login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Linux ?

Offline WimJ - 07/08/2008 20:01
Avatar van WimJGrafische gevorderde Hey SimaBoy's en Girls,

Ik ga Linux installeren op me desktop aangezien ik Vista Ultimate op mijn laptop heb.

Nu ben ik op zoek naar de recentste versie van Linux, en opzoek naar de beste versie voor webdesign / grafisch ontwerp.

PS: wat is de nieuwste versie van Macintosh eingelijk ?
Hoe noemt die ?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Sam - 07/08/2008 20:11
Avatar van Sam PHP expert Linux is moeilijk te bepalen, omdat elke versie zo van elkaar verschilt, maar mac kan je gemakkelijk opzoeken op hun website:

http://www.apple.com/macosx/ schreef:
With 300+ new features, Leopard is the most impressive Mac OS X version yet.
Offline WimJ - 07/08/2008 20:25
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Nog iemand ?
Offline Gerard - 07/08/2008 21:26
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
PS: wat is de nieuwste versie van Macintosh eingelijk ?

MacOSX is op dit moment nog niet te draaien op non-apple hardware.

Installeer gewoon even (K)Ubuntu, die heeft de mogelijkheid om zich binnen Windows te installeren, zodat je even kan wennen. Als het dan allemaal goed gaat installeer je gewoon opnieuw met alleen Linux.
Offline WimJ - 07/08/2008 21:53 (laatste wijziging 07/08/2008 21:55)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Ik heb Mac OS X Tiger 10.4.8 draaien op mijn Intel Computer..
Maar wou even weten of Leopard 10.5 de nieuwste was of niet.

Btw: Ubuntu vindt ik op NIKS trekken !

Nog eens, hoe krijg ik die verdomste Linux partitie verwijdert zodat ik eventueel Windows terug kan installeren ?

Want dit gaat momenteel NIET

En we zijn nog altijd op zoek naar een betere en recentste linux gemaakt. (officieel uitgave dan) geen zelf ontwikkelde van iemand

Trouwens heb zonet een IMac besteld dus ja

Nog altijd op zoek naar Linux recentste en beste versie ?µWaar zit stijn, of zo iets in die aard  
Offline Gerard - 07/08/2008 22:22 (laatste wijziging 07/08/2008 22:23)
Avatar van Gerard Ouwe rakker
Citaat:
Ik heb Mac OS X Tiger 10.4.8 draaien op mijn Intel Computer..
Maar wou even weten of Leopard 10.5 de nieuwste was of niet.

Gehackt, niet native dan zeker.

Citaat:
Btw: Ubuntu vindt ik op NIKS trekken !

Goed argument! ...

Citaat:
Nog eens, hoe krijg ik die verdomste Linux partitie verwijdert zodat ik eventueel Windows terug kan installeren ?

Want dit gaat momenteel NIET


Je hebt het niet eerder gehad over het verwijderen van een partitie in deze thread. Flikker dat ding gewoon weg met Partition Magic ofzo.

Citaat:
En we zijn nog altijd op zoek naar een betere en recentste linux gemaakt. (officieel uitgave dan) geen zelf ontwikkelde van iemand


Er is niet zoiets als een officiële uitgave van Linux. Je hebt gewoon de core en dan verschillende distributies (distros) die een eigen manier hebben van omgaan ermee. Daarnaast hebben ze ook allen een eigen GUI. Als je Ubuntu niets vindt dan neem eens een kijkje naar SuSe ofzo.

Citaat:
Trouwens heb zonet een IMac besteld dus ja


"dus ja"? Dus ja wat? 

Citaat:
Nog altijd op zoek naar Linux recentste en beste versie ?µWaar zit stijn, of zo iets in die aard


As said, die bestaat niet. Zelf ben ik meer een SuSe persoon. Stijn die zal wel ergens rondhangen maar aangezien hij geen crew meer is zal zijn activiteit wel iets minder worden.
Offline WimJ - 07/08/2008 22:25 (laatste wijziging 08/08/2008 13:05)
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Aah Stijn geen crew niet meer ?
Damn, waar zat ik zolang 

EDIT:

Ben nu Suse 11.0 aan het installeren, de beste versie ooit gemaakt zeggen ze..
En officieel erkend door Microsoft, en de beste versie voor in samenwerking met Vista of dergelijke !   

Hell Yah Thx Proxi !
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.256s