login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Paint is vinTage :D

Offline Abbas - 19/01/2007 00:32 (laatste wijziging 19/01/2007 00:55)
Avatar van AbbasGouden medaille

Crew .NET
http://www.aren...p?id=32318

Zalig filmpje  

http://video.go...trampoline

En dit is BEREgrappig

23 antwoorden

Gesponsorde links
Offline vinTage - 19/01/2007 00:37 (laatste wijziging 19/01/2007 00:41)
Avatar van vinTage Nieuw lid Wel knap om dat in paint te maken, maar om paint nu gelijk als pwnz0rd af te schilderen... 


edit typo
Offline Abbas - 19/01/2007 00:38
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Ja dat is maar enkel een leuke titel he  
Offline nemesiskoen - 19/01/2007 00:39
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Wel knap om dat in paint te maken, maar om paint nu gelijk al pwnz0rd af te schilderen...

Huh? Ik snap het niet?
Offline vinTage - 19/01/2007 00:39 (laatste wijziging 19/01/2007 00:40)
Avatar van vinTage Nieuw lid aha...misleidende reclame ( /me votes ban) 


@koen, dat zijn we gewend van je ..(ps ik maakte een typo => al = als)
Offline Abbas - 19/01/2007 00:41 (laatste wijziging 19/01/2007 00:44)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
LOL: ben met Koen aan het bellen (skype) en hij had voorspeld dat je dat ging zeggen! strijkgaan...

@Hieronder:
1. Bij deze gebeurd 
2. Titel beter?  
Offline vinTage - 19/01/2007 00:42 (laatste wijziging 19/01/2007 00:44)
Avatar van vinTage Nieuw lid haha, typisch hij , doe em de groeten 



edit fuck u @ title 
Offline nemesiskoen - 19/01/2007 00:46
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Nu snap ik het wel, nu houdt het perfect steek met de nieuwe titel:-)
Offline vinTage - 19/01/2007 00:47
Avatar van vinTage Nieuw lid ga ff lekker op ijsbeer jacht jij !!
Offline Abbas - 19/01/2007 00:47
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
Misschien moesten we maar weer eens over het filmpje beginnen, want er gaat hier een Beheerder niet me lachen   
Offline vinTage - 19/01/2007 00:48 (laatste wijziging 19/01/2007 00:51)
Avatar van vinTage Nieuw lid Het verhaal van Hash en Wietje


Er leefde eens een arme houthakker, die Pa Rihuana heette. Hij had een heel bazige vrouw, Ma Rihuana. Ze hadden twee kinderen, Hash en Wietje. Wietje speelde met haar Barbituraatjes en Hash met zijn hond Stuffie en zijn kat Morfientje. Ma Hiruana zei: “ We moeten iets doen.” Pa Rihuana snoof eens diep, maar wist niets te zeggen. Ze hadden namelijk niets meer te eten. Ma Rihuana bedacht een boos plan. Ze zouden met z’n viertjes een tripje maken in het bos en daar zouden ze Hash en Wietje achterlaten. Maar de slimme Hash had alles gehoord en stak een mesje in zijn broekzak. De volgende dag gingen ze een tripje maken in het bos, waar de wind door de bomen blowde die zo high waren. ’s Middags deden Hash en Wietje een dutje en hun ouders gingen er stilletjes vandoor. Maar Hash had met zijn mes lijntjes getrokken in de sneeuw, dus konden ze de weg naar het dorp gemakkelijk terugvinden. Ze durfden echter niet naar huis, dus gingen ze naar Opium en Omium. Deze zaten vredig op hun canabee naar de LSD-speler te luisteren waaruit de overbekende hit klonk: “Altijd rookt Kortjakje Wiet, midden in de week maar ’s zondags niet. ’s Zondags rookt zij heroïne, met een snuifje cocaïne. Altijd rookt Kortjakje Wiet, midden in de week maar ’s zondags niet.”
Toen Omium en Opium de kinderen zagen, begroetten ze hen uitbundig. “High” riepen Omium en Opium. “High”, riepen Hash en Wietje. Ze kregen een cracker aangeboden. “Hebben jullie honger?” vroeg Opium. “Ja” antwoordden de kinderen. “Goed” zei Omium, “ik coke wel.”
De volgende dag werden Hash en Wietje naar huis gebracht. Pa Hiruana was heel blij, maar Ma Hiruana niet. Toen ze weer een tripje gingen maken in het bos, lette Ma Hiruana extra goed op Hash, zodat hij geen kans kreeg om lijntjes te trekken. Toen ze weer alleen achtergebleven waren en moe waren, zagen ze plotseling een vogeltje, dat floot: “Wiedewiedewiet.” Ze volgden het en kwamen bij een huisje, dat helemaal van cokes gemaakt was. Zoveel coke hadden ze nog nooit bij elkaar gezien. Ze begonnen meteen te snuiven, maar toen broer en zus zich aan de lekkernij tegoed deden, werden ze bespied door de boze H-XTC, die in het huisje woonde. Ze hoorden een kraakstem: “Snif, snaf, snuifje, wie snuift er aan mijn huisje?”
“Het is de wind, het is de wind, het highe kind”, riepen Hash en Wietje. Dit herhaalde zich een paar maal, maar toen kreeg de H-XTC argwaan, kwam naar buiten en zei met een lief stemmetje: “Kom maar mee naar binnen, dan heb ik een lekkere spacecake voor jullie.” Maar eigenlijk had de boze H-XTC maar al te veel zin in Hash en Wietje. Na een tijdje zaten Hash en Wietje helemaal stoned en uitgeteld bij H-XTC aan tafel.
Nu wilde de H-XTC Wietje gaan drogen in haar drooghok en Hash gaan samenpersen in haar persijzer om hem vervolgens in blokjes te snijden. Ze zaten als lab-ratten in de val. “Hennep” riep Hash. “Hennep” riep Wietje. Ze waren bang om opgerookt te worden. Wietje moest gaan kijken of de kolen in het drooghok al heet genoeg waren. Ze zei tegen de H-XTC dat ze het niet goed kon zien. De H-XTC ging nu zelf kijken en Wietje duwde haar in het drooghok en smeet de deur dicht. Nu schreeuwde de H-XTC: “Hennep!” Maar al gauw bleef er van de kwelgeest niets meer over dan een hoopje groene blubber.
Wietje haalde Hash en ze waren blij. Ze doorzochten het huisje en namen zoveel mogelijk spulletjes mee naar huis als ze maar konden dragen. Hun zakken puilden uit van de snoepjes. Ze staken het huisje achter zich in brand. “Crack” zei het huisje. Hash en Wietje gingen met speed naar huis. Het Wiedewiedwietvogeltje wees hen de weg. Onderweg kwamen ze Roodkaplaarsje en Sneeuwwietje tegen. Toen ze thuiskwamen was Pa Hiruana heel blij. Ma Rihuana was dood en de drie leefden nog high en gelukkig
Offline nemesiskoen - 19/01/2007 00:49 (laatste wijziging 19/01/2007 00:56)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
w8 ff , dees is ook leuk, word geupdate

Huh, wat is daar leuk aan? Ik snap 'em niet.

Dit is pas grappig:
http://video.go...+the+movie
Offline vinTage - 19/01/2007 00:56
Avatar van vinTage Nieuw lid prev page weirdo 
Offline Nakain - 19/01/2007 09:38
Avatar van Nakain Onbekend
Citaat:
Dit is pas grappig:
http://video.go...51&; q=fjortis+the+movie


Kapotlache ja  
Offline Kr4nKz1n - 19/01/2007 09:41
Avatar van Kr4nKz1n Onbekend Dat eerste filmpje rulez echt hoor. Supz.

Dat 2de filmpje is opzich best zielig maja.
Offline Soebam - 19/01/2007 15:07
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde @ vinTage wat een verhaal, maar verander Hash even in Hasj, van Hasjiesj 
Offline timo - 19/01/2007 16:46
Avatar van timo PHP ver gevorderde ehm koen.. het is vast wel leuk dat fjortis, maar wij kunnen het niet verstaan he..
Offline nemesiskoen - 19/01/2007 16:58
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
timo, ik was maar wat aan't koten:-) Eigenlijk wilde ik zeggen 'dit is grappig' en dan het meest serieuze filmke posten... maar ik vond zoiets niet. Dus nam ik maar iets random Noors:-)
Offline gothmog - 19/01/2007 17:04 (laatste wijziging 19/01/2007 17:05)
Avatar van gothmog Lid Deze is ook mooi: http://video.go...commercial

En deze is ook best dom:
http://video.go...commercial

Edit: en deze is hilarisch:)
http://video.go...commercial
Offline zamna - 19/01/2007 17:09
Avatar van zamna HTML beginner Hmm, mssn moet je ze maar eens posten op www.deplez.net  
Offline gothmog - 19/01/2007 17:11 (laatste wijziging 19/01/2007 17:16)
Avatar van gothmog Lid En wat schiet ik daarmee op? 
Is dit geen spam crewleden? 
Ik ga toch ook niet zeggen dat je ringtones beter op <URL VERWIJDERD> kan downloaden?

EDIT: Ow sorry 
Offline Nakain - 19/01/2007 17:12
Avatar van Nakain Onbekend Maar je doet het toch maar..  
Offline Abbas - 19/01/2007 18:33
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
@gothmog
Waarom zou dit in godsnaam spam moeten zijn..
We zitten toch in de categorie ontspanning  
Offline Stijn - 19/01/2007 20:16
Avatar van Stijn PHP expert wtf  da's pas skill
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.174s