login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

aMSN

Offline Kr4nKz1n - 21/10/2008 18:34 (laatste wijziging 21/10/2008 18:36)
Avatar van Kr4nKz1nOnbekend Hallo mensen,

Gisteren had ik nogal (weer eens) problemen met Windows Live Messenger. Toen ben ik op zoek gegaan naar een alternatief, ben toen o.a.:
Pidgin - Vroegere Gaim,
Trillian

en nog een aantal andere programma`s tegen gekomen. Trillian vind ik niet fijn en Pidqin komt niet aan mijn eisen.

Toen heb ik aMSN gevonden, had het alweer verwijdert, maar kwam er later achter dat veel mensen het een erg fijn programma vinden en dat het 1 van de weinige alternatieven is die aan mijn eisen voldeed.

aMSN voorbeeld bij mij thuis

Na dat ik het had geinstalleerd was het allemaal onoverzichtelijk en lelijk, maar naar een paar instellingen te hebben goed gezet, kwam het in de goede richting en vind het onder tussen al een erg fijn programma worden.

Downloads:
Windows
Linux
Mac

Ik wou jullie hier op attenderen 
Veel plezier ermee ;)

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Wim - 21/10/2008 18:50
Avatar van Wim Crew algemeen heb hier thuis 0.97 onder linux (ubuntu, via apt geinstalleerd) en die ziet er tbh mooier uit 

Gebruik zelf Pidgin, en die is best wel relax imo... Doet alles wat het moet doen + extra's
Offline Kr4nKz1n - 21/10/2008 18:51
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ja maar helaas geen webcam, en heb op de website gekeken, ze weten ook niet wanneer die toepassing er komt, alhoewel het wel op de agenda staat (zeggen ze).
Offline Abbas - 21/10/2008 19:34
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Niet echt een topic dat hier thuishoort, vind je zelf niet? 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s