login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Enquete voor taak - notebooks voor studenten

Offline Raze - 17/12/2010 15:45
Avatar van RazePHP beginner Hallo,

voor een taak heb ik een enquete moeten opstellen, getiteld "notebooks voor studenten". Het is een enquete die peilt naar het gebruik van notebooks door studenten, en wat studenten belangrijk vinden aan hun notebook.

Indien je zelf student bent (middelbaar of hoger onderwijs), zou je mij een groot plezier doen met 5 minuutjes van je tijd om deze enquete in te vullen. Het zijn 14 korte vragen.

http://www.enqu...p?id=59203

Daarnaast, aangezien dat sitemasters toch een beetje computergerelateerd is (de meesten die hierop zitten hebben toch wel ook op z'n minst een grondige computerkennis): indien je opmerkingen hebt over dit onderwerp, reageer hier gerust!! Ik hoor het graag .

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Koen - 17/12/2010 18:46
Avatar van Koen PHP expert Zo, ik zal het goede voorbeeld eens geven. Net ingevuld. 

Hilarisch trouwens:
Citaat:
* 1 Geslacht - Wat is uw geslacht?

Geef het antwoord aan dat (het meest) op je van toepassing is
Bedankt door: Raze
Offline Realtec - 17/12/2010 19:28
Avatar van Realtec HTML interesse Koen.. sommige zijn nog niet uit de kast gekomen en twijfelen nog wahaha
Bedankt door: Raze
Offline Sam - 17/12/2010 19:39
Avatar van Sam PHP expert Voila, ingevuld.

De vraag over wat je al dan niet blangrijk vind lijkt op het eerste gezicht nogal overbodig omdat de meeste elementen die daar staan meestel wel belangrijk zijn.

Interessante enquête trouwens  
Bedankt door: Raze
Offline Raze - 17/12/2010 20:29
Avatar van Raze PHP beginner Heb een belangrijke opmerking gekregen die mist in de enquete: de batterijduur. Dat is volgens mij ook een zeer belangrijk element. Een standaard 6-cells batterij is imo te licht voor een student, een optie zou zijn om bv laptops te leveren met 9-cells batterijen. Ivm studenten die in de aula's zitten, en geen toegang hebben tot stroom.
Offline cx1213 - 17/12/2010 22:36
Avatar van cx1213 Lid ingevult
Bedankt door: Raze
Offline Roow - 17/12/2010 23:05
Avatar van Roow Lid Ingevuld!
Bedankt door: Raze
Offline Stijn - 18/12/2010 02:31
Avatar van Stijn PHP expert Ingevuld maar wil je bij vraag 8 in het vervolg rekening houden met hoofdletters en klein letters. Er is een wereld van verschil tussen GB (GigaByte) en Gb (GigaBit).
Bedankt door: Raze
Offline Abbas - 18/12/2010 12:28
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Done, krijgen we ook resultaten te zien?
Bedankt door: Raze
Offline Raze - 18/12/2010 13:12
Avatar van Raze PHP beginner jazeker, ik zal de resultaten binnenkort hier in dit forumbericht bijvoegen.
Offline pijke - 18/12/2010 14:46
Avatar van pijke Gouden medaille

Lid
ingevuld
Bedankt door: Raze
Offline Kevin - 18/12/2010 16:58
Avatar van Kevin Crew Ajax/REST Djezus, enquetemaken.be kent zeker geen label-tags met een for-attribuut? (zie vraag 13)
Gesponsorde links
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.207s