login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Header sima

Offline Chupskie - 06/05/2007 09:59 (laatste wijziging 13/09/2007 02:06)
Avatar van ChupskieMySQL beginner Zoals afgesproken (zie mijn stem in de poll), zou ik een nieuwe 'zomerse' header maken voor natuurlijk sima 

Nou bij deze dus:
http://img201.i...imadu7.jpg

Aangezien, er geen nieuwe header battle komt, zet ik em maar hier neer.
Ik hoop dat jullie het wat vinden, laat maar horen:D

ps als andere ook nog een poging willen wagen, dan kan dat gewoon in dit topic 

30 antwoorden

Gesponsorde links
Offline GTW - 06/05/2007 10:12
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Ik vindt hem zeker niet slecht gelukt, maar hij past qua kleur denk ik niet heel erg goed bij de rest van de layout.
Maar hij is zeker niet lelijk 
Offline Xfader - 06/05/2007 10:13
Avatar van Xfader Lid zoals gtw zei past hij niet bij de layout, veeeel te oranje. maar het idee is wel leuk. Doe eens ctr + u in photoshop en maak hem blauw, eens zien of dat hier wel bij staat 
Offline Chupskie - 06/05/2007 10:22
Avatar van Chupskie MySQL beginner Dank je wel, voor jullie reacties:D

Ik heb hem even snel omgezet naar blauw.
Want daar hadden jullie wel gelijk in, ik heb hem zomers gemaakt, maar niet gekeken of hij wel bij de layout past.

Dus bij deze in het blauw:
http://img155.i...auwsf2.jpg

Krijgt nu een beetje een 'avond' stijl, zonsondergang ofzo:p
Laat maar horen^^ 
Offline GTW - 06/05/2007 10:25
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Deze is idd al veel beter dan de vorige Hij scrpingt er minder uit en past wss ook wel goed in de layout
Offline Stijn - 06/05/2007 10:58
Avatar van Stijn PHP expert teveel oranje, afkomstig van NL zekers Misschien iets anders dan sterretjes.... enzo 
Offline gothmog - 06/05/2007 11:08
Avatar van gothmog Lid Die laatste is dan weer niet zo vrolijk:p
Maar toch een mooie banner:!:
Offline TotempaaltJ - 06/05/2007 11:27
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ik vind die laatste prachtig!
Offline Chupskie - 06/05/2007 11:37
Avatar van Chupskie MySQL beginner @GTW, dank je 
@stijn1989, offcourse NL:p
mjah, kijkt toch lekker zomers.;-)
@gothmog, ja je kunt niet alles hebben he 
en dank je:D
@bigboss, merci merci^^ 
Offline GTW - 06/05/2007 11:48 (laatste wijziging 06/05/2007 12:08)
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Ik heb ook ff snel iets in elkaar geflanst 
Als er iets gewijzigd moet worden kan dat nu nog niet omdat mijn vader de pc met Photoshop heeft ingepikt 
[moet ik hier btw ook nog eens installeren]

Header

@hieronder; dank, het is alleen GTW niet QTW 
Offline TotempaaltJ - 06/05/2007 12:06
Avatar van TotempaaltJ PHP interesse Ey, die van QTW is ook vet!

@Chupskie: Geen dank, ik ben nou eenmaal aardig geboren! *kuch*
Offline GTW - 20/05/2007 21:46 (laatste wijziging 11/09/2007 21:50)
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
Ik vind het jammer dat er met deze actie niets is gedaan. Er is gezegd dat er in juli oid de header tijdelijk zou veranderen.
Jammer, was wel erg leuk geweest.
Offline Stijn - 11/09/2007 22:01
Avatar van Stijn PHP expert Ik heb er ook een paar keer aan gedacht die header is je dood niet.
Offline GTW - 11/09/2007 22:09
Avatar van GTW Gouden medaille

PHP gevorderde
nee, dat zeg ik ook niet vind het alleen jammer 
mss volgend jaar dan wel? (ja, blijf volhouden:P)
Offline Chupskie - 11/09/2007 22:15 (laatste wijziging 11/09/2007 22:16)
Avatar van Chupskie MySQL beginner Idd, en dan stuur ik 'misschien' wel weer een nieuwe op. 

(@onze belgskes: dan zal ik meer aan de volgende kleurtjes proberen te denken: zwart-geel-rood :p )
Offline Abbas - 11/09/2007 22:56
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Nee nee geen Belgische kleuren! Doe maar de kleuren van VLAANDEREN dan. Zwart-Geel!
Offline marten - 11/09/2007 22:59 (laatste wijziging 11/09/2007 22:59)
Avatar van marten Beheerder doe gewoon niet? 
spaar je design kunsten voor iets anders wat er aan zit te komen 
Offline Keith - 12/09/2007 00:06
Avatar van Keith Grafische gevorderde
marten schreef:
doe gewoon niet? 
spaar je design kunsten voor iets anders wat er aan zit te komen 


hoor ik daar een nieuwe contest aan komen?  
Offline ThAlmighty - 12/09/2007 08:25
Avatar van ThAlmighty HTML beginner nee dat is valse hoop
Offline Koen - 12/09/2007 14:04
Avatar van Koen PHP expert
titjes schreef:
Nee nee geen Belgische kleuren! Doe maar de kleuren van VLAANDEREN dan. Zwart-Geel!

Inderdaad!
Die walen hebben hier niets te zoeken   
Offline Stijn - 12/09/2007 14:11
Avatar van Stijn PHP expert
sliphead schreef:
[..quote..]
Inderdaad!
Die walen hebben hier niets te zoeken   
Om even het vlaamse gevoel te bevestigen. Ik heb een maand gewerkt in een west-vlaams vleesbedrijf (WestVlees). Nu vond ik het doodnormaal dat daar nederlands werd gesproken... Vergeet dat maar, 50% spreekt frans en komt van Frankrijk en Wallonië. Kijk van mij mogen ze gerust hier komen werken maar dan moet je wel nederlands spreken/leren. Ik moet niet naar Wallonie gaan en beginnen dingen vragen in het nederlands. Ik heb me daar serieus aan geergerd (vooral de laatste week, dan sprak ik geen frans meer tegen die walen).

Zolang dat de Walen denken van naar Vlaanderen te komen en geen nederlands willen spreken ga ik wel akkoord met een scheiding (wie denken ze wel dat ze zijn).
Offline Koen - 12/09/2007 14:16
Avatar van Koen PHP expert
stijn1989 schreef:
[..quote..]Om even het vlaamse gevoel te bevestigen. Ik heb een maand gewerkt in een west-vlaams vleesbedrijf (WestVlees). Nu vond ik het doodnormaal dat daar nederlands werd gesproken... Vergeet dat maar, 50% spreekt frans en komt van Frankrijk en Wallonië. Kijk van mij mogen ze gerust hier komen werken maar dan moet je wel nederlands spreken/leren. Ik moet niet naar Wallonie gaan en beginnen dingen vragen in het nederlands. Ik heb me daar serieus aan geergerd (vooral de laatste week, dan sprak ik geen frans meer tegen die walen).

Zolang dat de Walen denken van naar Vlaanderen te komen en geen nederlands willen spreken ga ik wel akkoord met een scheiding (wie denken ze wel dat ze zijn).

Helemaal gelijk ;o
Offline ruudjs - 12/09/2007 18:02
Avatar van ruudjs Nieuw lid
stijn1989 schreef:
Zolang dat de Walen denken van naar Vlaanderen te komen en geen nederlands willen spreken ga ik wel akkoord met een scheiding (wie denken ze wel dat ze zijn).


Walen?
Offline Koen - 12/09/2007 18:51 (laatste wijziging 12/09/2007 18:57)
Avatar van Koen PHP expert
ruudjs schreef:
[.. quote ..]

Walen?

Die grote lelijke mensen die recht onder ons leven en die leven op de kap van onze maatschappij.. gaat er geen belletje rinkelen?
Wikipedia.org: Walen
Google.be: Walen
Om een beetje achtergrond informatie te krijgen, kijk hier maar eens  http://lvb.net/item/590
Offline MothZone - 12/09/2007 19:28 (laatste wijziging 12/09/2007 19:29)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde
stijn1989 schreef:
[..quote..]Om even het vlaamse gevoel te bevestigen. Ik heb een maand gewerkt in een west-vlaams vleesbedrijf (WestVlees). Nu vond ik het doodnormaal dat daar nederlands werd gesproken... Vergeet dat maar, 50% spreekt frans en komt van Frankrijk en Wallonië. Kijk van mij mogen ze gerust hier komen werken maar dan moet je wel nederlands spreken/leren. Ik moet niet naar Wallonie gaan en beginnen dingen vragen in het nederlands. Ik heb me daar serieus aan geergerd (vooral de laatste week, dan sprak ik geen frans meer tegen die walen).

Zolang dat de Walen denken van naar Vlaanderen te komen en geen nederlands willen spreken ga ik wel akkoord met een scheiding (wie denken ze wel dat ze zijn).


Gelukkig zijn er nog mensen die dit vinden.
Als wij naar wallonië of Frankrijk gaan, praten we frans.
Als walen naar Vlaanderen komen, spreken ze frans?
Conclusie: walen vinden het Vlaams/Nederlands nog steeds een minderwaardige taal. Er is dus nog steeds niets veranderd aan de mening van franstaligen in die 177 jaar.
En als wij respect moeten hebben voor hun, en zij geen respect hebben voor ons, dan zie ik alleen een volledige splitsing als oplossing.
Desnoods geforceerd.
De kans is dan wel groot dat we Brussel verliezen, wat wel een groot verlies zou zijn.
Offline ikki007 - 12/09/2007 19:31
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
Kerstbanner?  
Offline Stijn - 12/09/2007 21:55
Avatar van Stijn PHP expert Mag je altijd opsturen hoor ikki007 

@MothZone: dan wordt Antwerpen de hoofdstad, die heeft een grote economie. Brussel zal niet naar Wallonie gaan hoor, het zit volledig in Vlaanderen.

Op één (tv-zender) draaien ze dat programma: de grote oversteek. Dat ze dat eens deden met een Waalse en een Vlaamse dorp of BigBrother met vlamingen en walen 
Offline DMM - 12/09/2007 22:00 (laatste wijziging 12/09/2007 22:08)
Avatar van DMM PHP beginner
stijn1989 schreef:
...Ik moet niet naar Wallonie gaan en beginnen dingen vragen in het nederlands. Ik heb me daar serieus aan geergerd (vooral de laatste week, dan sprak ik geen frans meer tegen die walen).

MothZone schreef:
Als wij naar wallonië of Frankrijk gaan, praten we frans.


Jullie praten Frans in Wallonië? Mooi zo, maar volgens mij zijn er tevens een groot aantal Vlamingen die Vlaams spreken in Wallonië. Even een schrijnend voorbeeld om dit te bekrachtigen:
Een Italiaan die ik (persoonlijk) ken, is ooit eens naar Antwerpen gekomen. Daar aangekomen vroeg hij de weg aan een politieagent in het Frans. "Nee", antwoordt de agent in het Engels, "hier mag je geen Frans spreken. Spreek Engels of Nederlands!"

Het zijn slechts voorbeelden, zowel van jullie kant als van mijn kant, maar deze voorbeelden mogen geen veralgemening vormen voor de hele bevolking. Akkoord, er zijn Walen die Frans spreken in Vlaanderen, maar ook omgekeerd. Kwestie is om van beide kanten een inspanning te doen, splitsen lijkt mij geen oplossing.

Edit:
stijn1989 schreef:
Brussel zal niet naar Wallonie gaan hoor, het zit volledig in Vlaanderen.

"Brussel is tweetalig met een populatie van 80% Franstaligen"
Dit vind ik niet uit, het is gewoon een feit. Geografisch gezien klopt jouw stelling misschien wel, maar de cijfers zijn toch duidelijk?
Offline Dark_Paul - 12/09/2007 22:21 (laatste wijziging 12/09/2007 22:21)
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Ging dit topic nou over een header, of over de verdeling van België?
Offline marten - 12/09/2007 22:48
Avatar van marten Beheerder Idd ontopic again 
Offline ikki007 - 13/09/2007 08:26
Avatar van ikki007 Gouden medailleGouden medaille

PHP ver gevorderde
stijn1989 schreef:
Mag je altijd opsturen hoor ikki007 


Als mijn paint-creatie ook goedgekeurd wordt kan ik altijd wat proberen he..  
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.232s