login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Help, vinTage is een klu(t)sser

Offline Maarten - 10/02/2011 17:23 (laatste wijziging 10/02/2011 17:30)
Avatar van MaartenErelid Zeer belangrijk wereldschokkend nieuws.

Aanstaande woensdagavond, 16 februari, is in het hoogstaand cultureel programma in Belgie, "Help mijn man is een klusser" (vrij vertaald "was ik er maar nooit mee getrouwd"), een zeer gerespecteerd lid en ex-crewlid van Sitemasters te bewonderen. Niemand minder dan onze eigen vinTage wordt hierin aangenaam verrast door de heren filmploeg van vt4 voor een kleine home makeover daar diens geweldige vrouw Griet beslist dat het drankprobleem op zich nog zo erg niet is (het moest toch eens gezegd worden), maar dat het huis wel eens mag afgewerkt worden.

Bij deze een oproep naar de mensen met teveel tijd en de technische voorzieningen om dit vooral op te nemen en in een of ander medium te delen zodat we met deze ongetwijfeld schandelijke vertoning nog lang kunnen lachen tot in de verre uithoeken van Nederland alwaar men hoogstwaarschijnlijk niet op vt4 kan afstemmen (of wel?).

Voor een sneak peek van het eindresultaat kan je altijd op de website van voorgenoemde persoon een kijkje nemen:
http://www.help-mijn-man-is-een-klusser.be/
Ik kijk er naar uit om te zien hoe de producers van het programma uit wraak de beelden gemonteerd hebben!

edit: oja Ralph, excuses, ik stop wel eens in D-Monde voor een compensatieconsumptie 

78 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Aar - 10/02/2011 17:35
Avatar van Aar PHP interesse Kijk maar uit als je het op Youtube zet, VRT claimt het zo weg..
Deden ze ook met het populaire Basta.
Offline Maarten - 10/02/2011 17:38 (laatste wijziging 10/02/2011 17:38)
Avatar van Maarten Erelid Nog een geluk dat vt4 niet van de VRT is dan! En ge moet het maar niet op YouTube zetten hé, er zijn echt miljoenen andere media sharing websites 

edit: Basta kan je trouwens gewoon deels bekijken op de website van de VRT 
Offline UpLink - 10/02/2011 17:45
Avatar van UpLink ... ik ga kijken   

Normaal zie ik daar nooit naar... maar dit wil ik NIET missen 

vinTage, you are busted...  

Alhoewel ik vind dat dat programma de vrouw ook wel eens mag aanpakken.... altijd maar zagen en klagen over de mannen die het werk ni verder doen... maar zelf doen ze ook gene klop verder  

Mss VT4 eens wijsmaken om "Help, mijn vrouw een tiran" te maken... daar vinden ze waarschijnlijk veel gemakkelijker volk voor   
Offline Maarten - 10/02/2011 18:41
Avatar van Maarten Erelid "Help, ik ben getrouwd" 
Offline UpLink - 10/02/2011 18:50
Avatar van UpLink ... Ja, dat misschien ook ja 
Offline ArcanA - 10/02/2011 20:41
Avatar van ArcanA PHP beginner hahaha ik ga zeker kijken 
Offline vinTage - 10/02/2011 20:55
Avatar van vinTage Nieuw lid Ben zelf ook wel benieuwd 
Voor jullie iig toch een momentje lol als mijne pan op tv komt 

ps, als iemand de uitzending (dvd'ke oid) aan mij kan doorspelen zou ik daar content mee zijn 
Offline milco - 10/02/2011 21:18
Avatar van milco Lid ik zou zeggen zet de aflevering op megaupload.com oid dan zet je t linkje hier neer dan kunnen ook alle nederlandse mensen hem bekijken...

Ben namelijk best wel benieuwd hoe t in belgie gaat

hier in nl ziet het er altijd wel goed uit maar of het bij de mensen zelf ook netjes is dat is nog een goede vraag
Offline UpLink - 10/02/2011 21:21
Avatar van UpLink ... Speel het filmke door aan mij... ik zal het wel free hosten op de VPS 

Megaupload, rapidshare etc... die zijn traag als je gen premium-accountje hebt 
Offline vinTage - 10/02/2011 21:57
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik denk, dat als het filpmje niet aangepast wordt, er geen probleem zal zijn met youtube hosting?
Offline Maarten - 10/02/2011 22:05
Avatar van Maarten Erelid
milco schreef:
hier in nl ziet het er altijd wel goed uit maar of het bij de mensen zelf ook netjes is dat is nog een goede vraag
Mjah, het ziet er altijd wel goed uit, van een afstandje.. ik ben zeker dat het er bij vinTage ook wel goed zal uitgezien hebben van ver, tot je natuurlijk eens dichter gaat kijken - dat tonen ze niet op TV... en als je dan je bek opentrekt kom je niet op TV, dus dan zwijg je maar gewoon en zeg je dat het mooi is 
Offline ArieMedia - 10/02/2011 22:54
Avatar van ArieMedia Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Aanstaande woensdagavond, 16 februari word ik 21  
Offline UpLink - 10/02/2011 23:27
Avatar van UpLink ...
vinTage schreef:
Ik denk, dat als het filpmje niet aangepast wordt, er geen probleem zal zijn met youtube hosting?


Die zenders zijn nogal snel met auteursrechten claims... zeker nu met digitale TV en die On Demand dinges...
Offline vinTage - 10/02/2011 23:34
Avatar van vinTage Nieuw lid ah zo, niet aan gedacht idd!
Offline Stijn - 10/02/2011 23:41
Avatar van Stijn PHP expert Ik kijk alvast . Ik zie de intro al... een gast achter zijne pc en Flash staat open en rondom hem overal flessen drank .
Bedankt door: WimJ, Koen
Offline Pieter - 11/02/2011 12:32
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Een reden om VT4 eens open te zetten... Check.  
Offline WimJ - 11/02/2011 18:03
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Aanwezig, voor geen eurocentje dat ik dit wil missen, de tiran, mijn leermeester en een van de weinige personen waar ik respect voor heb dat die 'kloempen k*kkers' van VT4 over de vloer krijgt?!!
Aanwezig >_<
Offline Koen - 11/02/2011 18:55 (laatste wijziging 11/02/2011 18:58)
Avatar van Koen PHP expert
Citaat:
Griet heeft er genoeg van dat haar man Ralph zijn vrije dagen vult met het tokkelen op de computer en het spelen met de honden


 

edit: http://img.yelo...g?v=0.2.55 die kennen we 
Offline WimJ - 11/02/2011 19:06
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Is dat vinTage Koen? 
Offline vinTage - 11/02/2011 19:23
Avatar van vinTage Nieuw lid uhu 
Offline WimJ - 11/02/2011 19:26
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Omg pwnage.
Offline valles10 - 11/02/2011 21:28 (laatste wijziging 11/02/2011 21:30)
Avatar van valles10 HTML interesse Ik ga zeker kijken!! xD
Citaat:
Griet heeft er genoeg van dat haar man Ralph zijn vrije dagen vult met het tokkelen op de computer en het spelen met de honden, terwijl hun kinderen nog altijd geen eigen slaapkamer hebben.
Offline WimJ - 11/02/2011 21:58
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Poll: Ga jij vinTage anders bekijken na het zien van deze real life documentaire? >_<

lol
Offline Kevin - 12/02/2011 16:13
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Eerste indruk, lang geleden, op de site was eerlijk gezegd dat dit foto's waren van voor dat ze langs gekomen waren..
Bedankt door: WimJ
Offline Koen - 13/02/2011 16:23
Avatar van Koen PHP expert Help, vinTage is een stalker? 
Offline UpLink - 13/02/2011 16:29
Avatar van UpLink ... Ik hoorde hem gisteren in de voorstukjes iets zeggen in de stijl van:

vinTage in Help, mijn man is een klusser schreef:
Ik wil geen andere mensen erbij. Dan moet ik geen Merci zeggen...


Is vinTage zo'n ijdele vent mss?  
Offline vinTage - 13/02/2011 16:49 (laatste wijziging 13/02/2011 16:50)
Avatar van vinTage Nieuw lid ijdel niet, ik ben gwn niet de persoon die graag profiteert 

en koen is een zeikwijf, zelfs na 34 sms'jes blijft hij niet op cafe, in tegenstelling tot Filip en Sam 
Offline ArcanA - 13/02/2011 16:55 (laatste wijziging 13/02/2011 16:58)
Avatar van ArcanA PHP beginner Er zijn blijkbaar nog mannen die er niet mee opgezet zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=mjTX3BbO9cM (0:22)

heeft vinTage niet de kans gehad om de mooie uitnodiging af te wijzen? 

Ik heb het opgenomen dus ga het sowiezo wel bekijken, ben wel benieuwd 
Offline UpLink - 13/02/2011 16:59
Avatar van UpLink ...
ArcanA schreef:
Er zijn blijkbaar nog mannen die er niet mee opgezet zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=mjTX3BbO9cM (0:22)

heeft vinTage niet de kans gehad om de mooie uitnodiging af te wijzen? 

Ik heb het opgenomen dus ga het sowiezo wel bekijken, ben wel benieuwd 


Die vent "ken" ik ook 

Dat is de man van een vriendin van een vriendin... Dieje ging altijd lopen     
Offline Koen - 13/02/2011 16:59
Avatar van Koen PHP expert
vinTage schreef:
en koen is een zeikwijf, zelfs na 34 sms'jes blijft hij niet op cafe, in tegenstelling tot Filip en Sam 


Ik had beter dingen te doen 
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.205s