login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

game

Offline wipneus - 18/11/2007 12:27
Avatar van wipneusOnbekend hey iedereen ik wil een spel beginnen zoals second life als iemand zich geroepen voelt laat me dan aub iets weten of weet er iemand waar je de source hiervan vind??? alvast bedankt MVG wipneus

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Stefan14 - 18/11/2007 12:40 (laatste wijziging 18/11/2007 12:42)
Avatar van Stefan14 PHP gevorderde Ik weet niet hoe oud je bent, maar besef je wel hoeveel werk er in zoiets zit en hoeveel kennis van programmeertalen je daarvoor moet hebben.
Second Life is jaren over gedaan om te bouwen door een team van professionele mensen, dat kun je dus niet zomaar even nadoen.

De code van Second Life ga je al helemaal nooit vinden, want die is ondertussen wel miljoenen waard denk ik.

Wellicht is dit een opwelling van je, maar op de manier zoals Second Life ga je het in ieder geval niet zo snel na kunnen doen. Denk dus dat je dit idee maar gewoon moet laten varen.
Offline Stijn - 18/11/2007 12:43
Avatar van Stijn PHP expert Dit hoort thuis bij samenwerken.
Offline Dark_Paul - 18/11/2007 12:44
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Waarom zijn er zo vaak vragen van mensen die denken dat ze zoiets kunnen maken?
Zoals Stefan14 al zegt, zulk soort spellen wordt jaren over gedaan door tientallen professionals. Dat maak je in je eentje of met een aantal amateurs niet (snel).
Ik wil je niet ontmoedigen, maar dit is de realiteit..
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.239s