login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum
Zoeken  Regels  Help
Categorieën > Ontspanning

Help, vinTage is een klu(t)sser

Maarten – 10/02/2011 17:23 (Laatst gewijzigd op 10/02/2011 17:30)
Zeer belangrijk wereldschokkend nieuws.

Aanstaande woensdagavond, 16 februari, is in het hoogstaand cultureel programma in Belgie, "Help mijn man is een klusser" (vrij vertaald "was ik er maar nooit mee getrouwd"), een zeer gerespecteerd lid en ex-crewlid van Sitemasters te bewonderen. Niemand minder dan onze eigen vinTage wordt hierin aangenaam verrast door de heren filmploeg van vt4 voor een kleine home makeover daar diens geweldige vrouw Griet beslist dat het drankprobleem op zich nog zo erg niet is (het moest toch eens gezegd worden), maar dat het huis wel eens mag afgewerkt worden.

Bij deze een oproep naar de mensen met teveel tijd en de technische voorzieningen om dit vooral op te nemen en in een of ander medium te delen zodat we met deze ongetwijfeld schandelijke vertoning nog lang kunnen lachen tot in de verre uithoeken van Nederland alwaar men hoogstwaarschijnlijk niet op vt4 kan afstemmen (of wel?).

Voor een sneak peek van het eindresultaat kan je altijd op de website van voorgenoemde persoon een kijkje nemen:
http://www.help-mijn-man-is-een-klusser.be/
Ik kijk er naar uit om te zien hoe de producers van het programma uit wraak de beelden gemonteerd hebben!

edit: oja Ralph, excuses, ik stop wel eens in D-Monde voor een compensatieconsumptie 

Pagina:

78 antwoorden

Gesponsorde links

Aar – 10/02/2011 17:35
Kijk maar uit als je het op Youtube zet, VRT claimt het zo weg..
Deden ze ook met het populaire Basta.

Maarten – 10/02/2011 17:38 (Laatst gewijzigd op 10/02/2011 17:38)
Nog een geluk dat vt4 niet van de VRT is dan! En ge moet het maar niet op YouTube zetten hé, er zijn echt miljoenen andere media sharing websites 

edit: Basta kan je trouwens gewoon deels bekijken op de website van de VRT 

UpLink – 10/02/2011 17:45
ik ga kijken   

Normaal zie ik daar nooit naar... maar dit wil ik NIET missen 

vinTage, you are busted...  

Alhoewel ik vind dat dat programma de vrouw ook wel eens mag aanpakken.... altijd maar zagen en klagen over de mannen die het werk ni verder doen... maar zelf doen ze ook gene klop verder  

Mss VT4 eens wijsmaken om "Help, mijn vrouw een tiran" te maken... daar vinden ze waarschijnlijk veel gemakkelijker volk voor   

Maarten – 10/02/2011 18:41
"Help, ik ben getrouwd" 

UpLink – 10/02/2011 18:50
Ja, dat misschien ook ja 

ArcanA – 10/02/2011 20:41
hahaha ik ga zeker kijken 

vinTage – 10/02/2011 20:55
Ben zelf ook wel benieuwd 
Voor jullie iig toch een momentje lol als mijne pan op tv komt 

ps, als iemand de uitzending (dvd'ke oid) aan mij kan doorspelen zou ik daar content mee zijn 

milco – 10/02/2011 21:18
ik zou zeggen zet de aflevering op megaupload.com oid dan zet je t linkje hier neer dan kunnen ook alle nederlandse mensen hem bekijken...

Ben namelijk best wel benieuwd hoe t in belgie gaat

hier in nl ziet het er altijd wel goed uit maar of het bij de mensen zelf ook netjes is dat is nog een goede vraag

UpLink – 10/02/2011 21:21
Speel het filmke door aan mij... ik zal het wel free hosten op de VPS 

Megaupload, rapidshare etc... die zijn traag als je gen premium-accountje hebt 

vinTage – 10/02/2011 21:57
Ik denk, dat als het filpmje niet aangepast wordt, er geen probleem zal zijn met youtube hosting?

Gesponsorde links

Pagina:

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten:

© 2002-2012 Sitemasters.be - Regels - Gehost door: Vircon - Laadtijd: 0.029s