login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Ik ga de uitdaging aan..

Offline WimJ - 23/05/2008 11:13
Avatar van WimJGrafische gevorderde Helaba Si Maatjuhs,

Ik koop al een geruime tijd het magazine Advanced Photoshop en het magazine Web Designer..

Elke maand verschijnt deze, en altijd met heerlijke round up's en portfolio gallery's enzo...

Ik heb me vorogenomen om een portfolio te maken en deze zo goed mogelijk en exclusief mogelijk te maken dat deze verschijnt in 1 van de 2 bovenstaande magazines..

Dus de vraag 
Wie leest er nog 1 van deze 2 magazines ?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Pieter - 23/05/2008 11:16
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ik lees ze allebei, maar koop ze niet. Wat erin staat vind ik wel leuk, maar niet +6EUR waard .

Ik denk dat je er wel in kan raken hoor, als ik zie wat er soms in die gallery's staat (soms staan er mensen in die gewoon hun tutorial volgden en met een soortgelijk resultaat op de proppen kwamen).
Laat toch eens weten wat er van jou was hé.
Offline Simax - 23/05/2008 11:19
Avatar van Simax Onbekend Ik lees ze allebei , maar wist niet dat het gratis kan..
Waarom niet betalen en wel lezen? Hoe dan?

Ontopic..
Leuk idee, zeker de moeite waard.
Offline mathiasB - 23/05/2008 11:22
Avatar van mathiasB HTML interesse Bibliotheek?
Offline WimJ - 23/05/2008 11:29
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Jah ik heb er zo al eens ééntje herkent dat was gedaan met een tutorial..

Nujah laten we hopen dat het dan geslecteerd wordt hé 
ik zal zorgen dat ik links vooraan op de frontpage heb staan 
Zet ik op de eerste plaat Sitemasters 

Hihi, en als het allemaal lukt laat ik het zeker weten !
Maar hebben jullie tips wat ik zeker zou moeten doen of zeker niet 
Offline Pieter - 23/05/2008 11:33
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
(offtopic)
Nope, mijn nonkel heeft een krantenwinkel  . En aangezien er toch bijna geen winst op boekjes gemaakt wordt... En ik sta soms in de winkel als mijn nonkel ergens naar toe moet in het weekend. Tegen dat ik buiten kom heb ik de macfan, Advanced Photoshop, C'T, Linuxmagazine, Web Designer magazine, Wired, Bright en Elektuur gelezen.
Toch fijn hé  . Maar zoals MathiasB zegt, je kan het ook in de bib lezen (maar niet alles jammergenoeg).
(/offtopic)
Offline Koen - 23/05/2008 18:39
Avatar van Koen PHP expert
pieterc schreef:
(offtopic)
Nope, mijn nonkel heeft een krantenwinkel  . En aangezien er toch bijna geen winst op boekjes gemaakt wordt... En ik sta soms in de winkel als mijn nonkel ergens naar toe moet in het weekend. Tegen dat ik buiten kom heb ik de macfan, Advanced Photoshop, C'T, Linuxmagazine, Web Designer magazine, Wired, Bright en Elektuur gelezen.
Toch fijn hé  . Maar zoals MathiasB zegt, je kan het ook in de bib lezen (maar niet alles jammergenoeg).
(/offtopic)

En waar is die krantenwinkel juist? xD
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.171s