login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

George Carlin

Offline UpLink - 02/01/2010 14:35 (laatste wijziging 03/01/2010 23:15)
Avatar van UpLink... Wel,

Waarschijnlijk zullen er al veel mensen hier dit gezien hebben...
Maar dit is eindelijk iemand die uitlegt hoe het echt zit...

Misschien toch leuk om te zien wat anderen hiervan denken...


Save The Planet:
(vunzig taalgebruik in het filmpje niet uitgesloten, opgepast voor de gevoelige oortjes dus )

http://www.youtube.com/watch?v=eScDfYzMEEw

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn - 02/01/2010 16:46
Avatar van Martijn Crew PHP lol, hij heeft niet overal evenveel gelijk, maar t idee klinkt leuk 
Offline Stijn - 02/01/2010 18:49
Avatar van Stijn PHP expert De planeet zou beter de chinezen/indiërs van zich afschudden .
Offline UpLink - 03/01/2010 00:28 (laatste wijziging 03/01/2010 00:30)
Avatar van UpLink ... Het punt dat hij maakt in het hele filmpje is wel correct...

Denk even na... De aarde zou al 4,57 miljard jaar bestaan...
Als de aarde al die tijd alles heeft kunnen doorstaan, waarom zou er dan nu wel iets mis zijn... wij maken de aarde niet kapot, we maken onszelf kapot...
En als wij er niet meer zijn zal alles weer worden zoals voor het bestaan van de mens...
Offline Stijn - 03/01/2010 18:01
Avatar van Stijn PHP expert Ah zolang er water is, is er hoop want het begon allemaal in zee zoveel miljard geleden. En volgens mij was er meer CO2 uitstoot miljarden jaren terug toen de aarde nog vulkanisch actief was. We zijn allemaal aan het overdrijven. We ondervinden gewoon dat we met teveel zijn. Moeder natuur zal daar wel iets aan doen .
Offline UpLink - 03/01/2010 18:05
Avatar van UpLink ... Let god strike down Asia first  
Die zijn met overdreven veel  
Offline Stijn - 03/01/2010 18:08
Avatar van Stijn PHP expert Jammer dat er geen controlepaneel bestaat om de aarde te beheren .
Offline nick5556 - 03/01/2010 18:32
Avatar van nick5556 PHP beginner
Stijn schreef:
Jammer dat er geen controlepaneel bestaat om de aarde te beheren .


Jammer genoeg niet. Als ik hem zou mogen bedienen zou ik het in afrika laten regenen en hier lekker 25 graden laten zijn. Ik heb het wel gehad met de sneeuw .

Maar, ik weet niet of iemand gisteravond Theo Maassen gezien heeft( Show: Zonder Pardon). Ik vind de show heel sterk. Hij zegt op een gegeven moment het volgende:

"De aarde heeft een probleem, en de aarde lost dat op op deze manier, de aarde wil ons weg hebben.." - Theo

Het is een groter verhaal, maar daar komt het op neer.
Offline UpLink - 03/01/2010 22:59
Avatar van UpLink ...
nick5556 schreef:
[..quote..]

Jammer genoeg niet. Als ik hem zou mogen bedienen zou ik het in afrika laten regenen en hier lekker 25 graden laten zijn. Ik heb het wel gehad met de sneeuw .

Maar, ik weet niet of iemand gisteravond Theo Maassen gezien heeft( Show: Zonder Pardon). Ik vind de show heel sterk. Hij zegt op een gegeven moment het volgende:

"De aarde heeft een probleem, en de aarde lost dat op op deze manier, de aarde wil ons weg hebben.." - Theo

Het is een groter verhaal, maar daar komt het op neer.


Ik kan hem daar geen ongelijk in geven... Wij maken de aarde niet kapot, we tasten haar aan. Daarbovenop zijn we onszelf ook aan het uitroeien, zonder dat we het zelf beseffen...
Offline Stijn - 03/01/2010 23:07
Avatar van Stijn PHP expert We zouden beter een voorbeeld nemen aan de dino's, die leefden 100den miljoenen jaren. Wij houden het nog geen eens 2 miljoen jaar vol.
Offline UpLink - 03/01/2010 23:14
Avatar van UpLink ...
Stijn schreef:
We zouden beter een voorbeeld nemen aan de dino's, die leefden 100den miljoenen jaren. Wij houden het nog geen eens 2 miljoen jaar vol.

Maar wat zouden we dan doen zonder onze PC, tv, gsm, spelconsoles, auto's etc etc etc...

Nog maar te zwijgen wat we zouden doen zonder SiMa 
Offline Stijn - 03/01/2010 23:19
Avatar van Stijn PHP expert Misschien moeten we maar ff terugkeren naar de middeleeuwen. Een goeie oude heksenjacht .
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s