login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Einde van Martijn

Offline Martijn - 21/01/2013 19:59
Avatar van MartijnCrew PHP Nou, na 4.5 jaar SiMa zakt SiMa naar een eindje lager op de prioriteitlijst. Ik heb ik heb crewforum aangegeven dat ik ben gestopt, maar de mod-functie nog wel wilde houden zodat ik af en toe een oude tutorial kon verbeteren/verwijderen, maar dat is schijnbaar niet meer nodig.

Mogen de mensen die hier nog komen veel vinden op deze website. De tutorials zijn soms verouderd, maar de basis blijft goed om door te nemen. Klik er gewoon een paar aan. Ik ben daar ook mee begonnen (hier op SiMa zelfs) en ik doe het nu full-time als mn werk.

Voor de gevorderden onder ons (of zij die het worden ;) ), neem eens de tijd voor een reactie, of een tutorial. Zoals een Nederlandse reclame altijd mooi bracht:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Peace out homiez ;)

1 antwoord

Gesponsorde links
Offline Joel - 21/01/2013 20:42 (laatste wijziging 21/01/2013 20:53)
Avatar van Joel Eigenaar Hoi Martijn.

We hebben de crew wat verlicht door de inactieve crewleden terug lid te maken.
Ik zal je in ieder geval terug medewerker maken, zodat je oude tutorials nog kan verbeteren. Als je aanvoelt dat je uiteindelijk toch geen gebruik meer maakt van deze functie, gelieve me het dan wel te laten weten zodat we je dan terug lid maken. We willen onze crew zo juist mogelijk houden, een stevig front met niet teveel inactieve crewleden.

Fijn om te horen dat je de basis van Sitemasters hebt geleerd, en dat uiteindelijk je job is geworden. Dat is uiteindelijk altijd het doel geweest van Sitemasters.

We hopen onze community terug boeiender te maken met nieuwe inhoud. Ik, Kevin en Marten gaan daar de komende maanden hard aan werken.

Joël
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.224s