login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

44ste president v/d Verengide Staten. | Pagina 2

41 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Joost - 21/01/2009 15:59
Avatar van Joost PHP expert Ik denk dat de combinatie Obama ~ Biden echt een stuk beter is dan die van McCain ~ Palin. De president is meer het frontje, er wordt achter de schermen veel meer werk verzet door de vice-president, geloof ik. Biden heeft daarmee wel een hoop ervaring. Obama is een zeer goede redenaar en kan het volk overtuigen. Dat lijkt me een goede combinatie. Hopelijk dat het gekozen kabinet ook goed is, die doen natuurlijk ook veel 
Offline Abbas - 21/01/2009 17:28 (laatste wijziging 21/01/2009 19:57)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Gerard schreef:
dan mag terecht worden opgemerkt dat we hier te maken hebben met een charismatische man die uitstekend kan converseren en de juiste woorden vindt.
Niet moeilijk, hij is een advocaat. (Dit was niet negatief bedoeld)

Psycho schreef:
Ik vind de kiezers van McCain een stel zeikerds die denken dat door Obama's presidentschap de VS naar de klote gaat... De dude is 70+ jaar oud, hij zou die 4 jaar waarschijnlijk niet eens halen
Da is nu eens de grootste CRAP da ik in jaren heb gehoord!!! 

Psycho schreef:
Er is een belangrijke reden waarom ik blij ben dat Obama president is geworden, en dat is de terugtrekkingsplannen uit Irak.
En tien tegen een gaat hij Afghanistan terug binnen... 
Offline Stijn - 21/01/2009 17:33
Avatar van Stijn PHP expert Zolang de economie snel herstelt, mag hij rekenen op mijn steun. Oorlogje spelen doet Amerika toch al eeuwen.
Offline nemesiskoen - 21/01/2009 18:58
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Dus als bush oorlog speelt... OEH EVIL EVIL!!!
maar als nobama graag een of ander godvergeten land binnen valt: care, zolang de economie maar goed draait 
Offline marten - 21/01/2009 18:59
Avatar van marten Beheerder Amerika afsteken en weg laten drijven














oh nee dat hebben ze al een keer gedaan 
Offline Martijn1989 - 21/01/2009 19:11
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ik heb ooit eens een waarschuwing gehad omdat ik had gezegt dat de oude president van amerika iets verdiende in zijn hoofd uit een pistool, maarja mijn mening is nu wel dat ik hoop dat obama zich kan en gaat bewijzen. Change!!
Offline nemesiskoen - 21/01/2009 19:20 (laatste wijziging 21/01/2009 19:20)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
en _wat_ moet er precies veranderen?
Offline Pieter - 21/01/2009 19:38 (laatste wijziging 21/01/2009 19:57)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
De economie moet terug beter. Het grote gat in de begroting die Bush achtergelaten heeft moet gevuld worden. Obama mag zelfs de rommel gaan opkuisen die Bush' regering gemaakt heeft in Irak en Afghanistan.

(@Titjes, mis gequote, dat was van Psycho  )
@Pieter: gefixt! 
Offline Stijn - 21/01/2009 19:55
Avatar van Stijn PHP expert
nemesiskoen schreef:
Dus als bush oorlog speelt... OEH EVIL EVIL!!!
maar als nobama graag een of ander godvergeten land binnen valt: care, zolang de economie maar goed draait 
Ik heb niet gezegd dat ik het zou goedkeuren. De reden waarom Amerika zo'n landen binnenvalt berust op de ideeën waarop USA is gesticht, democratie.
Offline nemesiskoen - 21/01/2009 20:05
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
I just got dumber by reading your reply 
Offline Maarten - 21/01/2009 20:26
Avatar van Maarten Erelid
stijn1989 schreef:
[..quote..]Ik heb niet gezegd dat ik het zou goedkeuren. De reden waarom Amerika zo'n landen binnenvalt berust op de ideeën waarop USA is gesticht, democratie.

Die is goed 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.303s