login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Prijs van een website

Offline ZG1988 - 20/09/2008 01:43
Avatar van ZG1988Gouden medaille

überleet
Wat ik me dus afvroeg wat de gemiddelde SM'er vraagt voor zijn geboden diensten. En vraag je dit per totaal factuur of per uur of per aantal paginas ? Doe je dit als amateur/student of professioneel ?
Wat is je minimum prijs om van start te gaan ?

Als je antwoord geeft geef dan ook mss een voorbeeld van je geleverd werk 

7 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stijn - 20/09/2008 03:38
Avatar van Stijn PHP expert Ik doe dit als student en vraag per uur vergoeding. Mijn tarief ligt tussen de 10 à 20 euros. Afhankelijk voor wie en voor wat script.
Offline WimJ - 20/09/2008 10:01
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Doe dit momenteel nog als bijwerkje..
Mijn tarief is 35€ / uur.

En ben ondertussen bezig met avondschool bedrijfsbeheer / Webdesign / Grafisch ontwerp.
Offline Kr4nKz1n - 20/09/2008 11:52
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Ik script bijna niet voor andere. Reken niet per uur omdat ik weinig vrije tijd heb. Indien ik een project krijg maak ik gewoon een leuk prijsje zodat ik wat bij verdien. Het is niet mijn primaire inkomen, gewoon een extra-tje.

Na mijn studie heb ik meer tijd 
Offline gothmog - 20/09/2008 12:04 (laatste wijziging 14/10/2008 15:41)
Avatar van gothmog Lid Ik spreek altijd een prijsje af, niet duur, vind dat je niet al teveel mag vragen zolang je niet bij de KVK bent geregistreerd. Anders kun je je klant niet veel zekerheid geven.

En net als anderen hier boven, een bijbaantje, niet iets wat ik later ook echt wil gaan doen ofzo.
Offline Kr4nKz1n - 20/09/2008 12:18
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Nou ik doe anders wel de studie ervoor 

Loop nu stage er programmeer daar in Coldfusion. Zeer waarschijnlijk bij bijna niemand bekend.

Leuk om naar de kijken als je PHP goed onder de knie hebt.

http://www.adobe.com/products/coldfusion/

Alleen 1 probleem, het is niet voor de gene die dit doen als hobby. Tenzij je veel money in de pocket hebt.

Buy from US$1,299 
Offline roberini - 20/09/2008 12:37
Avatar van roberini HTML beginner Ik reken per pagina en layout hoe uitgebreid ie moet worden
Offline Talisien - 20/09/2008 23:46
Avatar van Talisien Nieuw lid
Kr4nKz1n schreef:
Nou ik doe anders wel de studie ervoor 

Loop nu stage er programmeer daar in Coldfusion. Zeer waarschijnlijk bij bijna niemand bekend.

Leuk om naar de kijken als je PHP goed onder de knie hebt.

http://www.adobe.com/products/coldfusion/

Alleen 1 probleem, het is niet voor de gene die dit doen als hobby. Tenzij je veel money in de pocket hebt.

Buy from US$1,299 


Er is ook een versie beschikbaar voor ontwikkelaars die werkt op 1 ip adres, maar kan gratis gebruikt worden voor het ontwikkelen van coldfusion applicaties. Heb het zelf ook draaien, maar nog niet veel mee gedaan. Wel jammer dat er maar zo weinig host zijn die coldfusion ondersteunen of ze zijn niet te betalen voor de gewone man of je moet een leuk centje op je spaarrekening hebben staan. Heb wel een site gevonden waar je gratis je coldfusion apps kunt hosten. De setup kosten bedraagt iets van 3,5 GBP.
Gratis coldfusion hosting
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.182s