login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

harry potter | Pagina 2

48 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 19/07/2007 10:48
Avatar van gothmog Lid
riekele schreef:
[..quote..]

Is het eerste hoofdstuk daarvan misschien 'Secrets unraveled'? Dan is het het bekende fanfic die op het internet zwerft.


Geen idee... Ik heb hem zelf niet gezien, m'n zus wel...:p
Offline Vakama - 19/07/2007 11:02
Avatar van Vakama HTML beginner Njah, ik heb enkel de eerste film gezien voor de rest geen boeken of films. 
Offline marten - 19/07/2007 11:03
Avatar van marten Beheerder wat een gezemel over een boek ga PHP'en veel leuker
Offline Ibrahim - 19/07/2007 12:34
Avatar van Ibrahim PHP expert lezen jullie werkelijk een boek, in de vakantie 

vampieren, zien jullie wel ooit daglicht 
Offline Ultimatum - 19/07/2007 14:00
Avatar van Ultimatum PHP expert
siliecom14 schreef:
lezen jullie werkelijk een boek, in de vakantie 

vampieren, zien jullie wel ooit daglicht 

Nee
Offline Stijn - 19/07/2007 14:09
Avatar van Stijn PHP expert
marten schreef:
wat een gezemel over een boek ga PHP'en veel leuker
Tenminste één die echte fun kent 
Offline Ibrahim - 19/07/2007 14:53
Avatar van Ibrahim PHP expert
stijn1989 schreef:
[..quote..]Tenminste één die echte fun kent 


Ruby, that's fun
Offline Stijn - 19/07/2007 15:26
Avatar van Stijn PHP expert
Sandernerd schreef:
Wie is hier nou de vampier? Ik zit lekker buiten met een ontspannend boek , jullie achter een vierkant ding de hele dag zo  
1280x1024 is geen vierkant maar een vierhoek 
Offline marten - 19/07/2007 15:36
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Een beeldscherm of monitor is een apparaat dat aangesloten kan worden op een computer, waarop deze de resultaten van de interne processen zichtbaar maakt voor de gebruiker. De gebruiker kan zijn of haar handelingen daardoor afstemmen op de veranderingen in het getoonde beeld.


Wikipedia.org: beeldscherm
Offline Ultimatum - 19/07/2007 16:04
Avatar van Ultimatum PHP expert
Sandernerd schreef:
:      

waar slaat dit nou op?


Een monitor is geen balk, want een balk is langwerpig. Een monitor niet. Dus piep niet 
Offline mathiasB - 09/08/2007 20:46 (laatste wijziging 09/08/2007 20:48)
Avatar van mathiasB HTML interesse Ik heb het boek op mijn pc in pdf (engels natuurlijk) ik heb hem ook besteld, (morgen afhalen bij de post) maar natuurlijk koop ik hem ook in het nederlands!

En als je echt wil weten hoe het eindigt: als je het niet wil weten lees dan niet verder

Harry sterft NIET! Trouwt met ginny en krijgt 3 kinderen.
Ron en Hermelien trouwen ook en krijgen ook kinderen.
Blijkbaar huisde er in harry ook een gruzliement waardoor harry niet sterft als voldemort dat probeert (jaa hij probeert het nogmaals) en er is een heel hoop gezooi met de toverstokken.. te lang om uit te leggen.
Offline ikki007 - 09/08/2007 21:15 (laatste wijziging 09/08/2007 21:15)
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Ik haat boeken lezen.

@Sandernerd: Nice status  
Offline lasdesigner - 10/08/2007 12:22
Avatar van lasdesigner PHP beginner
Citaat:
Harry sterft NIET! Trouwt met ginny en krijgt 3 kinderen.
Ron en Hermelien trouwen ook en krijgen ook kinderen.
Blijkbaar huisde er in harry ook een gruzliement waardoor harry niet sterft als voldemort dat probeert (jaa hij probeert het nogmaals) en er is een heel hoop gezooi met de toverstokken.. te lang om uit te leggen.


Kan dit verwijderd worden? Ik vind niet dat dit online moet komen te staan aangezien er mensen zijn die het nog niet gelezen hebben..
Offline ISteinier - 11/08/2007 16:27
Avatar van ISteinier Nieuw lid
lasdesigner schreef:
[..quote..]

Kan dit verwijderd worden? Ik vind niet dat dit online moet komen te staan aangezien er mensen zijn die het nog niet gelezen hebben..


maar als je het nog niet hebt gelezen en je wil het einde niet weten dan lees je toch gewoon niet verder want mathiasB schrijft er nog bij of dat hij het einde gaat verklappen
DUS: shame on you, lasdesigner 
Offline Ultimatum - 11/08/2007 16:29
Avatar van Ultimatum PHP expert @hierboven, juist. Er staan toch nog replies onder, dus als ik de rest wil lezen moet ik naar beneden scrollen, dus er was met geen mogelijkheid dat ik eromheen kon.

Waarom zijn er gewoon mensen die alles verzieken en mensen die het ook nog gaan opnemen voor hun..
Offline lasdesigner - 11/08/2007 21:07
Avatar van lasdesigner PHP beginner Precies en daarnaast. Doe het dan met een andere achtergrond omdat je vanzelf al leest wat er gaat gebeuren! Daar valt gewoon niet omheen te komen. Ik vind het stom. Als de crew hier niks tegen doet vind ik het nog stommer! Gewoon even editten en het weghalen of in dezelfde kleur doen als de achtergrond. Degene die het lezen willen kunnen het selecteren!!
Offline Gerard - 12/08/2007 21:36
Avatar van Gerard Ouwe rakker Gewoon niet spoileren, dat is voor kleine kinderen!
Offline vechtertje0 - 13/08/2007 21:02
Avatar van vechtertje0 Lid  Idd, echt belachelijk. Staat dan trouwens nog maar een lijn onder 'als je het niet wilt we......'. Als hij het dan nog 10 lijntjes deronder zette ofzo. Iig, ik heb hem vandaag gefinisht, dus mij kan het niet veel meer schelen!
Goed boek, zeker lezen! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.195s