login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

IQ Test | Pagina 2

56 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Richard - 29/01/2006 09:46
Avatar van Richard Crew algemeen gymnasium === VWO... net als atheneum
Offline gothmog - 29/01/2006 10:19 (laatste wijziging 29/01/2006 10:20)
Avatar van gothmog Lid ik had 119(=havo, terwijl ik op VWO zit^^), maar als ik die test volgend jaar nog een keer doe heb ik hoger denk ik, dus die test is niet helemaal correct. Ze zouden per leeftijd verschillende vragen moeten doen
Offline kokx - 29/01/2006 10:23
Avatar van kokx Onbekend @gothmog: Heb ik ook zit ook op vwo en haal 114. Zal wel aan m'n leeftijd liggen.
Offline nemesiskoen - 29/01/2006 10:40
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Dit is een test die je een x minuten oplost.
Een echte IQ test duurt een dag of twee. Ik ben ooit getest geweest in't 3e leerjaar en ik twijfel er niet aan dat mijn IQ niet veranderd is. Wat met deze test wel zal zijn denk ik...

Er zitten hier volgens die test een pak hoogintellectuelen of mensen die er dicht bij aanleunen... Terwijl dat eerder 'zeldzaam' is.
Offline Simon - 29/01/2006 11:07
Avatar van Simon PHP expert van mij zegt ie 129 terwijl ik 142 heb 
nouja, vind et wel domme vragen, zoals die spreekwoorden, die ken ik nie 
Offline remy - 29/01/2006 11:29
Avatar van remy PHP ver gevorderde
Citaat:
Dit is een test die je een x minuten oplost.
Een echte IQ test duurt een dag of twee. Ik ben ooit getest geweest in't 3e leerjaar en ik twijfel er niet aan dat mijn IQ niet veranderd is. Wat met deze test wel zal zijn denk ik...

Er zitten hier volgens die test een pak hoogintellectuelen of mensen die er dicht bij aanleunen... Terwijl dat eerder 'zeldzaam' is.


precies, dan zou het niveau toch anders zijn hier.

Ik heb ook havo gedaan, dat lukte met hard werken net, maar valogens de test had ik gemakkelijk vwo kunnen doen:o :)
Offline Simon - 29/01/2006 11:36
Avatar van Simon PHP expert mijn IQ ligt hoger dan wat het ding zegt
ik volg 4e jaar Latijn 5 uur Wiskunde
volgend jaar naar WeWi met 8 uur Wiskunde
(dat raden ze mijn aan )
Latijn is saai geworden, altij teksten,
kweet nie of er hier nog zijn die latijn volgen

(tis in belgië hé)
Offline haytjes - 29/01/2006 11:48 (laatste wijziging 29/01/2006 11:48)
Avatar van haytjes Gouden medailleGouden medaille

JS gevorderde
@Simon, 'k heb tot mijn 4de middelbaar Gr-Lat gedaan, maar dit werd te saai en ben toen maar gestopt met Gr. Nu zit ik in het 5de (Lat-Wis 8u) maar vind Lat nu echt zooo saai. 'k denk dat ik ook beter Wet.-Wis 8u gedaan had.
Offline Xfader - 29/01/2006 11:53
Avatar van Xfader Lid Ik volg nu voor het 4e jaar Latijn en ik vind het nog niet echt saai, maar het is idd wel altijd vertalen^^ maar dat is het nou eenmaal.
Offline nemesiskoen - 29/01/2006 12:08
Avatar van nemesiskoen Gouden medaille

PHP expert
Citaat:
van mij zegt ie 129 terwijl ik 142 heb

Dan mag je jezelf gelukkig prijzen. Je kan natuurlijk zeggen wat je wil en we zullen het maar moeten aannemen zoals je het zegt.
Ik heb zelf ook latijn gedaan, voordat ik wetenschappen deed. Nu heb ik toch mijn ding gevonden in Informaticabeheer.
Offline MFdriver - 29/01/2006 12:27 (laatste wijziging 29/01/2006 12:49)
Avatar van MFdriver PHP interesse ik zit in 5biotechniek (belgië), en volgens de 'echte iq' test heb ik 129, ben ik goed in zelfstandig problemen oplossen, en in logische dingen oplossen (of zoiets, is 3jaar geleden dat ik deze gedaan heb )

maar volgens mijn eigen ben ik eerder slecht in geconcentreerd blijven werken => leer ik niet goed, wat natuurlijk ook wel nodig is 

[edit]
in deze test haalde ik 136
ma die vragen over da filmke heb ik gewoon gegokt twas zo een dwaas filmke dak gwn niet gekeken heb 
en die wiskunde en logica vragen.. zo makkelijk, shame on you, als ge meer dan 3sec er over deed 

[edit]
hoor net dat er iemand in mijn klas zit met een iq van 142 en dan nog echt gemeten, niet door een indernet test (zoals ik daarin dus 'maar' 129 haal) maar heb het altijd maar nen raren gevonden ze 
Offline BigBug - 29/01/2006 13:01
Avatar van BigBug PHP expert
Citaat:
gymnasium === VWO... net als atheneum
In Belgie misschien...
Offline Wim - 29/01/2006 13:13
Avatar van Wim Crew algemeen 'k heb een IQ van ne vis... net genoeg om te ademen 
Offline Maarten - 29/01/2006 13:27 (laatste wijziging 29/01/2006 13:27)
Avatar van Maarten Erelid 117.. bij dat filmpje heb ik moeten gokken want m'n geluid ging niet De visuele vragen gingen dus wel maar de audiovragen niet 
Offline BigBug - 29/01/2006 13:35
Avatar van BigBug PHP expert Et voordeel van dat filmpje was (Vet Hard) Is da'k um 3x thuis en 1x in de bios heb gezien.. Ik keek niet eens ernaar 
Offline Richard - 29/01/2006 14:25 (laatste wijziging 29/01/2006 14:26)
Avatar van Richard Crew algemeen @BigBug: doe maar slim, je weet blijkbaar niet veel. atheneum en gymnasium zijn de 2 delen van VWO die je kunt doen, net als het experimentele 'exact'.

en nee, ik heb het niet over belgie, maar over nederland.

Citaat:
Het gymnasium is in Nederland, met het atheneum, de moeilijkste vorm van voortgezet onderwijs (voor 12- tot 18-jarigen). De zesjarige opleiding is een vorm van voorbereidend wetenschappelijk onderwijs (vwo) met de klassieke talen Grieks en Latijn.
Offline timo - 29/01/2006 14:58
Avatar van timo PHP ver gevorderde afbeeldingen worden niet geladen, maar k zit op VWO (gymnasium)
denk dat k rond de 125-130 ofzow zou scoren.. maar we zullen het nooit wete!
Offline Richard - 29/01/2006 15:07
Avatar van Richard Crew algemeen sowieso, 100 is gemiddeld he.. dus niemand van jullie doet het slecht
Offline kokx - 29/01/2006 15:07
Avatar van kokx Onbekend
Citaat:
afbeeldingen worden niet geladen, maar k zit op VWO (gymnasium)
denk dat k rond de 125-130 ofzow zou scoren.. maar we zullen het nooit wete!

Dan doe je die test toch even. Mischien is hij niet goed maar het geeft een redelijk beeld.
Offline riekele - 29/01/2006 15:09
Avatar van riekele PHP beginner als je even leest, dan weet je dat hij niet geladen kan worden...
Offline nathanael - 29/01/2006 18:32
Avatar van nathanael Gouden medaille

HTML gevorderde
110
Offline Zephyroz - 29/01/2006 19:57 (laatste wijziging 29/01/2006 19:58)
Avatar van Zephyroz HTML interesse 135^^
Niet online gedaan maar toen ie op TV was.
Hoogste in de studio gehaald was trouwens 140
Offline Joel - 30/01/2006 01:58
Avatar van Joel Eigenaar Duurt veel te lang, als je een vraag hebt geantwoord moet je wachten tot die tijd gedaan is 
Offline Riny - 30/01/2006 06:53
Avatar van Riny Nieuw lid Even over de IQ test:
Ik vind de test niet goed. Er wordt naast ruimtelijk inzicht, logisch denken etc etc.. Ook heel veel op kennis getoetst.
En dat heeft helemaal niets met je IQ te maken..
Anders zou je hoe ouder je wordt, meer IQ krijgen, omdat je dan meestal meer kennis krijgt.
Dus ik vind die test niet zo goed.

Ik heb hem vorig jaar wel gedaan, dit jaar geen zin meer.
Toen kwam uit 142, ik zeg eerlijk dat ik al een paar vragen wist van vrienden. En als je die weet, dan ga je hem natuurlijk niet expres fout doen.
Dus het IQ zal wat lager liggen, maar ik hoor wel op VWO 

Greetz
Offline Keith - 30/01/2006 09:23
Avatar van Keith Grafische gevorderde @BigBug
jij weet er duidelijk niet veel van..
zoals Jexus zegt..
Vwo (bestaat uit Gymnasium, Atheneum)
Havo
vmbo (mavo)
enige verschil tussen Gy en Ath is dat Gy ook nog grieks of latijn nodig is voor ath niet verder is alles het zelfde niveau wiskunde enz
Offline Pieter - 30/01/2006 10:20
Avatar van Pieter Gouden medaille

SEO guru
@OnlineGamer: de test is wel goed opgebouwd, diezelfde delen komen namelijk ook voor in een echte IQ test. Over de opstelling van de vragen of puntentelling zeg ik dat echter niet.

Volgens die test is mijn IQ 129. Ik denk niet dat die test juist is. Ook: IQ is geen statisch gegeven, er zijn veel mensen die zeggen, mijn IQ is si, mijn IQ is la, maar dat klopt ook niet.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.218s