

Offline Stijn - 16/01/2014 20:13
Avatar van Stijn PHP expert Heb vijf jaar gediend en de tijd ervoor was ik een zeer actief lid, heb meer gedaan dan jij uplink. En zekers meer veranderd. En zekers meer moeite gedaan om dingen te willen veranderen.
Offline vinTage - 16/01/2014 22:09
Avatar van vinTage Nieuw lid Hoewel ik de hoop al een jaar of 8 heb opgegeven, Stijn heeft gewoon gelijk!
Als er niets gedaan wordt aan SiMa, dan moet je ook niet aankondigen dat te doen, einde verhaal!

Natuurlijk willen we hier vooruitgang zien, natuurlijk willen we een keer een verandering (al dan niet SEO) maar vooral gebruikersgemak, maar NOG LIEVER hebben we een actieve community waarbij elke dag een stuk of 5 nieuwe vragen komen 

Elke crewlid heeft wel een keer lopen blaten 'ik wil dit, of ik zie dat zo', maar sinds Murfy is er eigenlijk niet veel meer veranderd, Stijn heeft dan ook nog veel gedaan (maar eigenlijk naast SiMa -> cursus meuk)...imo is er dus aan Sima al sinds de afschaffing van Arpa-net niets meer gedaan.

Ook Stijn heeft lopen blaten (toen hij in het begin crewlid werd) en heeft iets gedaan met die (kleur)statussen van de mods, en ik herinner me nog dat ik daar ook keihard om moest lachen en op IRC hadden we zelfs nog woorden daarover, sinds dat moment is er effectief niets meer veranderd aan sima volgens mij?

Mijn tip voor de crew, stop met blaten dat er iets aan gedaan gaat worden, en ben blij met de inbreng van de wel actieve leden...het hoe en waarom ga ik maar over zwijgen..
Bedankt door: Maarten
Offline Stijn - 17/01/2014 00:06
Avatar van Stijn PHP expert De sima chat was de beste periode ooit Even herinneren wat ik nog geprogrammeerd heb in den tijd:

* Poll: de "(S: 28, R: 8)" tekst
* UBB vernieuwd met Ibrahim
* Cursus in ZF1.0 geschreven met joel
* Een volledige PHP cursus geschreven (en gedelete :-/)
* Ieder forum een RSS gegeven zodat je op een forum kon abboneren
* Vista gadget gemaakt voor op de deskop
* E-mail notificatie als er een reactie gezet is op je forum topic
* De Oplossing! knop (denk ik)
* Laatste 5 topics/reacties op een gebruiker zijn profiel pagina
* Paar zaken ivm communicatie naar de crew toe
* Mededelingen, maar dat idee wordt niet meer gebruikt (is wel nog geprogrammeerd)
* Changelog pagina voor de crew (omdat we met teveel aan het programmeren waren zonder changelog)
* Nieuwe zoekfunctionaliteit op de website.
* Report functie in het forum
* Hier en daar bugs gefixed

Post jij die van jou eens marten....
Bedankt door: Abbas
Offline Wijnand - 17/01/2014 08:56
Avatar van Wijnand Moderator Stijn, ik ben het eigenlijk wel met je eens, met de strekking dat er niet heel de tijd gezegd moet worden "we zijn bezig". Dat zien de leden vanzelf wel, en als het veranderd is dan kun je als team 'stoer gaan doen', maar daarvoor niet.

Bedankt voor hetgeen je in de community hebt gestopt, dat is meer dan de meeste hebben gedaan. Daar heb je gelijk in.

Maar verder weet jij ook wel dat er vaak meer gedaan wordt, dan zichtbaar wordt voor de rest, tenminste.. ik ga ervan uit dat dat zo is. De meeste punten die jij neerzet van hetgeen jij gedaan hebt, dat heeft bijna niemand doorgehad.

Ach ja, ik vind het niet erg als je wat kritisch bent, en ook niet als je geen vertrouwen in het team hebt of in Marten of Joël, of wie dan ook. Ik hoop dat je goede kritiek blijft geven, ook juist wat je anders zou willen zien (maar weet niet of dat komt, aangezien ik denk dat je niet echt vertrouwen hebt :-)).
Offline UpLink - 17/01/2014 15:15

Dat waren je kinderjaren jongen. Ik hoop dat je tegenwoordig toch al een job hebt waardoor je zelf ook begrijpt dat we niet dagdagelijks bezig kunnen zijn met SiMa. Toen jij nog in de crew zat hier, was je misschien 15 of 16 jaar ofzo, ik zal er niet ver naast zitten. Toen zat je nog op school. Toen had iedereen tijd zat om aan SiMa te prutsen.
Tegenwoordig zijn we toch allemaal al aan een leeftijd gekomen dat we een job hebben en een stuk minder tijd dan in onze jeugdjaren.

Dus jouw tijd bij SiMa vergelijken met nu is hetzelfde als appellen en peren vergelijken.

Offline Stijn - 17/01/2014 20:21
Avatar van Stijn PHP expert Uplink,

Ik was dacht ik 18 jaar toen ik in de crew zat, dus dat was unief. Ja er was meer tijd maar nu heb ik een zelfstandige zaak samen met nog andere mensen en daarnaast ben ik nog bezig met een tweede bedrijfje voor mezelf. Het is allemaal planning en tijdsindeling goed benutten.

Het probleem hier is dat jullie geen goeie designer hebben die een template kan maken. Ik zou er ééntje zoeken of een bedrijf contacteren.
Offline vinTage - 17/01/2014 22:18
UpLink schreef:
Dus jouw tijd bij SiMa vergelijken met nu is hetzelfde als appellen en peren vergelijken.

Die appels en peren zijn nog nagenoeg hetzelfde als destijds, veel is er in ieder geval niet veranderd 
Offline Joel - 18/01/2014 00:11
Avatar van Joel Eigenaar Ik denk dat we inderdaad vroeger veel meer tijd hadden om dingen te ontwikkelen. Als ik kijk naar m'n jeugd, had ik echt zeeën van tijd. Elke zomervakantie 2-3 maanden tijd om vanalles te ontwikkelen voor Sitemasters. Nu is dat niet meer, dat is dag en nacht verschil, en ik ben er van overtuigd dat dit anderen ook overkomen. Er komt een moment aan dat je een vaste job hebt, dat je een vaste vriendin hebt, dat je alleen of samenwoont, ...

Nu, is het niet gemakkelijk om dingen te beloven en ook nog te verwezelijken. Er zijn bepaalde momenten dat je weer wat tijd hebt en ideeën begint te krijgen, en dan communiceer je die met anderen, maar uiteindelijk kom je toch weer terug in je dagelijks leven terecht en komt er uiteindelijk niets van.

Ik heb nu net m'n eigen leven geschetst van de laatste jaren. Ik geef toe dat ik niet meer in staat ben om uren te presteren voor sitemasters, zoals ik vroeger kon presteren.

Zijn er nog mensen die toch nog tijd hebben om van sitemasters een verbeterde of nieuwe versie te maken? dan moeten we eigenlijk op zoek gaan naar mensen die geen job hebben, of mensen die student zijn (15-18 jaar). Ik denk dat dit de enigste doelgroep is waar we echt op kunnen rekenen. De rest zal hier en daar nog wel eens een forumbericht kunnen beantwoorden, maar kunnen committen op bepaalde features, dat wordt al moeilijker.

Toch zou ik graag vrede willen op sitemasters, en niemand proberen te verwijten. Ook al gebeurt er niet veel, niemand bedoelt het slecht. Denk daar aan, we zijn allemaal mensen die uiteindelijk elkaar willen helpen. Zo is het in ieder geval allemaal begonnen.
Offline vinTage - 18/01/2014 00:28 (laatste wijziging 18/01/2014 00:33)
Joel schreef:
blaat

true @ tijd meuk
Maar waar zijn dan de 'kant en klaar afgeleverde' scriptjes om bijvoorbeeld een quote te maken zonder refresh en waarbij je een gedeelte van de text kunt quoten (js) ipv het hele bericht middels php en dus tekst moet gaan verwijderen?

Waar is je voorstel/uitwerking heen dat mijn quote er niet doorheen kwam (die kant en klaar werkte op test.sitemasters.be), omdat JIJ een antwoord op antwoord systeem ging maken (nota bene in 1 weekend, en dit dateert al van JAREN geleden..)

Jij bent de laatste die moet spreken, voor jou is sima alleen nog een bron van inkomsten en de rest interesseert je geen bal, dus zwijg vooral en trek inkomsten, en laat de fanatiekelingen hun ding doen zonder jouw bemoeienissen, parasiet!

Ja schelden doet goed en zeker naar degene die het verdienen!
Jij moet gewoon opbokken met je geslijm, JIJ bent de oorzaak/rem van alle stagnatie op vernieuwingen!!!

ik durf bijna te wedden dat ik dit niet mag zeggen en dus de post weg gehaald wordt, of ik een ban krijg 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2020 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.116s