login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Stemwijzer | Pagina 3

71 antwoorden

Gesponsorde links
Offline nemesiskoen - 10/06/2007 22:54
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Het kwam hierop neer: Antwerpen hing vol met affiches waarop stond ZONDER HAAT STRAAT! Wat in mijn ogen een idiote affiche is... omdat euhm, nja, wie wilt er nu wel HAAT. Dat is het zelfde als zeggen WIJ ZIJN VOOR DE VREDE als partij. Natuurlijk ben je voor de vrede.
Als antwoord hierop reageerde het VB met affiches: zonder jihad straat. Wat tegen de islamisering van antwerpen (en vooral borgerhout was). En hier werd natuurlijk schoon op gereageerd door de allochtone gemeenschap en ze hebben die bortjes mooi laten hangen en hun mening gerespecteerd, en zich verder geïntegreerd...

Je moet geen genie te zijn om te weten dat je die laatste zin moet opkeren:-)
Offline vinTage - 10/06/2007 23:39
Avatar van vinTage Nieuw lid Ok thx, ik heb nu een idee wat er gebeurde.

Nu wil ik ook eigenlijk mn mening zeggen, maar dat gaat discussies uitlokken (die, al dan niet, al dan wel) terecht zijn, dus doe ik het maar niet 

vrije meningsuiting telt alleen als je niemand zeer doet
Offline Abbas - 11/06/2007 00:02
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Omdat er hier in België stomme stikkers hangen met de tekst= "Zonder haat straat". Stom zeg ik, omdat ik vind dat deze totaal geen nut hebben!
Offline nemesiskoen - 11/06/2007 00:02
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
En welke straf zou er dan op moeten staan?
Als Stijn zegt dat VB'ers achterlijk zijn (of wat was het?) dan is dit ook beledigend (lees: dit doet pijn), toch laat ik het over me heen gaan en leg ik hem uit waarom dit niet zo is. Freedom of speech above all:-)
Offline Abbas - 11/06/2007 00:08 (laatste wijziging 11/06/2007 00:10)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Citaat:
vrije meningsuiting telt alleen als je niemand zeer doet
Mooi gezegd, al is het niet zo in de realiteit. Door het cordon sanitaire worden kweet niet hoeveel meningen van Vlamingen genegeerd die niet iemand pijn doen! Maar zij worden wel onrecht aangedaan omdat hun mening genegeerd wordt...

@hieronder: het feit dat je dat zegt trekken we ons niet aan mede omdat we weten dat je 'maar' een Hollander bent! Dankzij jouw edit weet ik dat ik gelijk heb. En met wat je er daarna nog bij zet is zelfs voor een Hollander stom... 
Offline vinTage - 11/06/2007 00:08 (laatste wijziging 11/06/2007 00:13)
Avatar van vinTage Nieuw lid Ik vind ook dat VB achterlijk is.
^^

edit: sorry, ik heb me niet voldoende verdiept in al die moeilijke termen als cordon etc (ik hou beter mn bek )


sanitaire....is dat niet om op te schijten ?


@hierboven, like i give a shit om jullie landje, gullie weet zelf geeneens hoe het geregeerd moet worden (who's the dumbass now)? )
Offline Abbas - 11/06/2007 00:15
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Not me, ik regeer niet mee. Dus mij valt al niets te verwijten en als ons landje slecht geregeerd wordt is dat door partijen waar IK in ieder geval NIET voor heb gestemd! 
Offline vinTage - 11/06/2007 00:17
Avatar van vinTage Nieuw lid so long @ slimme belgen 
Offline nemesiskoen - 11/06/2007 00:27
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Inderdaad, slimme belgen dat bestaat niet. Slimme Vlamingen daarentegen.

En tuurlijk weten we wel hoe dit geregeerd moet worden. Ik denk dat we het er allemaal overeens zijn dat we mij als president moeten aanwijzen van de onafhankelijke staat Vlaanderen. President for life:-) We weten allemaal dat dit gewoon het beste is, alleen zijn er een bende kopigaards die jaloers zijn op het feit dat iedereen weet dat dit het beste is en daarom mij geen mediaaandacht geven. Maar wacht maar tot ik mijn staatsgreep pleeg, dan zal het anders lachen worden! Muhahahahahaha
Offline vinTage - 11/06/2007 00:33 (laatste wijziging 11/06/2007 00:33)
Avatar van vinTage Nieuw lid /me votes voor koen (as ge normaal doet) 
Offline Abbas - 11/06/2007 13:12
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Zolang ge niet verward geraakt hebde mijn stem, want eens verward zijt gij niet meer te doen Of als ge pottoe zijt, maar dan zijt gij echt lache!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.17s