login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum
Zoeken  Regels  Help
Categorieën > Ontspanning

Bedrijf..

gerits – 13/06/2008 17:23
Omdat hier heel wat webdesigners zitten en wel eens sites verkopen vroeg ik mij nu af of dit allemaal geregistreerde bedrijven zijn of de verkoop in het zwart gebeurt..
Wat kan ik het beste doen om sites te verkopen, een bedrijf registreren of in het zwart..

Groeten
Ruben

Pagina:

21 antwoorden

Gesponsorde links

Powerfull – 13/06/2008 17:25
Kom je uit nederland of uit belgie?

tomate – 13/06/2008 17:27
Je kan het ook zo zien he:

Je bent een webdesigner en je maakt een design, gratis.
Maar voor je gratis werk krijg je een beloning  (prijs van je design) van je opdrachtgever.

Gevolg: Volledig legaal voor de wet in België , in NL weet ik het niet zeker.

Wim – 13/06/2008 18:01
waarom moet je dan belastingen betalen als je werkt? Klopt volgens mij niet tomate, however, ik kan niet zeggen hoe het wel juist zit.

Ik weet dat er iets is dat je onder de x euro per maand of per jaar (ik geloof 5000 per jaar oid) geen belastingen moet betalen en geen btw nr nodig hebt.

Maar informeer jezelf hier goed over, ik zie dat je 19 bent en waarschijnlijk studeer je dus nog. Als je dit alles legaal doet zijn je ouders volgens mij je kindergeld kwijt!

Pieter – 13/06/2008 18:44 (Laatst gewijzigd op 13/06/2008 18:45)
Ben je Belg? Ben je nog student of werk je? Wil je het in hoofdberoep of bijberoep doen? Hoeveel plan je ongeveer per jaar te verkopen?

Als je een Belg bent kan ik het je vertellen, dan haal ik mijn cursussen nog wel even boven. 

BTW: wat Tomate zegt klopt niet. Als je ervoor vergoed bent moet je het sowieso aangeven (met uitzonderingen van bedrag, geef ik wel meer info over als je Belg bent).

tomate – 13/06/2008 19:06
Wat klopt er niet aan??
Want dan is mijn nonkel mis 

Wim – 13/06/2008 19:07
pieterc schreef:
Ben je Belg? Ben je nog student of werk je? Wil je het in hoofdberoep of bijberoep doen? Hoeveel plan je ongeveer per jaar te verkopen?

Als je een Belg bent kan ik het je vertellen, dan haal ik mijn cursussen nog wel even boven. 

BTW: wat Tomate zegt klopt niet. Als je ervoor vergoed bent moet je het sowieso aangeven (met uitzonderingen van bedrag, geef ik wel meer info over als je Belg bent).

en de crew kent hune eigen website niet 
"zijn profiel" schreef:

Ibrahim – 13/06/2008 19:14
Ik sta op een andere community ingeschreven onder de plaats: "Tsjechtjikistan"

gerits – 13/06/2008 19:17 (Laatst gewijzigd op 13/06/2008 19:19)
Ik ben van belgië en studeerd nog.. Zover ik weet kan ik al iets doen waardoor het als bijberoep gezien wordt omdat ik nog studeer, en dan moet ik al geen belastinge betalen tot een bepaald bedrag, dan wordt het hoofdberoep (dat is dus die 5000 euro per jaar)

en hoe het dan verder zit weet ik niet. En alle gegevens op van die sites is voor gewone mensen als mij niet aan uit te kunnen Ik weet wel dat ik attest bedrijfsbeheer heb die je nodig hebt voor het starten van een eigen zaak dus..

Wim – 13/06/2008 19:19
psycho, ik zou "aan den toog" wonen, dus da's idd een feit dat je invuld wat je wilt. Maar niet als je de keuzes "België, Nederland, Ander" hebt 

Stefaan – 13/06/2008 20:15
tomate schreef:
Je kan het ook zo zien he:

Je bent een webdesigner en je maakt een design, gratis.
Maar voor je gratis werk krijg je een beloning  (prijs van je design) van je opdrachtgever.

Gevolg: Volledig legaal voor de wet in België , in NL weet ik het niet zeker.

buh!?? Dit is klare onzin Voor zover ik weet mag je hier zelfs de garagepoort niet schilderen van je eigen familie.

Gesponsorde links

Pagina:

Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten:

© 2002-2012 Sitemasters.be - Regels - Gehost door: Vircon - Laadtijd: 0.031s