login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Goodbye my friends.

Offline Koen - 23/01/2013 10:33
Avatar van KoenPHP expert Dag beste leden,

Sinds maandag ben ik blijkbaar in alle stilte en zonder voorafgaande waarschuwing terug op "Lid" gezet. Blijkbaar is dit dus het einde van mijn bestaan hier in de Sitemasters-crew.

Een begrijpelijke beslissing, weliswaar. Hoewel ik achter de schermen nog regelmatig meekeek, kan je niet bepaald zeggen dat ik de laatste tijd heel actief was in de community. Net zoals zovelen onder ons, viel ik ten prooi van het plotse tijdstekort. Mijn studies, een fulltime job en een sociaal leven (zelfs voor een nerd zoals mezelf) combineren valt me niet altijd even gemakkelijk.

Daarom wil ik jullie graag vaarwel zeggen als crewlid, hopelijk blaast de nieuwe wind van de laatste tijd binnenkort nieuw leven in Sitemasters. Ik ben benieuwd.


Vriendelijke groeten,

Koen

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Jointjeff - 23/01/2013 10:56
Avatar van Jointjeff HTML interesse Jammer dat je er op zo'n manier achter moet komen. Hopelijk blijf je toch nog actief als lid!
Offline Joel - 23/01/2013 11:25 (laatste wijziging 23/01/2013 11:26)
Avatar van Joel Eigenaar Hoi Koen

Ik had je nog een privé bericht gestuurd om te vragen of je nog denkt iets te kunnen betekenen in de crew. Als je nog altijd modereerde van tijd tot tijd, kan ik je zeker terug moderator maken, maar ik dacht van niet?

Ik heb de crew wat kleiner gemaakt, omdat we eigenlijk een crew begonnen te krijgen die zelfs minder online waren als sommige leden. Ik neem niemand iets kwalijk, maar ik wil terug met een kleine actieve crew beginnen en zo weer stilletjes aan groeien met een sterk team dat overéén komt met iedereen.

Laat maar iets weten als je toch nog iets wilt betekenen. We zijn inderdaad weer bezig met enkele ideeën uit te werken. Hopelijk pakt het deze keer iets uit :-)

Alvast bedankt voor al je inzet de vorige jaren!
Offline Koen - 23/01/2013 12:01
Avatar van Koen PHP expert
Joel schreef:
Ik had je nog een privé bericht gestuurd om te vragen of je nog denkt iets te kunnen betekenen in de crew. Als je nog altijd modereerde van tijd tot tijd, kan ik je zeker terug moderator maken, maar ik dacht van niet?

Ja, nadat mijn status al was aangepast, dacht ik. Ik vind het jammer dat daar niet op voorhand over gecommuniceerd was. 

Blijkbaar heb ik wel twee weken geleden (pal in m'n examens) een mailtje gehad van Marten met de vraag waarom ik inactief was, dat was alles. (Op m'n SiMa adres komt enkel nog spam toe, aangezien het mailsysteem al een jaar eruit ligt)

Joel schreef:
Alvast bedankt voor al je inzet de vorige jaren!

http://2.bp.blo...ething.png
Offline vinTage - 23/01/2013 16:55
Avatar van vinTage Nieuw lid Told you so, is nogal outdated, maar bij deze toch gecondoleerd (of sima toch, voor wat het waard is:P).
We vieren di(r)t wel tijdens een kulminator avondje  
Bedankt door: Koen
Offline Pieter - 24/01/2013 11:24
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Sowieso merci 
Offline Abbas - 24/01/2013 11:40
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
What up g-dog? It's been fun while it lasted! 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.179s