login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sim City

Offline marten - 08/03/2013 10:55
Avatar van martenBeheerder Nieuw spel is uitgekomen. Spelen jullie het? Wat vinden jullie ervan? Wat vind je van de server problemen?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Luc18 - 08/03/2013 21:52
Avatar van Luc18 Onbekend Zelf heb ik het niet gespeeld, maar een collega van mij, vond het spel geweldig! Enkel de server problemen waren schijnbaar echt verschrikkelijk.
Offline Dlol - 09/03/2013 17:25
Avatar van Dlol Lid Ik blijf mooi bij SimCity 4 Met alle mods gemaakt door de SimCity community is dat eigenlijk SimCity 4.5. De nieuwe SimCity lijkt mij op de 3D graphics na een downgrade t.o.v. SimCity 4
Offline marten - 03/01/2014 09:08
Avatar van marten Beheerder Spelen jullie het nog?
Offline Wijnand - 03/01/2014 10:24
Avatar van Wijnand Moderator Ik vind SimCity wel een leuk spel, dus als ik nog spellen zou spelen, dan zou ik dit spel waarschijnlijk wel spelen.

Als ik ooit een online spel zou maken, zou het een soort SimCity worden denk ik :-). Dat zou een leuk project zijn.

Offline UpLink - 03/01/2014 19:51
Avatar van UpLink ... vind het wat duur om te kopen. Ik besteed ook geen 50 of 60€ aan een PS3 spel, dus ook niet aan een PC-spel...

Offline Gerard - 04/01/2014 17:43
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik ben een aardige fan van Sim-games, maar de huidige heb ik even aan mij voorbij laten gaan. Het hele community concept is leuk, maar ik speel niet vaak genoeg om dat goed bij te houden. 

Ben nu sinds enkele weken aardig verslaafd geraakt aan Prison Architect. Is soms voor een prikkie via Steam Sales te verkrijgen en enorm leuk om de progressie van deze game te volgen (Game is in Alpha status).
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.161s