login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Deze site is stoer

Offline Metalhead - 15/09/2004 13:38
Avatar van MetalheadHTML gevorderde He, ik wou gewoon ff zeggen,
dat ik deze site heel goed vind en de leden heel sympatiek...

Niet zoals andere sites, dat als je een keer een 'minder intelligente' vraag stelt, dat je gelijk helemaal afgezeikt wordt...

Klasse 

11 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Drieske - 15/09/2004 13:50
Avatar van Drieske Lid Ja dit vind ik ook eigenlijk wel... Als ik bv vroeg of iemand me wou helpen bij het maken van een design op het beroemde FOK! forum dan werd ik daar langs alle kanten uigescheld van ja niemand zal dit gratis doen enz en dan hier krijg ik andere oplossingen zoals bv sitedeals te proberen enz...

Thx! This is a great site! Doe zo verder...
Offline Hans - 15/09/2004 14:00
Avatar van Hans HTML beginner We doen ons best eh 
Offline Maarten - 15/09/2004 14:00
Avatar van Maarten Erelid Ja ik vind het ook wel een uitstekende site... per dag kom ik hier zeker met een gemiddelde van 5 problemen  En ieder probleem is al opgelost geweest! Thx Sitemasters & leden, doe zo voort 
Offline petory - 15/09/2004 15:45
Avatar van petory HTML interesse Ik vind 't nu ook phat dat je punten kunt verdienen, dat maakt het nog leuker om op de site te zijn, klasse site^^
Offline peterjan - 15/09/2004 18:55 (laatste wijziging 15/09/2004 18:56)
Avatar van peterjan Nieuw lid Dit is de enige site waar geen rotzooi wordt geschopt, iedereen gaat vrij normaal met elkaar om. Ik ken genoeg webmastersites waar de sfeer helemaal naar beneden is gegaan. En je niet eens meer normaal een antwoordt krijgt.

Ik hoop dat het hier zo blijft en dat de community steeds groter wordt:):)

greetz pJ
Offline EclipX - 19/09/2004 04:13
Avatar van EclipX Lid yep, echt waar in vergelijking met het forum van games.t€l€n€t!^^
Offline Bart - 19/09/2004 11:26
Avatar van Bart PHP expert Dat is inderdaad waar:D Hier wordt je niet afgezeikt en er is ook veel info. Als je hier bijv es een keer vergeet de zoekfunctie te gebruiken, dan wordt je inderdaad niet afgezeikt, maar op andere sites wel.:!: 
Offline Stijn1 - 19/09/2004 12:33
Avatar van Stijn1 Gouden medaille

PHP ver gevorderde
Ja deze site is zeker goed (niet dat ik al lang hier op het forum zit ) maar ik zit veel op wmcity enz... Maar ik denk wel dat de mods hier een beetje streng moeten blijven. Want op wmcity begint het maar slechter en slechter er aan toe te gaan... Nu zijn er nog niet zoveel (actieve) leden. Maar als het hier heel druk gaat worden (en dat gaat ook gebeuren) zullen er heel goede, strenge en actieve mods nodig zijn... Ik hoop dat het zo gaat blijven, nu is het zeker een goede site!
Offline b4nkr0bz0r - 19/09/2004 13:38
Avatar van b4nkr0bz0r PHP gevorderde ben met iedereen eens!!!
als ik ooit een design voor een sitemaster member kan maken of hulp nodig heeft moet ie me gewoon ff pm'em zo help ik ook nog is!
Offline Bart - 19/09/2004 13:41
Avatar van Bart PHP expert MAar de mods moeten dan niet al te streng worden, want de sfeer moet ook goed blijven hé
Offline LPV - 30/05/2005 09:50
Avatar van LPV Nieuw lid mag ik vragen waarmee deze site geschreven is?
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.206s