login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

sponsor aanvragen

Offline UpLink - 17/02/2010 23:34
Avatar van UpLink... Beste leden,

Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die al ervaring heeft met aanvragen omtrent sponsors.

Ik (samen met nog iemand) zijn dus een community gestart. Nu, het kostenplaatje rond heel deze zaak ligt nogal hoog. Daarom hebben we dus sponsor(s) nodig.
Ik heb geen ervaring om zo'n dingen goed aan te brengen.

Wat heb ik al gedaan?
Een word-doc gemaakt met daarin omschreven wie wij zijn, waarom we sponsorring nodig hebben en wat wij tot hiertoe te bieden hebben.

Nu wil ik hiermee dus verdergaan, maar ik zit met enkele vragen...

- Hoe begin ik het best aan zo'n gesprek ?
- Wie spreek ik hier het best voor aan ?
- Schrijven we overeenkomsten het beste op papier e.d. ?

Ik zal waarschijnlijk nog wat dingen over het hoofd zien, maar ik hoop dat hier iemand is die me al op weg kan helpen.

Alvast bedankt.

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 18/02/2010 11:41
Avatar van Martijn Crew PHP Wat je moet kunnen beantwoorden is wat er in zit voor de sponsor? Waarom jullie en niet iemand anders (je Unique selling point dus)?
Verder, hoe hij je sponsor z'n winst er weer uit?

Denken als n sponsor. Zoek een soortgelijke site en vraag jezelf af wat jouw voorwaarden zouden zijn om die site te sponsoren
Offline UpLink - 18/02/2010 16:12
Avatar van UpLink ... Het is vrij moeilijk om voor dit project iemand te vinden die er geld wil insteken omdat er weinig winsten uit te halen vallen. Wel, weinig winsten, hoogstwaarschijnlijk geen winsten of zelfs geen verder inkomen (buiten google-ads, reclame, etc...)

Ik zit met een hoge kost (alhoewel ik dat zelf wel kan betalen), maar er zijn extra's die moeten gebeuren en die kosten dan weer een pak meer en ook op maandelijkse basis.

Ik weet niet goed hoe ik dit moet aanbrengen zonder al teveel te hoeven zeggen dat er dus eigenlijk weinig tot niets aan te verdienen valt. We proberen via donaties toch iets te recupereren maar daar zijn de bezoekers en gebruikers zo niet voor te vinden.

Offline Martijn - 18/02/2010 17:47
Avatar van Martijn Crew PHP betreft winst het ik het niet alleen over financieel. Een link naar de site van je sponsor, hoeveel bezoekers levert dat op? etc etc. Naambekendheid, zou iemand zich willen associeren met jouw site?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.158s