login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

nu weten we het allemaal...

Offline nemesiskoen - 26/04/2007 13:39 (laatste wijziging 26/04/2007 13:40)
Avatar van nemesiskoenGouden medaille

PHP expert
Alleja... nu wordt gewoon bevestigd wat we al wisten:
klik

16 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Thomas - 26/04/2007 14:14
Avatar van Thomas Moderator "Poke her with the soft cushions!"

Nobody expects the Spanish Inquisition!
Offline timo - 26/04/2007 15:03 (laatste wijziging 26/04/2007 15:04)
Avatar van timo PHP ver gevorderde maar er waren mensen die dachten dat ze hun vrouw gewoon zo hard als ze wouden en overal mochten slaan en haar als koopwaar behandelen.. dat is dus niet waar..

en vroeger was het overal in de wereld heel normaal om je vrouw te slaan hoor.. dus dat mensen nu zo'n probleem maken van de moslims begrijp ik echt niet.. wat doen ze fout? (natuurlijk zijn er bepaalde fundamentalisten die wel heel ver gaan maar dat zijn er zegmaar 5000 op de hele wereld..)
Offline Thomas - 26/04/2007 15:19 (laatste wijziging 26/04/2007 15:20)
Avatar van Thomas Moderator Wat doen ze fout? Er van uitgaan dat het "normaal" is.
Ik hoop dat je hier met normaal bedoeld "wat de meeste mensen doen", en niet "wat als acceptabel wordt beschouwd".

Je vrouw systematisch in elkaar timmeren lijkt mij iig niet "normaal". Tis maar net hoe je bent opgevoed eh.
Offline nemesiskoen - 26/04/2007 15:27 (laatste wijziging 26/04/2007 15:41)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
maar er waren mensen die dachten dat ze hun vrouw gewoon zo hard als ze wouden en overal mochten slaan en haar als koopwaar behandelen.

Doen ze wel hoor. Alleen staat het zo niet in hun Koran. De Koran keurt het goed de vrouw bijeen te meppen zodat ze zal luisteren. De Koran keurt goed een vrouw krank te slaan als ze vreemdgaat en vervolgens haar de dood in te stenigen.
Dat het niet in de Koran staat betekend niet dat het niet gebeurd. Ga maar eens kijken bij de opvangtehuizen voor mishandelde vrouwen, meer als 50% daar zijn moslimas.

Er zijn er wel wat meer als 5000 op de hele wereld. Dat zeggen... wat een grapje:-)

Citaat:
England - more then 63% of muslims in England support Radical Islam and terror acts.


Het goedkeuren van daden of het steunen van daden van radicale moslims maakt je direct ook een extremist/fundamendalist/radicalist.

Citaat:
en vroeger was het overal in de wereld heel normaal om je vrouw te slaan hoor..

Juist ja. VROEGER! Zoals je wel meer ziet in de natuur, sommige mensen evolueren zich, en anderen... nja. Vul zelf maar in. Het zijn onze westerse waarden en normen om dat niet te doen, wat ze doen in hun thuisland is hun zaak, maar om dat hier te komen doen gaat me toch net iets te ver. You get my point?

De islam wordt af en toe ook wel eens middeleeuws genoemd, dan wordt er natuurlijk fors gereageerd met een "waarom?" (als het al niet een messteek is) Nja, hier zie je het waarom, je zegt het zelf: vroeger (in de middeleeuwen) deden wij ook mee aan zulke praktijken. En de kerk had ook daadwerkelijk macht en stond boven de wet. Wij zijn geëvolueerd naar een meer beschaafde samenleving waar dat niet zo is, en zij niet. Daarom is hun godsdienst middeleeuws:-)

Nu hoop ik dat dit topic niet gesloten wordt, omdat dit een bewijs zou zijn dat vrijheid van meningsuiting echt niet bestaat.

En dan ook tijd voor een jokeske:
Citaat:
“N00b. My Crusades could totally pwn your jihads.”

~ God on Allah
Offline Ibrahim - 26/04/2007 15:42
Avatar van Ibrahim PHP expert En wat wil je met deze topic bereiken ? Ik had gedacht dat je honger naar het zoeken van schadelijke dingen tegen de Islam al gestild was, maar nee hoor, meneertje heeft meer nodig.

Ik snap je eeuwige oorlog tegen de Islam niet, wat heeft de Islam gedaan tegen jou ? En maar volhouden dat je goed bezig bent. Was er niet iemand ergens in Duitsland die telkens iets fouts zocht in een bepaald religie 

Jongen, doe eens wat nuttigs met je vrije tijd. Geloof wat jij wilt, en laat ons geloven wat wij willen.
Offline nemesiskoen - 26/04/2007 15:48 (laatste wijziging 26/04/2007 16:26)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Wat ik met dit topic wil bereiken:
het voor de mensen bevestigen, en voor de geen die er geen weet van hebben op de hoogte brengen.
Dat het tijd is dat het gedaan is met de islamisering van Europa, en daarvoor moeten we samenwerken. De moderate moslims zouden de handen moeten inslaan met ons en ons helpen de rotte appels er uit te plukken. Door hen te steunen krijg je ons niet beter gezind.

En er is een groot verschil met Hitler en mezelf. Ten eerste: hitler was van het blood&bodom gedachtengang. Ik ben van het culture&bodom gedachtengang.
tweede: hitler wilde dit op een aggresieve manier oplossen. Door hen uit te moorden.
En ten derde, en zeker niet te vergeten de belangrijkste. Hetgeen je hele punt in de war legt: Hitler had NIETS tegen een bepaalde godsdienst... :-) Hij zag Joden als een ras, en was dus een racist. Hij had iets tegen het Joodse ras. De Joden waren voor hem een appart ras. Dusja, daar gaat je vergelijking.

En ik hou me liever bezig met de toekomst veilig stellen nu, dan nu 10 jaar of 20 jaar m'n tijd te verdoen en dan over 20 jaar geconfronteerd worden met gruwelijke waarheden. Liever voorkomen dan genezen zeg ik altijd.

Jullie mogen geloven wat jullie willen, geloof voor mijn part dat er zeemonsters rond de polen zwemmen die ons hebben geschapen en dat je die 10x per dag moet aanbidden. Kan me echt niet schelen. Zolang je daarmee maar niet in strijd komt met de westerse waarden en normen. Want wat er vaak gebeurd was is dat niet enkel het islamse geloof wordt geëxporteerd maar dan wel de islamse cultuur. Daar zit het probleem. En begrijp je dat wij het niet normaal vinden dat als iemand in iets bepaald gelooft waarin staat dat het ok is je vrouw bijeen te timmeren, en dat dit in strijd is met onze waarden en normen.

De westerse samenleving is nog altijd zo opgebouwd:
Waarden&normen > wet (staan ongeveer op gelijke hoogte) > religie.

In de moslimwereld is het zo:
religie > waarden&normen (staan op gelijke hoogte) > wet (is onderworpen aan de koran ==> sharia).
Offline citroen - 26/04/2007 15:49
Avatar van citroen Onbekend Hitler had niets tegen de religie van de joden. Hitler had de oplossing voor de Joden. Omdat hij volgens de blood-und-bodum theorie werkte. Deze theorie zegt dat mensen met noors bloed in noorwegen hoorden en mensen met nederlands bloed in nederland horen. Omdat de Joden geen land hadden hoorden ze nergens thuis en zou Hitler de oplossing hebben ( de joden opruimen ).
Offline Ibrahim - 26/04/2007 15:56
Avatar van Ibrahim PHP expert Jij ziet op de tv een paar van die gozers een vliegtuig kapen, zichzelf in een toren boren en denkt meteen dat we dat ingestudeerd krijgen van kinds af.

Als moslim leer je om je naaste lief te hebben, niet pijn te doen. Sterker nog, Allah vergeeft nooit, maar dan ook nooit, de moslim die de bloed van een onschuldige laat vloeien (vermoorden dus).

De moslims in die vliegtuig hebben zelfmoord gepleegd, weer een wet die door Allah verboden is.

Jij komt aan met, moslims slaan hun vrouwen in elkaar. Zoals je in de video zag, hoorde je de geleerde zeggen dat je je vrouw juist niet in elkaar mag slaan.

En ik heb in mijn leven meer niet moslims gezien die hun vrouw mishandelen dan dat ik moslims heb gezien. Jij ziet wat de media jou laat zien, de kant van de radicalen. Als jij 1 maand met moslims gaat leven, dan zie jij een hele andere kant van de Islam, de liefhebbende kant.

Onze profeet had ruzies met alle soorten religies in die tijd. Maar in tijd van oorlog kwamen die religies wel naar hem toe om hun spullen veilig te stellen (een soort van opslagplaats zodat die spullen niet gestolen werden). Hier zie je alweer een goede eigenschap van de Islam.

Jij moet meer je huiswerk doen, meer kennis opdoen over onze religie in plaats van telkens maar weer ons aan te vallen.
Offline nemesiskoen - 26/04/2007 16:05 (laatste wijziging 26/04/2007 16:19)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Jongen, ik heb een hoop over de islam opgezocht, een hoop ok dingen tegengekomen maar je leest niet wat ik zeg. Overigens zegt die geleerde NIET dat je vrouwen NIET in elkaar mag slaan: hij zegt "je mag ze slaan maar niet daar en daar, maar als het ergens anders is is het wel ok".

Wat de media ons laat zien. Nja, niet veel. Het is namelijk in België bijna per wet verboden (ongeschreven wet dan) om iets anti-moslim in de gazet te plaatsen. Elke keer als een moslim een vlaming aanpakt is er sprake van 'ruzie tussen jongeren'. Verkracht een moslim een jonge vlaming is er sprake van een 'jongere'. Bijna nooit worden de woorden moslim of allochtoon gebeurd, hoewel het zo wel is.

En wat ik zie... nja, iemand geeft commentaar op jullie godsdienst en hij wordt afgeslacht. Komt je dat bekend voor?
En waarom heeft onze liefste Hirsii bescherming nodig?
In Noorwegen is overigens hetzelfde gebeurt, een jonge moslima vond dat de regels betreffende vrouwenbehandeling in de Koran wel eens mochten bijgeschaafd worden en ze kon naar het ziekenhuis afgevoerd worden, samen met een vriend die mee met haar op stap was. Die er niets mee te maken had.
Je roep wel van 'we zijn een vredevolle godsdienst' maar als je commentaar er op geeft dan wordt je afgeslacht. Niet veel vredevol hé. Je hebt trouwens ook nog niet zelf gezegd wat je vindt van het slaan van vrouwen. In ieder geval, vind ik in geen geval dat het gerechtvaardigd is je eigen vrouw te slaan, further more een medemens slaan. Voor zolang ik leef, en ik het mij kan herinneren, heb ik NOG NOOIT iemand geslagen. Wel slaag gekregen, voor bv. het uiten van mijn mening. Vijf keer raden door wat voor mannen:-)

Zullen we het zo stellen:
Citaat:
"ISLAM IS A PEACEFUL RELIGION. Kill all those who disagree."
Offline timo - 26/04/2007 16:11 (laatste wijziging 26/04/2007 16:15)
Avatar van timo PHP ver gevorderde dus omdat er een paar gekken op de wereld rondlopen die "in de naam van Allah" alles doen wat Allah heeft verboden zijn alle moslims zo..? mafketels zijn er echt op deze wereld.. de wereld trekt steeds meer naar de jaren tussen WWI en WWII

Citaat:
Siliecom14's edit:
Dat probeer ik vage vanaf dag 1 (de dag dat hij besloot zijn oorlog tegen de Islam te starten) te vertellen...
Offline Ibrahim - 26/04/2007 16:14 (laatste wijziging 26/04/2007 16:16)
Avatar van Ibrahim PHP expert Kan ik het helpen dat er "moslims" op deze aarde leven die zoiets doen, nee. Jij behoort de mensen aan te vallen die dat doen, en niet de religie. Ik heb in mijn leven nog nooit ergens gelezen waarin staat "als iemand iets fouts zegt over de Islam, mep hem dan dood", want dat mag NIET.

Je vraagt om mijn mening over het slaan van vrouwen: ik vind dat je je vrouw met geen vinger mag aanraken als het kwaadschiks is.

Citaat:
En wat ik zie... nja, iemand geeft commentaar op jullie godsdienst en hij wordt afgeslacht. Komt je dat bekend voor?


Ja, maar zoals ik al zei, val de personen aan die dat doen, niet de gehele religie.

Citaat:
En waarom heeft onze liefste Hirsii bescherming nodig?


Zij weet dat er radicalen zijn die het niet leuk zullen vinden als je een smaakloze film als submission maakt, maar zij provoceert die personen. Dan moet je ook de concequenties aangaan. Die mensen bestaan ja, maar om te zeggen dat ze dat van Allah moeten doen, nee dat klopt niet.

Citaat:
Verkracht een moslim een jonge vlaming is er sprake van een 'jongere'. Bijna nooit worden de woorden moslim of allochtoon gebeurd, hoewel het zo wel is.


Een moslims verkracht niet, een moslim dood niet, een moslim hoort niemand pijn te doen. Doe je dit wel, dan hoor je geen moslim te zijn...
edit: beter gezegd: dan hoor je jezelf geen moslim te noemen 
Offline nemesiskoen - 26/04/2007 16:19 (laatste wijziging 26/04/2007 16:21)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Zij weet dat er radicalen zijn die het niet leuk zullen vinden als je een smaakloze film als submission maakt, maar zij provoceert die personen. Dan moet je ook de concequenties aangaan.

Dus vrijheid van meningsuiting bestaat niet... Het is hoog tijd dat we worden duidelijk gemaakt met wat we te maken hebben, en dat we er allemaal aan werken. Overigens heb je mij nergens horen zeggen dat ik zeg dat ALLE moslims slecht zijn. Ik heb trouwens zelf een moslimvriend, en ik beschouw jou overigens niet als zo'n idioot, anders had ik niet tegen je gepraat.

Wat zie ik? Op de turnhoutsebaan worden cafés en restaurants uitgebaat door turken of marokkanen (geïntegreerde!) lastig gevallen door moslimjongeren die hen bedreigen en zeggen dat ze geen alcohol mogen verkopen omdat dat niet mag van de koran. Ze gebruiken de koran als excuus om hun walgelijke praktijken uit te voeren. Hoewel in Turkije bijna in elk restaurant en café alcohol te verkrijgen is, gaan ze ons hier opleggen dat niet te doen.
Wat ik zie? In Brussel worden nu ook autochtone vrouwen verplicht hoofddoeken te dragen of ze worden aangevallen, verkracht, beroofd, vernederd, ... door moslims.
Wat ik zie? In het gemeentezwembad van Beveren worden jongeren geteisterd door een groep van nu al 60 moslimjongeren die er een sport van maken om op woensdagmiddag en in de weekends de bus van Antwerpen naar Beveren te pakken en mensen te bedreigen, bestelen, vandalisering aan te bregen, verkrachting, vernedering, ...
Wat ik zie? Dat het recreatiepark 'de Ster' in St. Niklaas met dezelfde walgelijke praktijken te maken heeft als in Beveren.
Wat ik zie? Ik zie verplichting van Hallal-vlees in Antwerpse gemeentescholen aan AUTOCHTONE jongeren. (????????)
Wat ik zie? Ik zie moslims Kerken binnenwandelen met de Koran in hun handen om tijdens de communie naar voren te lopen en da pastoor te bedrijgen, bespugen en met de Koran te lopen zwaaien.
Wat ik zie? Dat een groot deel van de moslims in Antwerpen stellen dat contact met niet-moslims alleen nodig is als je daar als moslim profijt kunt uit halen.
Wat ik zie? Ik zie jongeren die weigeren onze taal en cultuur te leren.
Wat ik zie? Een roze wereld voor m'n ogen waar jullie je hebben aangepast aan ONZE waarden en normen, en niet omgekeerd.

Vergeet overigens niet dat ook jullie de andere moslims moeten aanspreken. Degenen die samen met jullie naar onze landen zijn gekomen. Het is ook aan jullie om hen aan te spreken, en te zeggen: jongens DOE EENS NORMAAL anders worden we hier binnenkort allemaal buitengeflikkerd. Want na een tijd is de maat echt vol.
Offline Ibrahim - 26/04/2007 16:23 (laatste wijziging 26/04/2007 16:27)
Avatar van Ibrahim PHP expert vrijheid van meningsuiting bestaat wel, maar moet je die recht misbruiken door een religie voor schut te zetten?

Geert Wilders is ook zo'n typetje als Hirsi, altijd mensen uitdagen, kijken hoe ver je kunt gaan. Die wilt zelfs de grondwet wijzigen door discriminatie toe te laten Ik bedoel, wil je soms dat mensen je gaan haten of hoe zit het?

wtf, heb je werkelijk jongeren gezien die een kerk binnenwandelen en zulke dingen doen 

Als moslim leer je andere religies te respecteren, het is zelfs een zonde ook maar kwaad te spreken over Isa (jullie Jezus) en andere profeten. Wat een mafkezen die een onschuldige priester gaan bespuwen 
Offline nemesiskoen - 26/04/2007 16:28 (laatste wijziging 26/04/2007 16:32)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Van grondwet veranderen gesproken. :-) zoek daar maar eens op

Ohja, dan rusten mij nog deze woorden:

Make no mistake, they will make the first move.
And when time comes, I know what I will defend, and what side I'm on.
Do you?
Offline Thomas - 26/04/2007 16:29 (laatste wijziging 26/04/2007 16:32)
Avatar van Thomas Moderator pomtiedom.

Ik zou dit topic sluiten.

Elke discussie over religie is letterlijk een gebed zonder eind.

Citaat:
Siliecom14's edit:
Bij deze dan 
Offline Stijn - 26/04/2007 16:34
Avatar van Stijn PHP expert
Citaat:
pomtiedom.

Ik zou dit topic sluiten.

Elke discussie over religie is letterlijk een gebed zonder eind.
Volledig mee akkoord. Je hebt je meningsuiting geplaatst Vage.

Toevoeging: heb respect voor ieders geloof! Jou waarden en normen zullen nooit overeen komen met die van een andere cultuur. En er was vorige week in koppen een reportage over een vrouw die in elkaar werd geslagen door haar man om de haverklap... Tjach het is van alle tijden en culturen.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.167s