login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Linkpartners.

Offline Os8 - 02/02/2005 17:09
Avatar van Os8Gouden medaille

PHP interesse
Hi,

Ik zoek een paar linkpartners of een hele hoop  die willen linken met mij. Kwil mijn website wat op aan de gang krijgen en dat lijkt me de beste manier!
wie geintereseert is posten maar!!

8 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Fenrir - 02/02/2005 17:52
Avatar van Fenrir PHP expert Nee, daarom vraagt hij het.

Citaat:
Kwil mijn website wat op aan de gang krijgen
Offline Tuinstoel - 02/02/2005 17:53
Avatar van Tuinstoel PHP expert Bwah je moet toch een aantal bezoekers hebben, anders kan deze persoon toch geen hits terug verwachten lijkt me?;-)
Offline Os8 - 02/02/2005 17:58
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
ja, das probleem daarom deze topic. als ik steun krijg van andere webmasters en linken kan de mijne op dreef graken en word ik wat gekent door alles en zoekmachines en dan krijgen ze hits terug.
Waar halen jullie je bezoekers vandaan als je website juist online staat.
Offline nemesiskoen - 02/02/2005 18:14
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
das waar, geduld is ne mooie deugd
enkel had Tuinstoel dat niet nodig... de dag dat zijn website van start ging (1 januari 2005 als ik me niet vergis) werd hij al massaal bezocht
gemiddeld zijn er 100 bezoekers online bij hem (en dat was dan al na 1 week of minder zelfs, zo)

dus of a) je maakt een kei van een website (zoals tuinstoel)
of b) je hebt geduld ...:p
Offline flyingdragon - 02/02/2005 18:16
Avatar van flyingdragon PHP beginner he Os8
volgens mij zit er een bug in je site
als ik op aanmelden klik krijg ik dit:

Redirect URL Hosting - Aanmelden
Bedankt voor uw aanmelding, er is een mail op komst met de verdere account informatie
Ontvangt u geen info. mail, contacteer dan de webmaster. [support@os8.nl]
Ga naar Os8

ik heb nog niet eens wat ingevult:o
Offline Os8 - 02/02/2005 18:17 (laatste wijziging 02/02/2005 18:17)
Avatar van Os8 Gouden medaille

PHP interesse
Tuinstoel heeft een mafia website en dat trekt.
ik had die ook eens voor maar een paar weken daarna had ik problemen met hosting. en op dat moment had ik ook al een paar leden. het zijn er zo die op die websites jagen en zich aanmelden om in begin al op top te staan in dat spel.

@ flyingdragon: jah ik ben bezig met een paar nieuwig heden aan toevoegen maar lukt niet echt.
Offline numlockrond - 02/02/2005 18:18
Avatar van numlockrond Onbekend
Citaat:
dus of a) je maakt een kei van een website (zoals tuinstoel)
of b) je hebt geduld ...
Das wel waar, maar ook weer niet helemaal:

a) ook als je een geweldige site hebt moet je hem nog wel zien te promoten, want als niemand weet dat hij bestaat ben je nog nergens.
b) als je een vreselijke site maakt kun je nog zoveel geduld hebben, maar dan krijg je geen bezoekers (iig geen terugkerende).
Offline Klopper - 02/02/2005 19:55
Avatar van Klopper HTML interesse 1) Zorg dat je een duidelijke website hebt, en dat de mensen een reden hebben om terug te komen. Dus een website dat mensen intesseerd. Let ook op op welke doelgroep jij je gaat richten.
2) Hou het op een makkelijke naam voor je site. Een naam zonder ' bijvoorbeeld.
3) Meld je aan bij zoekmachines zoals Google.nl .
4) Update je site regelmatig met nieuwe dingen, en op z'n minst het nieuws bijhouden.
5) Maak reclame van je site waar dat mag.
6) Ga bijvoorbeeld een naar startpagina.nl om je link daar toe te voegen. Het beste kan je hiervoor door de subpagina's van startpagina.nl graven...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s