login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Schreeuw nooit tegen je HDD

Offline Martijn2008 - 05/04/2009 15:52
Avatar van Martijn2008PHP beginner Volgens dit filmpje nemen de prestaties van je HDD af door ernaar te schreeuwen. Microtrillingen in de schrijf zouden de prestaties ervan doen verminderen. Wat denken jullie hiervan? Zou dit een grapje zijn? Is dat WAAR of NIET WAAR?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Ibrahim - 05/04/2009 16:14
Avatar van Ibrahim PHP expert Natuurlijk is het waar ! NOT... 
Offline urqbz - 05/04/2009 16:18
Avatar van urqbz PHP interesse Veredelde een april grap?  
Offline NTS64 - 05/04/2009 16:44
Avatar van NTS64 PHP gevorderde Volgens mij zijn de geluidstrillingen van iemands stem niet in staat de sterke magneet die een harde schijf gebruikt te ontregelen. Niet waar dus...
Offline Martijn - 05/04/2009 20:08
Avatar van Martijn Crew PHP ik denk dat het best kan. Geluid is best een aanwezig iets, niet alleen aan gehoor, maar ook trillingen druk. Als je schreeuwt voel je je stembanden ook te hard trillen, zou me niet verbazen als het wel echt is. Tis een zeer gevoelig stuk technologie...

Tijd voor solid state drives 
Offline Koen - 05/04/2009 20:11
Avatar van Koen PHP expert
DeviourSoul schreef:
ik denk dat het best kan. Geluid is best een aanwezig iets, niet alleen aan gehoor, maar ook trillingen druk. Als je schreeuwt voel je je stembanden ook te hard trillen, zou me niet verbazen als het wel echt is. Tis een zeer gevoelig stuk technologie...

Tijd voor solid state drives 


Dude, gij hebt duidelijk nog ni me een harde schijf-magneet in uw broek aan een stuk metaal geplakt! (  )
Offline Martijn - 05/04/2009 20:34
Avatar van Martijn Crew PHP k heb dr wel eens een paar uitgehaald. Maar echt wel dat heb kan trillen. de magneten kunnen toch ook trillen? dan trilt de rest ook. Zeg niet dat het waar is, maar zeg ook niet dat t niet waar is
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s