login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Facelift SiMa

Offline bboy - 31/12/2006 16:22 (laatste wijziging 31/12/2006 16:31)
Avatar van bboyHTML interesse Ik heb gemerkt dat de site een paar extra snufjes heeft bijgekregen. Onderandere het welkomstwoord enz. Wat vinden jullie dat er nog moet veranderen?

EDIT: Alleen jammer dat de showcase link aan de linkerkant verdwenen is

10 antwoorden

Gesponsorde links
Offline gothmog - 31/12/2006 16:31 (laatste wijziging 31/12/2006 16:32)
Avatar van gothmog Lid Hebben wij daar inspraak op dan?:p
zo jah: die welkom mag best weg... een nieuwe banner bovenaan de site zou ook weleens tof zijn (deze is wat vaag)

Edit: juist goed dat de showcase weg is daar en bovenaan staat, daar staan namelijk de belangrijke dingen, showcase is aardig belangrijk
Edit2: owjah, een wedstrijdje voor de vakantie in februari zou ook wel leuk zijn:)
Offline marten - 31/12/2006 17:18
Avatar van marten Beheerder Als we dan toch bezig zijn. Controleer alle scripts of ze nog wel up-to-date zijn Verder zie ik weinig wat er is veranderd.... misschien een lijstje?
Offline Gerard - 31/12/2006 17:20
Avatar van Gerard Ouwe rakker Zover ik begrepen heb is Joël nogsteeds bezig met het aanbrengen van de veranderingen. Wanneer die voltooid zijn neem ik aan dat er wel een newspost van komt.

Verder zullen er in de toekomst nog meer funtionaliteiten geintroduceerd worden. De crew hoeft alleen maar te luisteren naar wat de leden aangeven en dan komt het wel goed.

Dat houdt dus ook in dat jullie best nieuwe dingen mogen opperen, je kan er zeker van zijn dat er in ieder geval naar gekeken wordt. Als het een goed idee is kan het zelfs zo zijn dat je hem over 2 maanden ofzo terug ziet op de website.
Offline marten - 31/12/2006 17:24
Avatar van marten Beheerder
Citaat:
Controleer alle scripts of ze nog wel up-to-date zijn


Zoals ik al zei 
Scripts en downloads controleren Ik zie namelijk steeds vaker dat mensen gebruik maken van scripts op sima die verouderd zijn.
Offline Gerard - 31/12/2006 17:26
Avatar van Gerard Ouwe rakker Een tijdje geleden heb ik een advies uitgebracht naar de crew waarbij ik naar voren heb gebracht dat het fijn zou zijn als ze één van de plannen van ons (oude crew) nog zouden uitvoeren:
Het verscherpen van de regels voor het posten van de scripts. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het verplichten van code geschreven als functies/classes zodat ze goed te implementeren zijn en makkelijk te herbruiken zijn. Die losse flarden code die je nu ziet is nergens goed voor.
Offline marten - 31/12/2006 17:34
Avatar van marten Beheerder idd een stap in die richting is het maken van categorien : PHP4 en PHP5. Er zit een aardig groot verschil in die versies dat het wel een scheiding waard is.
Offline DrB - 31/12/2006 18:11
Avatar van DrB HTML interesse Mee eens dat de scripts nagekeken moeten worden. Kom nog vaak fouten tegen in de script en dat is natuurlijk jammer 
Offline bboy - 31/12/2006 18:45
Avatar van bboy HTML interesse Voor de beginnelingen is het volgens mij ook noodzakelijk dat er meer en duidelijkere tutorials worden geschreven. Probleem is dat de tutorialwriters verwachten veel te veel. Niet iedereen is een kei in scripten enz. Je kan eventueel een cursus maken. Maar overschat de mensen die hier komen niet.
Offline Thomas - 31/12/2006 19:13
Avatar van Thomas Moderator
Citaat:
Mee eens dat de scripts nagekeken moeten worden. Kom nog vaak fouten tegen in de script en dat is natuurlijk jammer
Waarom zou dat enkel een taak van de crew moeten zijn? Als jij een fout ziet kun je dat de auteur mededelen - het zou uiteindelijk de verantwoordelijkheid van hem / haar moeten zijn, niet? Het script zou in eerste instantie ook "werkend" aangeleverd moeten worden. Als de crew daar op zou controleren zouden er (nog) minder scripts gekeurd worden.
Niemand zegt ook dat je de scripts moet gebruiken. Je zou ook de ideeën die in de scripts worden gebruikt in je eigen variant kunnen toepassen.
Offline Pieter - 01/01/2007 15:19
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
FangorN, ik versta je redenering hoor, maar dat maakt toch net het onderscheid tussen de kwaliteit en brol?
Als ik een script tegenkom met een fout hier dan gebruik ik waarschijnlijk geen scripts meer hier, aangezien er "fouten kunnen inzitten".

Er zou gewoon aan een hoge eis moeten voldaan worden. Het is de kwaliteit die telt, niet de kwantiteit.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.191s