login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Het is leuk geweest :)

Offline Maarten - 02/09/2006 23:43 (laatste wijziging 02/09/2006 23:50)
Avatar van MaartenErelid Beste leden,

vandaag neem ik m'n ontslag als Sitemasters crewlid. De reden hiervan zijn interne spanningen omtrent het beleid, waarover ik niet ga uitwijken.

Alle leden die mij graag hadden als co-beheerder: I love you all 
Alle leden die mij NIET graag hadden als co-beheerder: it's your lucky day.

Ik ben soms kortaf geweest tegen mensen, waarvoor mijn excuses, want jullie maken het ledenaantal, niet wij (oja ik val daar niet meer onder nu..). Jullie zijn een geweldig publiek 

Ook is Proximus blijkbaar gebanned, ook door interne spanningen - hij neemt ook ontslag, samen met vinTage en Ontani. Proximus kan dus helaas niet reageren, maar ik ben zeker dat hij zich ook geamuseerd zal hebben tijdens zijn crewmaatschap.

Groetjes,
Murfy
Lid

47 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Clemens32 - 02/09/2006 23:48
Avatar van Clemens32 PHP interesse Murfy,

Erg bedankt voor de hulp en uitleg die je gegeven hebt op vragen die ik (en anderen) heb gesteld.
Ik ben hier nog niet zo lang, maar heb best al het een en ander opgestoken van jouw antwoorden.

Nogmaals bedankt!
Offline Pieter - 02/09/2006 23:48 (laatste wijziging 02/09/2006 23:52)
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
Ok Murfy,
welkom terug bij de leken.
Edit: als iedereen onslag neemt, wie blijft er dan nog over?
Offline MothZone - 02/09/2006 23:54
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Hmm, en dan nog is nemesiskoen dat ergens in Noorwegen zit... Is er nog iets van crew nu? 

Mja, vind t vreemd, maar zal wel een rede voor zijn he.
Offline Frederic - 02/09/2006 23:57 (laatste wijziging 02/09/2006 23:58)
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde 4 crewleden ineens weg..
Well I'll be damned.. Crisis?

//Edit: dan is de worm ook gedaan?
Offline Joel - 02/09/2006 23:58 (laatste wijziging 02/09/2006 23:58)
Avatar van Joel Eigenaar De crew zal wat worden vernieuwd, er was teveel vriendjespolitiek in de crew aan't komen. Binnenkort zal ik beginnen aan Sitemasters V3, het design blijft hetzelfde, alleen de structuur veranderd.

Nee, de worm blijft bestaan ofcourse.
Offline CDNC - 02/09/2006 23:59 (laatste wijziging 03/09/2006 00:02)
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde http://www.sitemasters.be/?pagina=login/crew
De lijst is klein geworden. Bedenked dat koen ook in norwegen rondzwerft.

Wil dit ook zeggen dat je niet meer hier online zult komen of enkel bye-bye-crewlid?


EDIT: @ hieronder, ik ben voorlopig nog niet uitgekeken op deze lay
Offline Frederic - 03/09/2006 00:00
Avatar van Frederic PHP ver gevorderde Niet echt slim hé.. Dit design is al oud.. Als je dan toch opnieuw gaat scripten zet alles dan ook eens in een nieuw likje lay-out hé 
Offline Maarten - 03/09/2006 00:02 (laatste wijziging 03/09/2006 00:03)
Avatar van Maarten Erelid Ach, wij hadden al een heel plan opgesteld voor een v3, maar dat is dus een van de spanningen waarover ik het had.

http://v3.murfymedia.be <- drafts
Offline TheEagle - 04/09/2006 06:16
Avatar van TheEagle Lid IK ben ook al een keer voor nix van deze site afgedonderd, dus dat er een crisis was, dat wist ik al....
Offline Keith - 04/09/2006 08:24
Avatar van Keith Grafische gevorderde ik kan nu niet op v3 van Murfy password etc nodig.
@CDNC
nemesiskoen heeft ook ontslag genomen.

Offline marten - 04/09/2006 11:15
Avatar van marten Beheerder Murfy bedankt voor alles m8 
Ik hoop dat je als lid actief blijft op Sima.
Want mensen met verstand hebben we allemaal nodig hier.

Ik zal je bans missen Dikke 

Enne
Laten we niet gaan praten over de crew maar waardig afscheid nemen van Murf 
Offline Damage - 04/09/2006 11:38
Avatar van Damage PHP interesse oi...
Offline bennieboy - 04/09/2006 11:55
Avatar van bennieboy HTML beginner Het is wel jammer dat het zo moet lopen he Murfy! Maar ja. We zullen u missen;).
Offline Thomas - 04/09/2006 12:23
Avatar van Thomas Moderator :|
Offline smoos - 04/09/2006 12:50
Avatar van smoos PHP gevorderde Het zijn meteen wel 5 mensen die echt heel veel doen. wat zal hiervan overblijven..?
Offline Damage - 04/09/2006 13:04
Avatar van Damage PHP interesse Iedereen is gelijk zo down... de wereld hangt niet van de personen af die weg zijn.

"iedereen is vervang baar"
Offline Richard - 04/09/2006 13:44
Avatar van Richard Crew algemeen In veel gevallen wel, maar in dit geval helaas niet...
Offline bennieboy - 04/09/2006 14:00
Avatar van bennieboy HTML beginner daar heeft jexus gelijk in. Vintage, Ontani en Proximus zijn de personen die de meeste forumposts oplossen! Die zijn jammer genoeg NIET vervangbaar.
Offline Joel - 04/09/2006 14:07
Avatar van Joel Eigenaar Tuurlijk wel, het zijn geen goden?! Het zijn gewoon mensen die veel tijd hadden met hun eigen skillz, en zo moeten we er terug vinden.
Offline Soebam - 04/09/2006 14:20
Avatar van Soebam HTML ver gevorderde 't ga je goed, de anderen ook.
Offline smoos - 04/09/2006 15:57
Avatar van smoos PHP gevorderde Mogen wij ook weten wat er gaande is/was
Offline CDNC - 04/09/2006 16:50
Avatar van CDNC PHP ver gevorderde nou je zou zelf een wat lezen, vb alle racties op dit topic? dan weet je al véél meer.
Offline nemesiskoen - 04/09/2006 17:11
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Beste leden

ik ga proberen deze post zo neutraal mogelijk te doen.

Toen ik vanmiddag achter mijn computer kroop en mijn favoriete url sitemasters aanklikte merkte ik dat er een nieuw groot topic was. 54 posts op dat moment, vreemd... Toen ik het van dichterbij bekeek bleek dat er plots iets heel ergs was gebeurd: de helft van de crew was weg. Mijn eerste reactie was: oei, een tijdelijke fout, iemand heeft iets verkeerd aangeklikt. Begin ik dat topic te lezen, bleek dat het helemaal geen fout was.

Er was ruzie... intern nog wel.

IK heb me zo neutraal mogelijk tegenover deze ruzie gezet. Maar er was een klein probleem, momenteel wordt er gewerkt aan een V3, een project waar ik heel erg naar uitzie. Nu blijk dat de mensen die uit de crew zijn gestapt een beetje dit project in handen hadden. Ik wil dolgraag meewerken hieraan, dus ik informeer hoe we dit kunnen oplossen, en dan volgt de grote klap: ik moet me terugtrekken uit de sima crew. Ik wil meewerken aan dit project, en dit wordt gerunned door mensen die nu niet meer welkom zijn op sitemasters. Dan voel ik me op een of andere manier ook niet welkom. Ik zal de site toch wel blijven bezoeken maar ik wil niet hipocriet overkomen. Ik wil niet van 2 kanten snoepen!

Bij deze zeg ik dus goodbye.

Een quote die ik van Murfy heb gekregen maar die voor ons allen geldt:

Aan al de gene die mij graag hadden als co-beheerder: jullie waren een geweldig publiek 
Aan alle die mij NIET graag hadden: it's your lucky day

Ik wens deze site het beste, en dat alles goed gaat. Maar ik kan niet blijven, ik zou me te hipocriet gedragen.

Veel succes aan de nieuwe crewleden, ik weet dat jullie het goed gaan doen!


Mijn verwijderd (?) nieuwsbericht.
Offline Abbas - 04/09/2006 17:37 (laatste wijziging 04/09/2006 17:37)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
uhu nemesiskoentje...
dat was inderdaad verwijderd maar staat ondertussen al 100x
in het forum 

ik vind dit hele gebeuren zeer betreurenswaardig en begrijpelijk dat velen tot bijna iedereen ontsteld en 'down' is!
tuurlijk zijn nemesiskoen, Ontani, vinTage en Murfy en co. geen goden maar ze maken op zekere vlakken zeker het verschil en hadden elk zo'n danige skill dat die onmisbaar was voor SiMa..
mits het geen goden zijn, zijn ze inderdaad vervangbaar maar dit zal volgens mij gene gemakkelijke opdracht zijn en veel tijd en moeite kosten!

aan de ex-crewleden jullie waren fantastisch en ik dank jullie allen hierbij plechtig voor al jullie hulp en hoop jullie nog ergens eens tegen te komen (waar dat ook moge zijn)...  
Offline marten - 04/09/2006 17:39
Avatar van marten Beheerder wanneer hebben we afscheidsfeest btw?  
Offline Stijn - 04/09/2006 17:45
Avatar van Stijn PHP expert Je kan ze niet vervangen , hun humor en opmerkingen zullen nooit meer hetzelfde zijn. Ik mis de sfeer nu wat als je plots ziet wat er achter de schermen gebeurt is.

Citaat:
het design blijft hetzelfde
zou je die niet eens vervangen? en nu es direct met TP maken ofzo....? want zo kan je met V4......Vn doen.
Offline Christophe - 04/09/2006 17:53
Avatar van Christophe Gouden medailleGouden medaille

.NET developer
zijn wel meer mensen met humor op deze aardbol
Offline Jim - 04/09/2006 18:00
Avatar van Jim Lid Life goes on. Impact blijkt het wel te hebben gehad:s
Offline timo - 04/09/2006 20:24
Avatar van timo PHP ver gevorderde Zal jullie missen, kan nu wel weer slecht typen, kon vinTage niet tegen, al waarschuwing gehad:P Maarjah: Life goes idd on...
Offline KoenVR - 04/09/2006 20:27
Avatar van KoenVR Lid changes make the world go round,
spijtig voor de manier waarop maar...
as long as you had fun on it...
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.247s