login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

kokx bedriegt de boel | Pagina 2

45 antwoorden

Gesponsorde links
Offline MothZone - 05/06/2006 16:18
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde Maak er anders een poll van: "Langs waar kak je?", De huidige poll staat er toch trouwens al ff.

(En snap hem ook niet hoor Murfy, je bent niet alleen )
Offline nemesiskoen - 05/06/2006 16:19 (laatste wijziging 05/06/2006 16:20)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Jij zegt 'kokx is darmkakker'. Voor zover ik weet is iedereen een darmkakker. Ik ben nog nooit iemand tegengekomen die langs zijn mond kon schijten, jij wel dan?

... ik heb wel meer het gevoel dat niemand me begrijpt, als ik zeg "stop met spammen" krijg ik meestal een pm "wat bedoel je met spammen?"
Offline vinTage - 05/06/2006 16:20
Avatar van vinTage Nieuw lid lees dat woord nog eens koen 
Offline Maarten - 05/06/2006 16:23
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
Jij zegt 'kokx is darmkakker'.
Ik zei "koxk is darmkanker", met de N zoals in Niemand verstaat een **** van wat koentje brabbelt.
Offline nemesiskoen - 05/06/2006 16:24
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Da's allemaal hetzelfde...

Begint hier op een crewtopic te lijken IMO.
Offline ece - 05/06/2006 16:25 (laatste wijziging 05/06/2006 16:27)
Avatar van ece HTML interesse Die gas wou me laatst helpen met m'n website (computermasters.nl).
Maybe kunnen sommigen mijn samenwerken topic nog herrineren dat ik hulp vroeg. Nou hij wou helpen. Gelukkig is het enigste wat hij me stuurde een ubb class maar voor het zelfde geld had ie me helemaal geholpen en waren het dus geripte scripts.
Nou heb ik doodleuk alles online gezet en krijg ik klachten i.v.b.m geripte scripts.
Dan hang je en krijg je een slechte naam :S.

Anyway gelukkig is het nooi zover gekomen^^

Edit:
Murfy.
Als ze zien dat alles het er precies hetzelfde uit zien kunnen ze wel een vermoeden krijgen.

BTW:
Informatie over Kokx Uhh php dief^^
Citaat:
Voornaam: pieter
Familienaam: kokx
Geslacht: Man
Woonplaats: Nederland
Geboortedatum: 23 Januari 1992 (14 jaar)
MSN-adres: pieter@kokx.nl
Offline Maarten - 05/06/2006 16:26 (laatste wijziging 05/06/2006 16:26)
Avatar van Maarten Erelid Als een script online staat kan je toch nooit zien of het geript is, de output verraadt amper iets van de code erachter...

Je kan enkel een rip herkennen aan de source en that's it.
Offline vinTage - 05/06/2006 16:26
Avatar van vinTage Nieuw lid En is dat ubb dan wel van hem ? 
Offline nemesiskoen - 05/06/2006 16:27
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Van rippen weet jij ook alles af he, dekin
Offline Maarten - 05/06/2006 16:29
Avatar van Maarten Erelid
Citaat:
Als ze zien dat alles het er precies hetzelfde uit zien kunnen ze wel een vermoeden krijgen.
Als ik de UBB parser van sima gebruik, who the fuck gaat nu zien dat ik dezelfde code heb.. de output is toch gewoon woordjes die tussen <u>, <i> of <b> staan, en zo zijn er nog duizenden die hetzelfde doen...
Offline ece - 05/06/2006 16:30 (laatste wijziging 05/06/2006 16:30)
Avatar van ece HTML interesse @Vintage.
Ik weet niet. Ik gebruik het ook niet.

@Nemesiskoen.
Ik heb ze aangepast die scripts. En btw: toen kon je er nog niet bij zetten van wie het was e.d wat nu wel mogelijk is.
Dusja wat moet je anders.
Er waren trouwens meer scripts die van andere waren maar exact waren overgenomen.

Maar goed het gaat niet over mij 

Edit:
Murfy.
Ja da's waar maar bv andere dingen.
Offline nemesiskoen - 05/06/2006 16:31 (laatste wijziging 05/06/2006 16:32)
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
Ik heb ze aangepast die scripts. En btw: toen kon je er nog niet bij zetten van wie het was e.d wat nu wel mogelijk is.
Dusja wat moet je anders.
Er waren trouwens meer scripts die van andere waren maar exact waren overgenomen.


Maak me aub niet kwaad, als je wilt haal ik die crewtopics samen met je nutteloze pm's naar boven... Je had geript, face it...
Offline Grayen - 05/06/2006 16:35
Avatar van Grayen PHP ver gevorderde het word een complete ruzie hier 
Offline Stijn - 05/06/2006 16:38
Avatar van Stijn PHP expert @all: kokx zit inderdaad in OSF. Ten eerste omdat hij de opdracht uitgevoerd heeft die door ons gegeven werd perfect uitgevoerd heeft. We gaan nu eens controleren of dit ook niet geript is want na 3 dagen had hij al veel te veel af (blijkt nu). Om 20 uur gaan we eens samen praten met hem en er zit een kans in dat hij eruit zal liggen.

ik verdedig hem niet, maar hij is toch een vriendelijk knul en kent wel wat voor een 14-jarige knul. Maar dit wist ik niet en hij zal het geweten hebben wat hij verkeerd gedaan heeft 

ps: waarom zijn sommige reacties hier in het geel gekleurde achtergrond gedaan :s

groeten stijn 
Offline nemesiskoen - 05/06/2006 16:40
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Doet het er eigenlijk toe waarom die geel zien?
Als we hier reageren (zoals op al enkele ander topics) zullen sommige leden, die na vandaag registreren, dezelfde vraag blijven stellen. Read the FAQ... en als het er nog niet instaat: be patient!
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.188s