login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Worm ideetje.

Offline ece - 10/01/2006 20:15
Avatar van eceHTML interesse HOI iedereen:D
Even een ideetje. Ik zie nu 3 verbannen leden in de lijst staan die de worm wouden maken. Kunnen die er niet uit gegooit worden en iedereen een plaatsje op schuift want dat zijn toch totaal 3 verloren dagen:s.

Maybe een idee. Wat vinden jullie ervan:D:?:

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Martijn1989 - 10/01/2006 20:24
Avatar van Martijn1989 PHP ver gevorderde Ja goed,... ik vind ook dat je mininaal XXX post nodig hebt,.. of een XXX aantal dagen lid moet zijn ... Want nu kan elk nieuw lid, een keer meedoen,.. terwijl hij of zei ... miss de site maar 5 minuten bezoekt,... en later nooit meer.
Offline ece - 10/01/2006 20:29 (laatste wijziging 10/01/2006 20:29)
Avatar van ece HTML interesse Ja maar nu staan er dacht ik 2 verbannene voor mij of 1. Dus toch weer 1 of 2 dagen langer wachten. Ke je hebt wel meer tijd maar anderen moeten langer wachten want ze weten nog niet het eindresultaat van de gene voor hem. Dus hij kan pas beginnen als de vorige het idee heeft ingestuurd. Nu moet je ook nog wachten of het goedgekeurd is. Dus eigenlijk op het laatste moment. Het is niet echt verkeerd dat je net een dagje langer hebt maar maybe voor sommigen vervelend:D
Inprincipe moet je het in 1 dag redden. Dat is het eerlijkste. zou oneerlijk zijn dat Pietje 2 dagen heeft en Jantje 1:D
Offline Maarten - 10/01/2006 20:31
Avatar van Maarten Erelid Wat een geniaal idee!

Onnozelaar, tuurlijk worden die eruit gegooid, het was me alleen nog niet opgevallen. Doe dus niet alsof je plots een geniale gedachte krijgt.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.183s