login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Sitemaster Updates?

Offline sjak - 01/05/2006 16:23
Avatar van sjakHTML interesse Miss is het wat om Sitemasters XHTML Valid te maken, en miss ook wat om wat templates in te bouwen, of gewoon de layout te veranderen post hier ff wat je der van vind:D

20 antwoorden

Gesponsorde links
Offline lilj - 01/05/2006 16:25
Avatar van lilj Nieuw lid jah goed idee!
Offline Ibrahim - 01/05/2006 16:27
Avatar van Ibrahim PHP expert om de layout te veranderen van sitemasters zal het veel tijd innemen want sitemasters werkt niet met een templateparser. en extra layouts is beter als je een templateparser hebt
Offline kokx - 01/05/2006 16:29 (laatste wijziging 01/05/2006 16:30)
Avatar van kokx Onbekend Goed idee. Maar ik heb liever dat ze alles in een template gooien en een templatepower gebruiken.

En dan pas extra layouts gaan maken.
Offline Gerard - 01/05/2006 16:30 (laatste wijziging 01/05/2006 16:35)
Avatar van Gerard Ouwe rakker Sommige onderdelen van sitemasters worden met een templateparser opgebouwt. Het is echter een onmogelijke taak om de gehele site aan te gaan passen volgens XHTML normen en met een templateparser, na zo'n lange tijd van ontwikkelen.

Onderdelen van de website die in de toekomst worden toegevoegd worden waarschijnlijk gewoon ontwikkeld met een templateparser.

Wie weet komt er zelfs nog een keer een sima v3 

edit Zoals ik al zei. Onderdelen die de laatste tijd zijn toegevoegd maken gebruik van TemplatePower. Mocht er ooit een nieuwe versie ontwikkeld worden dan mag je er vanuit gaan dat deze ook gebruik maakt van die populaire template parser.
Offline kokx - 01/05/2006 16:34 (laatste wijziging 01/05/2006 16:37)
Avatar van kokx Onbekend Hopelijk met een templateparser. 

Edit:
@hierboven: Dat bedoel ik ook. 
Offline Xfader - 01/05/2006 16:37
Avatar van Xfader Lid Ik vind een nieuwe layout wel een goed idee.:D
Offline ece - 01/05/2006 16:40
Avatar van ece HTML interesse Hoezo deze is toch goed?
Als je een nieuwe layout moet maken duurt dat toch.
Mij maakt het niet uit maar ik vind deze goed zo.
Ik ben er nog niet op uit gekeken ofzo:D
Offline nemesiskoen - 01/05/2006 17:04
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Sima nu in een templatejasje gooien is nutteloos. Het vergt veel te veel werk en je kan net zo goed overnieuw beginnen. Overzicht2, iets waar ik al een tijdje mee bezig ben, werkt met templatepower. Het zal echter nog wel een tijdje duren voor jullie hem kunnen 'bewonderen' aangezien hij nu nog in alfa fase zit.
Offline MothZone - 01/05/2006 17:07 (laatste wijziging 01/05/2006 17:11)
Avatar van MothZone PHP ver gevorderde @Proximus: Over de v3, ik herinner me dat Joël ergens vlak na de lancering van v2 gezegt heeft dat deze er waarschijnlijk niet ging komen.
Maarja, dat is ook al even geleden, wieweet is hij al van gedacht veranderd ofzo...

Maar ik vind SiMa goed zoals hij nu is, dus qua layout mag hij zo blijven.

Edit
Hier: http://www.site...amp;id=115
Citaat:
[Murfy] Denk je nu al aan Sitemasters v3?

[Joël]Neen, en ik weet ook niet of deze nog gaat komen omdat anders weer alles moet weer moet worden verplaatst en dit veel tijdverlies is. Het kan wel zijn dat de code van Sitemasters wordt verbeterd, maar ik denk dat het nog een tijdje zo zal blijven.
Offline Button - 01/05/2006 17:21
Avatar van Button PHP ver gevorderde gaan wij er zo veel aanhebben dat ze het gewoon in een template(power)jasje gooien? (behalve miss wanneer er meerdere layouts komen, maar dat is voor mij niet nodig)

Voor mij is sima goed zo. Punt uit.
Offline nemesiskoen - 01/05/2006 17:55
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Ik denk dat er vooral aan de artikelen en scripts moet gewerkt worden ipv aan het systeem.

En MothZone: dat was inderdaad een tijd geleden en dit is ook al uitgebreid intern besproken en we zijn er nog altijd niet uit. Momenteel is er nog niet echt _direct_ sprake van V3 maar je kan nooit zéker zijn over de toekomst.
Offline DenMette - 01/05/2006 18:38
Avatar van DenMette PHP gevorderde daar geef ik je gelijk in nemesiskoen

Ik vind SiteMasters goed zo als hij is maar als er een V3 komt is dat natuurlijk goed mee genomen.

Maar tot nu toe is hij goed hoe hij is.
Offline Reflexes - 01/05/2006 19:15 (laatste wijziging 01/05/2006 19:22)
Avatar van Reflexes Nieuw lid Mss een battle maken die open is voor iedereen, waarin je allemaal nieuwe layout kan posten? Kan je daarna nog altijd zien hé
Offline nemesiskoen - 01/05/2006 19:24
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
en dan?
Zoals je al hebt kunnen lezen zal er geen templateparser in de huidige code worden gebouwt. En er zal al zéker niet een layout _opnieuw_ worden ingebouwd (dan kan je nog beter met een templateparser maken).

Sure, je kan de huidige images pakken en deze een andere kleur geven, vervolgens de css retouchen, maar dan heb je niet echt een 'nieuwe' layout, eerder een geëditte layout.
Offline Button - 01/05/2006 19:32
Avatar van Button PHP ver gevorderde laten we een battle maken waar je dat allemaal zelf moet doen! een nieuwe site + templateparser + een nieuwe layout :)

ps: dit was niet grappig bedoeld, gewoon om aan te tonen dat sima goed is nu
:D
Offline BNoise - 01/05/2006 20:55
Avatar van BNoise Nieuw lid Ik heb wel een idee: Zorg dat alle links in fora etc openen in een nieuw scherm. Telkens klik op een link, en dan heb ik het gezien en sluit ik het scherm af. En dan moet ik weer sima opnieuw opstarten enzo 
Offline Gerard - 01/05/2006 20:56
Avatar van Gerard Ouwe rakker Controlepaneel > Instellingen wijzigen

[V] "links in het forum worden in een nieuw venster geopend"

klaar
Offline BNoise - 01/05/2006 21:00
Avatar van BNoise Nieuw lid :$
Offline Stijn - 01/05/2006 21:15
Avatar van Stijn PHP expert er is toch een sticky topic met verbeteringen. Ik zou daar es je ideeën posten ipv hier.

Waarom layout veranderen? De inhoud is het belangrijkst en de code. Denk maar aan al die grote sites zoals phpfreakz etc.

En wanneer start de battle of is dat maar een zwans?

stijn
Offline Maarten - 01/05/2006 21:52
Avatar van Maarten Erelid Idd, hier is een topic voor.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.26s