login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

onderwerp

Offline svenie - 06/02/2005 16:47 (laatste wijziging 07/02/2005 11:07)
Avatar van svenieHTML interesse weet iem. nog een leuk, origineel onderwerp voor een site voor mij?
bijv. een film?

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Maarten - 06/02/2005 16:49
Avatar van Maarten Erelid Je zegt het net zelf: een film... er zijn er genoeg dacht ik zo... kijk gewoon ff op de gemiddelde cinema-site en kies een van die nieuwste films uit...
Offline DeafBoy - 06/02/2005 17:24
Avatar van DeafBoy HTML beginner heb je dan niks te doen?? Zo niet, dan zou je eventueel alleen een leuke layout kunnen maken over een jeugdcafe voor me. Het is maar een suggestie van me, omdat ik niet zo geweldig ben in layout maken..
Offline BigBug - 06/02/2005 18:08
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
heb je dan niks te doen?? Zo niet, dan zou je eventueel alleen een leuke layout kunnen maken over een jeugdcafe voor me. Het is maar een suggestie van me, omdat ik niet zo geweldig ben in layout maken..


Dat doe ik wel voor je kvoeg je wel ff toe op msn
Offline svenie - 06/02/2005 18:45
Avatar van svenie HTML interesse ik wil zelf ook site maken om ervaring te krijgen, daar doe ik het voor.
heb nu gekozen om een alles site te maken...
veel updates, helaas, dus wie wil mij helpen met updates op de site te zetten, bijv. over games, films etc.

Offline twopeak - 06/02/2005 22:50
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
idee voor een site:
wat kan ik doen in het echte leven? En je kan dan aan je bezoekers hobbies voorstellen enzo!
Offline RinkXing - 07/02/2005 09:54
Avatar van RinkXing HTML beginner of natuurlijk over lord of the rings, kwam ik op door je avatar;-)
Offline svenie - 07/02/2005 11:08
Avatar van svenie HTML interesse heb ik al samen met iem. beeje site van, maar die is bagger, hij wil het steeds anders, en er zijn er al honderden van...
Offline RinkXing - 07/02/2005 11:32
Avatar van RinkXing HTML beginner van elk onderwerp zijn er der waarschijnlijk honderden dus eentje meer of minder maakt niets uit!
Offline zwobbel - 07/02/2005 14:03
Avatar van zwobbel PHP gevorderde Neem gewoon iets waarmee je veel bezighoud.
En begin daar over een site te maken en probeer origineel uit de hoek te komen!
Ik word zulke topics best wel beu.
Offline Duikboot - 07/02/2005 16:23
Avatar van Duikboot Grafische gevorderde een site over 1 film is denk ik niet zo'n goed idee. Dat onderwerp is dan (bij een succesvolle film) erg populair, maar als het zaakje niet meer draait valt het even stil tot de dvd release, dan word het weer iets drukker. Maar als iedereen die dvd dan heeft is het met de meeste sites dan wel gedaan...
Offline Squirrel - 07/02/2005 17:45
Avatar van Squirrel HTML interesse maak één van uw klas..
Offline Xfader - 07/02/2005 18:24
Avatar van Xfader Lid once upon a time in the west....?
Offline rinkie - 07/02/2005 19:45
Avatar van rinkie Nieuw lid een site over siteonderwerpen...
Offline Os8 - 30/11/1999 00:00
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
Waarom is mijn post azlweer verwijderdrnkben mijn tel kwijt hoeveel keer dat dat al niet gebeurd is!!!!rn- punt!!
Offline svenie - 30/11/1999 00:00
Avatar van svenie HTML interesse [quote]Waarom is mijn post azlweer verwijderdrnkben mijn tel kwijt hoeveel keer dat dat al niet gebeurd is!!!!rn- punt!![quote]rnrnjah of ze zetten er bij rn[b]edit duidelijke titel[b] ofzorns
Offline twopeak - 30/11/1999 00:00
Avatar van twopeak Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Os-8 stel de vraag dan aan een admin; als IK een bericht verwijder pm ik die persoon met de reden.rnrnen we verwijderen topics omdatrn- ze niets te doen hebben met het onderwerp (hoewel in overige alles mag)rn- ze al 100.000 keer zijn gevraagd, of het antwoord ligt niet verder dan de zoekknoprn- gebruikers andere gebruikers uitschelden of negatief behandelenrn-omdat ze totaal zinloos zijn (zoals punt bij)rnrnWe editeren een topic als hij wel terzake is, maar dat de poster een tik op de vingers verdient. Mogelijke redenenrn- Onzinnige titel (HELP...)rn- code tags niet of verkeerd gebruiktrnrnNet gelijk deze topic direct gesloten zou moeten worden het is al drie of vier keer gevraagd sinds het begin van het jaar; de antwoorden zijn altijd hetzelfde.
Offline Geerios - 30/11/1999 00:00
Avatar van Geerios Onbekend Nou schrijf op een blaadje waar je van houd en wat je leuk vind...rnDoe ik ook altijd...p
Offline Fenrir - 30/11/1999 00:00
Avatar van Fenrir PHP expert Vraag aan iemand op school waar hijzij een site over zou maken als hijzij dat zou kunnen.
Offline remy - 30/11/1999 00:00
Avatar van remy PHP ver gevorderde d-day omahaswordutahgoldjuno beaches rondleidingen bijvoorbeeld;-)
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend Site over bijvoorbeeld een hobby van je, behalve programmeren en zo;-) D
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s