login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Moordenaar, 2 jaar voorwaardelijk

Offline nemesiskoen - 14/11/2007 14:10
Avatar van nemesiskoenGouden medaille

PHP expert
Waar zijn we in godsnaam mee bezig?

----

De dader in de zaak-Demoor moet niet naar de cel. De jongeman die vorig jaar de dood heeft veroorzaakt van een buspassagier in Antwerpen, heeft in beroep een lichtere straf gekregen. De meerderjarige dader had in eerste aanleg twee jaar effectieve gevangenisstraf gekregen. Nu wordt dat twee jaar met uitstel. De treinchauffeur Guido Demoor kreeg het in de zomer van vorig jaar op een bus van De Lijn aan de stok met een groepje allochtone jongeren.

De man bezweek aan een hersenbloeding nadat hij door enkele jongeren was geslagen. Hij kreeg onder meer een trap tegen het hoofd.

De verdediging stelde dat het slachtoffer het geweld had uitgelokt. Het hof van beroep volgde die stelling niet.

Maar het hield wel rekening met de jonge leeftijd van de dader en zijn blanco strafblad. Bovendien hadden de daders het voordeel allochtoon te zijn en dus het voordeel over een behoorlijke zieligheidsfactor te beschikken. Ze konden zich met de traditionele en onvoorwaardelijke steun van intelligentsia en establishment op grond van hun raciale afkomst wentelen in de slachtofferrol. Het slachtoffer was bovendien 'slechts' een Vlaming.

Allochtonen die Vlamingen de dood inslaan, krijgen in een Latijns land als België steevast en methodisch zo goed als geen straf. Dat is al een keer bewezen toen een groep gewetenloze jonge schurken met te veel vrije tijd, in Schaarbeek een flamouche zo goed als ongestraft de dood in mochten jagen. De rechter, Franstalig vanzelfsprekend, kon de straf van de daders niet laag genoeg houden. Naderhand werd de ‘hoofddader’ in zijn allochtone gemeenschap als een held binnengehaald, zoals eertijds schilders die de Prix de Rome behaalden met een triomftocht door hun geboortestad werden geëerd.

Deze daders hebben geen tirade van het geperverteerde journaille over zich heen gekregen waarbij ze als de baarlijke duivel werden voorgesteld of als een nieuwe Hitler, zoals een bekende en niet van de televisie weg te houden Bekende Vlaming en advocaat dat meende te mogen beweren over die arme Hans van Temssche. Indien de optelsom van het aantal jaren gevangenisstraf dat iemand wordt toegekend samen zou hangen met het aantal mensen wier leven hij heeft genomen, is Hans van Temssche inderdaad op een afschuwelijke wijze door het gerecht behandeld. In zijn geval zou hij, afgemeten naar de strafmaat van de allochtone dader in de zaak-Demoor, nooit meer dan pakweg vijf jaar in de gevangenis kunnen blijven hangen. Deze heer Van Themssche blijkt wel een slachtoffer van uitlokking te zijn, zij het niet door zijn slachtoffers. Er zou uitlokking zijn door hetzelfde 'ras' dat de heer Demoor het leven heeft gekost en er zijn levensvreugde in vond de heer Van Themssche het bloed onder de nagels te pesten. De heer Van Themssche zou een jeugd lang zijn geterroriseerd door het soort gewetenloze, amper nog menselijk te noemen allochtone tuig van de richel dat Demoor de wacht heeft durven aanzeggen.
De familie van Demoor heeft het nog moeten beleven dat deze verantwoordelijke man beschuldigd werd van uitlokking. De onvoorstelbare gelatenheid waarmee Demoors familieleden er zich bij neerleggen dat ze 'al blij mogen zijn' dat de beschuldiging van uitlokking - niet door de dader maar door het slachtoffer - is ingetrokken, illustreert perfect waar wij in Vlaanderen mentaal toe zijn gekomen na onze hersenspoeling via de media door de échte baarlijke duivels: de linkse intelligentsia, het journaille, de politici die een ander volk hebben uitgekozen waarvan ze hopen dat het ze aan de macht zal houden, kwanten als Tom Lanoye, Dieter Lesage, Kristien Hemmerechts, Yves Desmet, Paul Goossens en in een verder verleden la Johan Anthierens die stekeblind waren en zijn voor wat de autochtoon uit de lagere klassen, die het betwijfelbare voorrecht had gekregen de klappen van de multiculturaliteit als eerste te hebben mogen opvangen zonder zovele decennia later ook maar één in het vooruitzicht gesteld voordeel te hebben genoten van deze fameuze multiculturaliteit die ons zou 'redden' en ons vrijheid en blijheid zou brengen, te lijden had en heeft onder de spreekwoordelijke Monsieur le Baron Goldstein, Madamme la Comtesse, Monsieur le notaire en Monsieur le B--gn-l (noble descendant de la race des Averroes), etc. Die welmenende lui vinden er bovendien een sadistisch genoegen in het slachtoffer de ondeugden van zijn beulen toe te schrijven.

Kan iemand ons eindelijk in 's hemelsnaam en ter wille van de lagere sociale klassen, ter wille van een meer rechtvaardige maatschappij en van de sociale cohesie, voor eens en altijd bevrijden van dit schijnlinks gespuis dat het off the record alleen maar heeft over wat het kan verdienen aan zijn verraad, al was het maar het genoegen verrader te zijn en het omgekeerde te kunnen beweren van wat men gelooft en weet ?

----

I say: double-u-t-f

28 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 14/11/2007 14:16
Avatar van gothmog Lid Niet aan ons om te beslissen. Hoort dit nu thuis op een webmasterforuM?
Offline citroen - 14/11/2007 14:22
Avatar van citroen Onbekend Het eerste wat ik dacht toen ik dat daarnet op de radio hoorde was: "Alleen in België". Het is schandalig dat iemand met doodslag wegkomt maakt nie uit welke nationaliteit.
Offline nemesiskoen - 14/11/2007 14:46 (laatste wijziging 14/11/2007 14:47)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Niet aan ons om te beslissen. Hoort dit nu thuis op een webmasterforuM?

Oftewel moet dan heel de categorie ontspanning afgeschaft worden, oftewel ni batse...

Ontopic: dit zou je niet moeten proberen in Amerikanistan:D
Offline marten - 14/11/2007 14:48
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Het eerste wat ik dacht toen ik dat daarnet op de radio hoorde was: "Alleen in België"


Nee hoor.....
Nederland vorige week een vrouw vrijgesproken die 2 kinderen op gruwelijke wijze door messteken om het leven heeft gebracht wegens onvoldoende bewijs.
Offline nemesiskoen - 14/11/2007 15:18
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Nederland vorige week een vrouw vrijgesproken die 2 kinderen op gruwelijke wijze door messteken om het leven heeft gebracht wegens onvoldoende bewijs.


Zo'n vrouw moeten ze aan een stoeltje vastbinden en dan in een meer gooien, zoals ze in de goeie oude tijd ook met gekke vrouwen deden:-)
Offline Wim - 14/11/2007 15:22
Avatar van Wim Crew algemeen goeie oude tijd, lol 
Offline Abbas - 14/11/2007 16:50
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Nee, ergens heeft vage gelijk. Het moet maar eens gedaan zijn met dat stille terrorisme, die term omdat het geen wereldnieuws is... Nu kan die allochtoon, of dat groepje, binnenkort weer vrij op straat rondhuppelen. Nu kunnen ze een serieuze misdaad plegen en dan inderdaad 'alleen in Belgie' komen ze er mee weg. En maar hier zagen dat we dan wat meer rechts stemmen. En als er dan iets over politiek in HUN land gebeurt breken ze HIER de boel af. Straf ze dan maar wat harder, zo leren ze het misschien! In die oosterse landen doen ze een misdaad geen twee keer. Als ge iets pikt, kap hand eraf, gedaan me stelen. Man verkracht rouw? Kap, *** eraf, gedaan me Jack the Rapist uithangen. Als er hier ook eens stevige, geen mensonterende (zoals steniging in publiek en dergelijke) straffen moesten komen, dan zouden die 'zielige' en 'ocharme' allochtonen hun wel een beetje gedeisd houden op het openbaar vervoer en moeten zo'n voorvallen niet gebeuren. Dan zou die jongen niet vermoord geweest zijn voor een MP3-speler! Dan zou... Maar jah, Belgie is een lachertje...
Offline Koen - 14/11/2007 17:25
Avatar van Koen PHP expert Waarom laten ze marc dutroux niet ineens vrij? ;o
( Nee, ik schrijf z'n naam niet met een hoofdletter. )
Offline MothZone - 14/11/2007 17:45
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Ik heb de beginpost niet gelezen, en ben dat ook niet van plan.
De titel en je laatste zin zeggen voor mij al genoeg waar het wéér eens over gaat.
Tegenwoordig weiger ik zo'n artikels te lezen.
Het gerecht in dit "land" geeft tegenwoordig zo'n straffen dat je bijna speciaal naar hier zou komen om een misdaad te plegen.
Elke keer ik zo'n artikel lees, denk ik, waar zijn we hier in godsnaam mee bezig.
Een misdaad wordt hier bijna beloond.
Toch als je hoort wat ze daar in gevangenissen wel niet van luxe hebben.
Achja, ik lees die artikels niet meer, zo heb ik niet elke keer voor de rest van de dag een slecht humeur hierdoor.
Offline citroen - 14/11/2007 18:00
Avatar van citroen Onbekend Ik wist het wel wat ik deed als ik geen huis of geld had.
Ik zou een of andere winkel overvallen, kan maar op 2 manieren aflopen.

1. Je wordt niet gepakt en je gaat met veel geld verder.
2. Je wordt opgepakt en je hebt ineens onderdak, warme kleren, eten, en een tv op je kamer.
Offline mathiasB - 14/11/2007 19:16
Avatar van mathiasB HTML interesse Hoorde het net op het nieuws, werpt weer een heel ander licht op ons rechtssysteem nietwaar, zogezegd te jong MEH HOELA je slaat niet zomaar een buschauffeur in elkaar. Ik hoop dat hij toch maar lekker kan gaan zitten, gebeurde hier net voorbij school. Verschrikkelijk.
Offline Dark_Paul - 14/11/2007 19:18
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde
marten schreef:
[..quote..]

Nee hoor.....
Nederland vorige week een vrouw vrijgesproken die 2 kinderen op gruwelijke wijze door messteken om het leven heeft gebracht wegens onvoldoende bewijs.

Wat denk je van de zaak Lucie de B.?
'Het is toeval'. Toeval my ass..
Offline Koen - 14/11/2007 19:49
Avatar van Koen PHP expert
citroen schreef:
Ik wist het wel wat ik deed als ik geen huis of geld had.
Ik zou een of andere winkel overvallen, kan maar op 2 manieren aflopen.

1. Je wordt niet gepakt en je gaat met veel geld verder.
2. Je wordt opgepakt en je hebt ineens onderdak, warme kleren, eten, en een tv op je kamer.

Ik doe mee 
Offline Stijn - 14/11/2007 19:53
Avatar van Stijn PHP expert
citroen schreef:
Ik wist het wel wat ik deed als ik geen huis of geld had.
Ik zou een of andere winkel overvallen, kan maar op 2 manieren aflopen.

1. Je wordt niet gepakt en je gaat met veel geld verder.
2. Je wordt opgepakt en je hebt ineens onderdak, warme kleren, eten, en een tv op je kamer.
Vergeet San Andreas niet hé Sinds nu kan je ook gamen in de cel.

Hoe moet je hier nu op reageren... Splitsen die handel en verstreng de migratiewet?  

Je dood iemand en je komt er ongestraft mee weg, probeer dat maar eens in een ander land. Wat me ook zo me keelgat uitkomt is die bendes Marokanen/Turken en als je daar passeert die je wat uitdagen. Niets tegen die mensen, wel tegen zo'n bendes die constant in het station rondhangen (get a job, R-e-tards). Het is niet zo dat in Benidorm bendes gevormd worden van Oma's en die daar de buurt op stelten zetten .

Niemand zal die uitspraak kunnen veranderen.
Offline Giant - 14/11/2007 19:55
Avatar van Giant PHP beginner met je eens stijn,
maar is het niet:
uitkomt zijn die bendes
of
uitkomt is die bende?

in ieder geval, doe ik zeker weten met sliphead en citroen mee 
Offline nemesiskoen - 14/11/2007 19:59 (laatste wijziging 14/11/2007 20:00)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Je dood iemand en je komt er ongestraft mee weg, probeer dat maar eens in een ander land. Wat me ook zo me keelgat uitkomt is die bendes Marokanen/Turken en als je daar passeert die je wat uitdagen. Niets tegen die mensen, wel tegen zo'n bendes die constant in het station rondhangen (get a job, R-e-tards). Het is niet zo dat in Benidorm bendes gevormd worden van Oma's en die daar de buurt op stelten zetten .

Er is in Antwerpen eigenlijk maar één buurt waar ik me veilig voel... 1 buurt, kun je dat geloven? En dat heeft dan eigenlijk als reden dat er in die buurt een café zit waar de zware rechtse jongens hun pint gaan pakken.

Ik vraag me af wat er trouwens gebeurt als een Vlaming in verwegistan iemand op de bus doodslaat... denk je dat ze dan rekening houden met "hij had het niet gewild". My foot! Daar word je omgebracht voor de politie je kan oppakken...

Citaat:
Wat denk je van de zaak Lucie de B.?
'Het is toeval'. Toeval my ass..

Het spijt me zeer, maar daar heb ik nog niet van gehoord. Zou je dit even kunnen toelichten?
Offline thomasje - 14/11/2007 20:04
Avatar van thomasje MySQL beginner De maatschappij gaat steeds verder achteruit. In nederland mag je iemand doden en en hebben ze geen "goed" bewijzen mag je na de rechtzaak weer naar huis.
De doodstraf zou gewoon weer aangeschaft moeten worden.
Offline Abbas - 14/11/2007 20:37
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Den Baas schreef:
Er is in Antwerpen eigenlijk maar één buurt waar ik me veilig voel... 1 buurt, kun je dat geloven? En dat heeft dan eigenlijk als reden dat er in die buurt een café zit waar de zware rechtse jongens hun pint gaan pakken.
Zijt ge over ons bezig? Vrijdag Risk daar he!
Den Baas schreef:
Ik vraag me af wat er trouwens gebeurt als een Vlaming in verwegistan iemand op de bus doodslaat... denk je dat ze dan rekening houden met "hij had het niet gewild". My foot! Daar word je omgebracht voor de politie je kan oppakken...
Daar bewijzen de verwegistanen dan weer dat ze corrupt tot en met zijn. Zij mogen hier wel vanalles mispeuteren, wij mogen dat ginder niet. Doe je dat ginder toch dan maken ze je af, maar heb je geluk dat de politie er op tijd is heb je twee keuzes. Ofwel kappen ze een ledemaat af ofwel kun je ze omkopen... Niet verkeerd bedoeld ofzo, maar doen ze het erom ofzo want ik weet het niet meer...
Offline nemesiskoen - 14/11/2007 20:43
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Zijt ge over ons bezig? Vrijdag Risk daar he!

Waar de NSV is voel ik me veilig:-) Buiten dat is het overigens een belachelijk gezellig café, ik raad iedereen aan, als ze in Antwerpen komen/wonen, een keertje langs de melkmarkt te wandelen en daar (aan de Jezuïtenstraat of iets in die aard) het café "de leeuw van vlaanderen" te bezoeken. Het enige nadeel is dat het de meest f¨cking random openingsuren heeft, da'k ze bijgod zelf niet weet eigenlijk:-) en dat staat dus ook niet online.

@titjes: kvind da arm eraf kappen mss een beetje overdreven, maar liever dat dan dat ze "een aanspreking" krijgen door de flikken, terwijl het slachtoffer dat in ere en in materie bestolen is null nix komma rien de slachtofferhulp krijgt.

Verkrachters, dat probleem is simpel opgelost: een kleine incessie en daar hebben we geen last meer van:-D en dan natuurlijk ook een ridicuul lange straf!

Moordenaars voorbedachte rade en roofmoorden: oog om oog, tand om tand:D

Het zou rap gedaan zijn met spelen. Me for president!!!
Offline Abbas - 14/11/2007 20:47
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Inderdaad, natuurlijk is dat kappen overdreven maar het heeft wel z'n nut. Het schrikt af en volgens mij zou dat hier ook werken! Zodat die ***** joekels weten wat hun te wachten staat als ze iets mispeuteren!
Offline Dark_Paul - 14/11/2007 22:14 (laatste wijziging 14/11/2007 22:15)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde
vage schreef:
Het spijt me zeer, maar daar heb ik nog niet van gehoord. Zou je dit even kunnen toelichten?

Dat is een rechtzaak in Nederland.
Een verpleegster zou, ik dacht 7, patiënten langzaam een dodelijke overdosis hebben gegeven. Er was bewijs tegen haar en er is uitgerekend dat de kans dat deze mensen een natuurlijke dood zijn gestorven onder haar toeziend oog bijna nihil was.
Ze is veroordeeld, in hoger beroep vrijgesproken en de zaak is gesloten.
Nu willen veel mensen dat de zaak weer wordt heropend.

Ps. ik weet het precieze verhaal niet meer, maar ik dacht dat het zo was gegaan. Het is overal te lezen als je 'Lucie de B.' intikt op Google.

Edit:
Hier vindt je de hele tijdslijn, inclusief links naar de artikelen (voor de geïnteresseerden).
Offline Ibrahim - 14/11/2007 22:48
Avatar van Ibrahim PHP expert Ik wil alleen dit kwijt, daarna zal ik niet meer reageren hier (omdat het toch tot eindeloze discussies zal leiden).

Ik zie dat vage (en titjes ook een beetje) naar de misdaad kijken en daarna naar de nationaliteit van de dader. Ik vind dat dus echt niet kunnen, je bent gewoon een heel volk aan het uitwijzen. Je zou beter kunnen zeggen, die persoon heeft dit gedaan, in plaats van te roepen die allochtonen doen het weer zo.

Ik weet dat het toevallig weer allochtonen in het nieuws komen, maar vind je niet dat de media maar continue alleen aandacht richt op de allochtoonse gemeenschap (met name de moslims). Meer dan ooit na 9/11.

Er zijn ook veel autochtone criminelen die wegkomen met daden die niet ongestraft horen te blijven.

Dus je hoeft niet alleen de vinger te wijzen naar de allochtoonse gemeenschap, want de minderheid doet van deze gekke zaken, de meerderheid probeert beter zijn best te doen om de allochtonen een betere naam te geven.
Offline nemesiskoen - 14/11/2007 22:58 (laatste wijziging 14/11/2007 22:59)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ik zie dat vage (en titjes ook een beetje) naar de misdaad kijken en daarna naar de nationaliteit van de dader. Ik vind dat dus echt niet kunnen, je bent gewoon een heel volk aan het uitwijzen. Je zou beter kunnen zeggen, die persoon heeft dit gedaan, in plaats van te roepen die allochtonen doen het weer zo.

Dat is het net, je slaagt de nagel op de kop, en dat probeer ik hier aan te tonen. Het gaat niet om "kijk! een moordenaar", maar "kijk hoe grellig positieve discriminatie is".

Als Hansje op dezelfde manier berecht werd zou dat betekenen dat die MAXIMAAL 4 jaar krijgt, en nog eens 2 of mss 3 voorwaardelijk. Maar dat is natuurlijk ondenkbaar. Hoewel ik vind dat hij een veel te korte straf heeft gekregen (10 jaar) vind ik wel eerlijk is eerlijk en dat hij ook (een forse) strafvermindering moet krijgen. Utopia zou natuurlijk zijn als die gek die de heer Demoor doodsloeg ook verschrikkelijk lang werd opgesloten.

Vind je het normaal dat ik me niet veilig voel in mijn eigen stad? En niet door de Antwerpenaren die er rondlopen... Stop aub met in de "slachtofferrol" te kruipen. Maarja, sluit dit topic maar als we deze kant opgaan, want anders komt er toch een discussie die nergens op slaat omdat je niet eens de feiten kent waar ik het over heb.
Offline Abbas - 14/11/2007 23:05 (laatste wijziging 14/11/2007 23:10)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Net zoals er inderdaad autochtone mensen zijn die er goedkoop vanaf kunnen komen. Maar als je eerlijk en kritisch bent: van de laatste 'grotere' die er in de voorbije maanden/jaren gebeurd zijn waren het vooral allochtone jongeren. Maar kijk even:
- moord voor MP3: allochtonen
- buschauffeur doodgestampt/geslagen: allochtonen
- rellen in Brussel en Antwerpen over de politieke toestand in Turkije (PKK): allochtonen
- rellen bij de tweede laatste verkiezingen waarbij letterlijk een spoor van vernieling in Antwerpen werd achtergelaten: allochtonen
- Hans Van Themsche: autochtoon
Ik wil hiermee geen patroon trekken of een volk uitwijzen zoals Psycho het zo mooi zegt, maar het feit dat de Vlaming en waar ik van kan meespreken, de Antwerpenaar zich niet meer veilig voelt op straat, zelfs niet altijd overdag. Hierbij wijs ik niet een heel volk uit want er zitten er zeker goede tussen ook, ongetwijfeld. Het gaat hem hier trouwens niet om 1 volk waar het over gaat. Het gaat over Marokkanen, Turken en nog andere allochtone mensen. Het gaat hem dus niet dat ik per se eerst naar de misdaad kijk en dan naar de nationaliteit. Van mij mogen ze Van Themsche even hard straffen!
Den Baas schreef:
Stop aub met in de "slachtofferrol" te kruipen.
Hier kan ik je niet anders dan gelijk in geven. Zet je erboven en doe er iets aan. Iemand die ik ken, zeer dicht zelfs (vage weet wie), is een Marokkaan die hier nu bijna anderhalf jaar woont. Deze jongeman heeft zich volledig geintegreerd en spreekt nagenoeg perfect Nederlands en werkt bijna een jaar na een inburgeringscursus en een cursus Nederlands. Hij kan een groot deel van de allochtone gemeenschap ZELF niet hebben, juist omdat ze doen alsof het alleen maar zij zijn die het slachtoffer zijn en gediscrimineerd worden. Zever dus, hij zet zich daar boven en heeft al heel wat bereikt. Daar zouden al die mensen die kakken op een ander is een voorbeeld aan moeten nemen in plaats van altijd te zagen op een ander en zelf niets te ondernemen! Daar word ik dus pissig van!
Offline vinTage - 14/11/2007 23:35
Avatar van vinTage Nieuw lid De inleiding was onleesbaar, maar het verloop van deze topic trek ik helemaal niet meer.

om in de TS zn woorden te spreken "ik ben verward"
Offline nemesiskoen - 14/11/2007 23:38
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Heb een heerlijke quote vanop "zattevrienden" gepikt die hier wel een beetje half op z'n plaats is. Ik ben wel op z'n minst 5 keer moeten stoppen met lezen om bij te komen van het lachen.

LET OP: dit zijn niet MIJN woorden.

""""""En nu moet me toch iets van het hart..
Gisterenavond, ik dacht zo van, ik ga nog snelle ff naar de nachtwinkel (in Gent) om een pintje of twee, samen met men vriendin en ne goeie maat. Ik kom daar regelmatig en heb een goed contact met die mensen (Pakistanen). En deze keer was dat niet anders. Echter we gaan naar buiten, zijn nog geen 10 meter ver en iemand brult luidskeels: "HOOOOERR!!" We draaien ons direct om, wisten natuurlijk niet wat er gaande was.. Tot we aan de overkant van de straat een 5tal allochtonen zagen, starend in onze richting. Ons omdraaien was blijkbaar al genoeg om allerlei Arabische kreten naar ons geslingerd te krijgen. Ik dacht "OK we hebben ne gezellige avond, late we het zo houde", dus we stappen rustig verder opweg naar huis, men vriendin natuurlijk op haar ongemak.. Toen ik dacht dat we ons terug op ons gemak mochten voelen, draaide ik me om om eens te zien of ik zeker mocht zijn. Niet dus... Die mannen waren ons gewoon heel stil gevolgd en begonnen nu pas echt.. Voor ik het wist stonden we gewoonweg met drie ingesloten door die 5 beesten. En rarara wat was het eerste Nederlands woordje dat er viel? "GELD en nu!" Men vriendin zei direct: "ok, komaan we geven da gewoon". Maar dit was reeds men derde 'multiculturele ervaring' en ik was het onder andere meer dan beu. Zelfde verhaal met mijn maat. Dus ik reageer: "bol het mor af!". Reactie van één van die kebabs: Uithalen naar men vriendin haar gezicht (die had natuurlijk serieus schrik en gilde een beetje toen hij uithaalde). Nen anderen dürum vond het dan maar nodig haar opnieuw uit te maken voor, en ik citeer "VUILE BELGISCHE HOER!" En dat, dat was gewoon den druppel: Ik heb met al men macht naar dien bruinen uitgehaald: WAK op zenne slaap --> Neer! M.a.w. nog 4 recht, maar ondertussen had menne maat er ook al ene vast en lag die binnen de korste keren ook al dubbelgeplooid te hoesten. Rollen waren al snel omgedraaid en één van hen was al gelopen (kunde da nu geloven??) Die andere twee die nog recht stonden zeiden: "rustig rustig!" Beetje stom van verbazing kijk ik naar menne maat en die wist exact wat ik bedoelde: ze allemaal neermatsen. En we hebben dat vervolgens ook gedaan. Resultaat: 4 stukken crapuul tegen de grond!
Rustig, rustig?? FUCK OFF! Den eerste den besten bruinen die nog wa fel doet die koek ik voortaan stande pede neer! We zouden verdomme allemaal wa MINDER tolerant moeten worden! In de pas lopen of verbannen worden, take it or leave it!!"""""
Offline Stijn - 14/11/2007 23:49
Avatar van Stijn PHP expert lol, wat een verhaal. Maar dat is het ook juist. Je kijkt een bende iets te lang aan en ze zien dat als een dreigement.
Offline UpLink - 18/11/2007 21:18
Avatar van UpLink ...
Psycho schreef:
Ik wil alleen dit kwijt, daarna zal ik niet meer reageren hier (omdat het toch tot eindeloze discussies zal leiden).

Ik zie dat vage (en titjes ook een beetje) naar de misdaad kijken en daarna naar de nationaliteit van de dader. Ik vind dat dus echt niet kunnen, je bent gewoon een heel volk aan het uitwijzen. Je zou beter kunnen zeggen, die persoon heeft dit gedaan, in plaats van te roepen die allochtonen doen het weer zo.

Ik weet dat het toevallig weer allochtonen in het nieuws komen, maar vind je niet dat de media maar continue alleen aandacht richt op de allochtoonse gemeenschap (met name de moslims). Meer dan ooit na 9/11.

Er zijn ook veel autochtone criminelen die wegkomen met daden die niet ongestraft horen te blijven.

Dus je hoeft niet alleen de vinger te wijzen naar de allochtoonse gemeenschap, want de minderheid doet van deze gekke zaken, de meerderheid probeert beter zijn best te doen om de allochtonen een betere naam te geven.


Even vermelden dat ik absoluut GEEN racist ben... in tegendeel... ik heb een heel stuk allochtone vrienden (meer bepaald in Borgerhout)... MAar als je zulke verhalen hoort vertellen van vechtpartijen op het openbaar vervoer is het 9 kansen op 10 een allochtoon of meerdere allochtonen geweest...

We nemen een klein simpel voorbeeldje (en dat omdat mijn vader bij De Lijn werkt)... Vorige week werden (op een overvolle bus in Antwerpen die richting Antwerpen-Zuid reed... BUS 23) 24 zwartrijders gepakt... van die 24 zwartrijders was 1 belg en al de rest allochtoon... Als ze nog niet 1€ hebben voor eventjes de bus te betalen, dan vraag ik me af hoe die aan de (zo goed als) laatste nieuwe modellen qua GSM's, MP3's, auto's, e.d. komen...

Bewezen statistieken wijzen uit dat 76% van de misdaden of criminele feiten gepleegd in België, worden gepleegd door buitenlandse of allochtone jongeren (vertoond geweest op het nieuws van vtm)...

Als wij (als Belgen) dan commentaar geven zijn we OF racist OF we wijzen de vinger naar de hele allochtone gemeenschap... Met zulke statistieken zou ik toch ook beginnen nadenken...

En als we even terug gaan naar dat befaamde busincident, dan kunnen we ook wel vaststellen dat die kerel is vrijgesproken op grond van herkomst zodat er niet WEER rellen zouden uitbreken omdat een allochtoon de bak indraaid...

Nuja, dat is mijn mening daarover...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.227s