login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Altijd grappig

Offline nemesiskoen - 18/02/2008 20:01
Avatar van nemesiskoenGouden medaille

PHP expert
lachen met negers
http://webmaste...N01/01.jpg

40 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Gerard - 18/02/2008 20:03
Avatar van Gerard Ouwe rakker Die kan serieus niet, Koen.
Offline nielsvdwal - 18/02/2008 20:33
Avatar van nielsvdwal PHP gevorderde nee vind het niet echt iets om te lachen..
Offline Threetimes - 18/02/2008 20:34 (laatste wijziging 18/02/2008 20:41)
Avatar van Threetimes PHP beginner was "I have a dream" niet duidelijk...

vind ik niet kunnen...
Offline gothmog - 18/02/2008 20:42
Avatar van gothmog Lid Waar slaat dit op, dit is racisme, ik dacht dat dit hier verboden was?
Een permanent ban lijkt me wel het minste...
Offline WimJ - 18/02/2008 20:43
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Ik vraag een PERMANENTE BAN, dit is echt gewoon ERG.
Dit vindt ik totaal NIET kunnen op sitemasters !
Offline nemesiskoen - 18/02/2008 20:44 (laatste wijziging 18/02/2008 20:46)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
was "het deel waar ik zei dat het een grapje was" niet duidelijk...
Ken je dat, sarcastische humor? Da's lachen met zaken die gevoelig liggen bij kleinzerigen...


Go cry me a river:-) en zoek de definitie van racisme nog eens op.
Denk eens na, als het nu een chinezenmopke was geweest, had ge dan ook zo op uwen teen getrapt geweest?
Offline WimJ - 18/02/2008 20:47
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Het gaat erom dat je maten moet kennen, maten en plaatsen..
Dit is totaal al boven de meetlat, en al helemaal op de verkeerde plaats !

Hoe je het draait of keert..

JE BENT FOUT !
Offline Bart - 18/02/2008 20:47
Avatar van Bart PHP expert Racisme is de verzamelterm voor alle opvattingen die aan het begrip 'ras' een doorslaggevende betekenis toekennen bij het indelen van de mensheid.

ra·cis·me (het; racistisch, racist)
het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

Lijkt me duidelijk dus, vage..
Dit is pure racisme wat jij post.
Offline gothmog - 18/02/2008 20:49
Avatar van gothmog Lid vage, al bedoelde je dit sarcastisch, je ziet dus wel weer dat de meesten waaronder ook ik dus het anders opvatten. Ik vind het gwn niet kunnen.
Offline nemesiskoen - 18/02/2008 20:56 (laatste wijziging 18/02/2008 21:00)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
i repeat myself:

Denk eens na, als het nu een chinezenmopke was geweest, had ge dan ook zo op uwen teen getrapt geweest?

Citaat:
het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde

Lijkt me duidelijk dus, vage..
Dit is pure racisme wat jij post.

nee. dit noemt men een grapke maken. Waar zeg ik dat ik een gevoel van meerwaarde heb? Dat kernonderdeel ontbreekt.

Mja, ik ga me hier niet moe maken, en discusieren met een bende kleinzerige knuffelaars over de term racisme. Als het enige wat ze kunnen raadplegen een woordenboekske is. Have fun met de rest van je leven en nog *heel veel* levenservaring toegewenst, want dit ontbreekt velen precies:-)

Niet zo snel op je teen getrapt zijn jongens, de wereld ziet er dan plots veel mooier uit, als je met alles en iedereen kan lachen:D
Offline WimJ - 18/02/2008 20:59
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Dat 'kernonderdeel' steekt in de afbeelding die JIJ post!
Offline gothmog - 18/02/2008 21:01
Avatar van gothmog Lid Vage, stop met zielig doen en toon je grappen bij je vrienden. Dit slaat nergens op...
Offline nemesiskoen - 18/02/2008 21:01
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
haha, lol, jij begrijpt er niets van. Waar staat er in die afbeelding dat iemand zich meer voelt dan een ander? :-)
Offline Maffiow - 18/02/2008 21:01
Avatar van Maffiow PHP interesse racistisch getint "grapje"...
Offline Bart - 18/02/2008 21:03
Avatar van Bart PHP expert
vage schreef:
haha, lol, jij begrijpt er niets van. Waar staat er in die afbeelding dat iemand zich meer voelt dan een ander? :-)

Dat die "zwarten" hun plaats moeten kennen, heel laag in de ladder dus.
Dat straalt jou plaatje uit, en daarmee straal jij uit dat JIJ die MEERWAARDE bent/voelt.
Offline WimJ - 18/02/2008 21:04
Avatar van WimJ Grafische gevorderde
Quicky schreef:
[..quote..]
Dat die "zwarten" hun plaats moeten kennen, heel laag in de ladder dus.
Dat straalt jou plaatje uit, en daarmee straal jij uit dat JIJ die MEERWAARDE bent/voelt.


Voila    
Offline nemesiskoen - 18/02/2008 21:05 (laatste wijziging 18/02/2008 21:06)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik vind het gebruik van het woord "zwarte" ongepast, ben jij daarom nu een racist? Natuurlijk niet:-)
Het zijn negers, hoe je het draait of keert. Da's hetzelfde als "behaard wezen" zeggen tegen een aap omdat je aap een beledigend woord vindt.

Nu totaal los van het grapje, is het wel opvallend dat hier in antwerpen de negers altijd wel achteraan de bus of tram _willen_ gaan zitten. Alsof het is ingebouwd, ik weet niet hoe dat komt.
Offline Filip - 18/02/2008 21:08
Avatar van Filip IRC guru hmm vage... wel vaag dat jij niet inziet dat er mensen zijn die door jou "grapje" zich aangevallen voelen... Dit had je zelf moeten beseffen dat deze topic veel tegenwind zou krijgen.. Ook al is het maar als grap bedoeld, nie iedereen ziet het op jou manier, kijk maar wat dat prentje van mohammed in de krant ooit gedaan heeft!
Offline Bart - 18/02/2008 21:08
Avatar van Bart PHP expert
vage schreef:
Ik vind het gebruik van het woord "zwarte" ongepast, ben jij daarom nu een racist? Natuurlijk niet:-)
Het zijn negers, hoe je het draait of keert. Da's hetzelfde als "behaard wezen" zeggen tegen een aap omdat je aap een beledigend woord vindt.

Nu totaal los van het grapje, is het wel opvallend dat hier in antwerpen de negers altijd wel achteraan de bus of tram _willen_ gaan zitten. Alsof het is ingebouwd, ik weet niet hoe dat komt.

Voila, je spreekt jezelf tegen, meer zeg ik hier niet meer over. Iemand zoals jij WIL gewoon niets aannemen, maar goed als jij zo lekker doorgaat met je racisme, veel plezier, je komt jezelf nog wel tegen.[u]
Offline WimJ - 18/02/2008 21:10
Avatar van WimJ Grafische gevorderde Het woord negers is zelfs racistisch !

Vertaal het naar het Engels bekom je het woord Nigger
Wel vertel jij dat maar eens tegen een wat jij neger noemt.
Ik geef je 3 seconden en ze meppen je in één ;)

Kortom het gebruik van het woord zwarte is beter van toepassing !

Offline nemesiskoen - 18/02/2008 21:16 (laatste wijziging 18/02/2008 21:17)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
nee jongen, neger = negro. Nigger = nikker = beledigend...
het woord neger is even racistisch als het woord kaukasiër of het woord mongool. Het is een wetenschappelijke term. Ga maar wat met je van dale spelen.
Iemand die ik ken noemt met zen achternaam negers, is dat daarom racistisch? Moet die jongen z'n achternaam veranderen?
Offline Gerard - 18/02/2008 21:16
Avatar van Gerard Ouwe rakker Ik noem enkele van mijn vrienden toch liever neger dan zwarte....
Offline Filip - 18/02/2008 21:18
Avatar van Filip IRC guru Ik noem ze liever bij naam...
Offline Bart - 18/02/2008 21:18 (laatste wijziging 18/02/2008 21:18)
Avatar van Bart PHP expert
Proximus schreef:
Ik noem enkele van mijn vrienden toch liever neger dan zwarte....
Dat is maar net wat je gewend ben. Ik noem mijn vrienden niet zwarte, maar in een dolletje zeg ik wel eens "kijk uit jong zwerte" Maar dit is ook enkel tegen vrienden en niet tegen vreemden. Niet dat het goed is..
Offline gothmog - 18/02/2008 21:19
Avatar van gothmog Lid Negerzoenen heten nu ook buys zoenen...
Offline nemesiskoen - 18/02/2008 21:20 (laatste wijziging 18/02/2008 21:20)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ik noem ze liever bij naam...

Euh, de naam is neger:-) als je het over de groep hebt ga je toch niet een voor een hun naam af gaan.

Citaat:
Negerzoenen heten nu ook buys zoenen...

Serieus? Sinds wanneer?
Offline gothmog - 18/02/2008 21:22
Avatar van gothmog Lid 23 maart 2006
http://www.tele..._zoen.html
Offline Ibrahim - 18/02/2008 21:22
Avatar van Ibrahim PHP expert weet je wat ik gepast vind om mij te noemen ?

MENS
Offline nemesiskoen - 18/02/2008 21:23
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ja en als we nu alle apen "aap" noemen, en als we het dan over de gorilla hebben dan hebben we het over "aap" want ocharme de gorilla wordt gepest door de chimpansee.
Offline Ibrahim - 18/02/2008 21:25
Avatar van Ibrahim PHP expert noem alle apen primaten ? wat dacht je daarvan
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.213s