login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Goede Site Naam??!!

Offline PHPNewBie - 01/10/2008 16:58
Avatar van PHPNewBieNieuw lid Hallo PHP;érs!!

Ik wil graag wat suggesties van jullie horen voor mijne nieuwe domein naam, het word een site zoals sitemasters.be, voor webmasters dus...

alvast bedankt  

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 01/10/2008 17:01
Avatar van marten Beheerder maak je titel eens normaal. We zijn geen idioten die dubbele vraagtekens en of uitroeptekens nodig hebben. Ook hoeven we niet elk woord met een hoofdletter te zien beginnen.
Offline Joost - 01/10/2008 17:12
Avatar van Joost PHP expert Misschien moet je als 'PHPNewbie' geen webmaster website opzetten..  
Offline vinTage - 01/10/2008 18:06
Avatar van vinTage Nieuw lid szsef.nl

ScripterZonderSkillsEnFantasie.nl

^^
Offline Wim - 01/10/2008 18:47
Avatar van Wim Crew algemeen I lol'ed!

Maar als iemand een goeie naam zou vinden, zou hij deze zelf wel registreren... ookal is het om te verkopen
Offline thomasje - 01/10/2008 19:26
Avatar van thomasje MySQL beginner het is inderdaad een beetje een gevraarlijke vraag want kort samengevat betekent het dus weer een concurent er bij.
Offline Wim - 01/10/2008 19:38
Avatar van Wim Crew algemeen
thomasje schreef:
het is inderdaad een beetje een gevraarlijke vraag want kort samengevat betekent het dus weer een concurent er bij.


concurrentie = gezond!
Stel, er komt een site bij. Meer mensen komen op EEN site over webdev. meer mensen raken dus ook geinteresseerd en bijgevolg gaan meer mensen hier opzoekingswerk over doen en gaan dus ook meer mensen op sitemasters.be uitkomen (als het tenminste tegenover sitemasters bedoeld is)
Offline Koen - 01/10/2008 19:46
Avatar van Koen PHP expert
thomasje schreef:
het is inderdaad een beetje een gevraarlijke vraag want kort samengevat betekent het dus weer een concurent er bij.

concurrentie van een 14 jarig joch? 
Offline marten - 01/10/2008 20:04
Avatar van marten Beheerder Joel is ook nog maar 12 hoor
Offline vinTage - 01/10/2008 20:50
Avatar van vinTage Nieuw lid @ marten, nee je verwart 12 met zijn IQ
^^
Offline Koen - 01/10/2008 20:52
Avatar van Koen PHP expert @ vinny: allemaal tzelfde  
Offline Pieter - 01/10/2008 21:02
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Lol @ vinTage :-)
Offline shibble - 01/10/2008 21:33
Avatar van shibble MySQL interesse jullie zijn allemaal misgunners is toch alleen maar mooi als een jongen van 14 zoiets op zou willen richten... toen ik in aanraking met webdevelopment kwam was ik ook maar een 12 jarig snotjonkie 

maar goed zoals wimmarien zegt:

"Maar als iemand een goeie naam zou vinden, zou hij deze zelf wel registreren... ookal is het om te verkopen"
Offline Pieter - 01/10/2008 22:09
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
1. Leeftijd speelt geen rol.
2. In zijn beginpost staan, naast een slechte zinsconstructie, tal van fouten in zijn zin.
3. Vragen om een goeie naam is als vragen voor een goed concept.
4. Wat een titel trouwens...

Shibble, het is inderdaad mooi als "een jongen van 14" zo'n ambities heeft, maar als "PHPNewBie" stamp je dit niet zomaar uit de grond. Iedereen heeft ooit die droom gehad maar moest met zijn voeten op de grond terechtkomen eens ze begonnen aan het programmeren.  
Offline shibble - 01/10/2008 22:15
Avatar van shibble MySQL interesse @pieterc, daar heb je gelijk in.
je hebt me de mond gesnoerd:p!
Offline Kr4nKz1n - 02/10/2008 08:44
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend PHPNewBie het is leuk om voor jou te oefenen met PHP maar om zelf een WMC op te zetten, dat gaat je helaas (99% kans) niet lukken. Dit omdat er de laatste jaren al veel andere WMC`s zijn verdwenen omdat er eigenlijk teweinig animo voor is. En de mensen die er momenteel zijn, hebben vaak al een vaste WMC.

sliphead schreef:
[..quote..]
concurrentie van een 14 jarig joch? 
Het draait uit eindelijk niet om hem. Maar om de mensen die er komen en of het een goed systeem is. Al is hij 10, maar kan hij heel goed scripten, dan kan het je lukken.

Maar zoals ik zei. Leuk voor je ervaring maar om te gaan concurreren, nee.

Om dan toch even in te gaan op je vraag, een naam.

NewBieInPHP
PHPForNewBies

Ik denk dat je daar ergens moet zoeken 
Offline marten - 02/10/2008 10:03
Avatar van marten Beheerder Nou dit topic gaat dus nergens meer over. Het standpunt van de lezers is duidelijk. Ze zullen geen namen aandragen.

Slotje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s