login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Geluidsprobleem

Offline o0witte0o - 09/04/2008 22:39
Avatar van o0witte0oNieuw lid Hoi,

Sindskort is er iets met mijn volume... als ik een song afspeel in winamp ofzo, word het nummer zacht afgespeeld... Als ik een nummer in mediaplayer afspeel, word dat ook zacht afgespeeld tot ik even op de zoekbalk klik, dan speelt dat ineens kei luid af... Ik denk dat het aan een of andere codec ligt, ik weet alleen niet de welke...

Iemand een oplossing?

6 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 09/04/2008 22:47
Avatar van vinTage Nieuw lid Niemeer op de zoekbalk klikken en gewoon het totaal volume loeihard zetten 
Offline Martijn - 09/04/2008 22:55
Avatar van Martijn Crew PHP iets geinstaleerd met geluid? dan moet je ff in die richting zoeken. Ookal heeft windows wel eens de behoefte om sommige dingen te resetten, geluid is niet echt voorkomend.

als dat niet werkt, via deze computer-> eigenschappen je geluidskaart uitschakelen en inschakelen, en anders herinstaleren. Maar dat is n laatste uitvlucht
Offline o0witte0o - 09/04/2008 23:02
Avatar van o0witte0o Nieuw lid
Citaat:
Niemeer op de zoekbalk klikken en gewoon het totaal volume loeihard zetten


Sta al loeihard xD en als ik dan op de zoekbalk klik, schrik ik me een bult...

Heb net alle codecs gedeinstaleerd... Nu nog alleen een tooltje vinden dat de overbodige troep uit mijn register haalt...

@ DeviourSoul, dat ga ik ook doen, als de simpele, snelle oplossingen niet werken...
Offline Pieter - 10/04/2008 09:03
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Of winamp buiten shotten  
Offline Shiga - 10/04/2008 09:25
Avatar van Shiga Nieuw lid Kijk anders eens rond bij de geluidsopties van het volume binnen Windows.
Offline marten - 10/04/2008 10:23
Avatar van marten Beheerder Dit hoort niet op een site als sitemasters.
slotje.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.165s