login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

-=ORC=- is recruiting!!

Offline NazGul - 16/12/2005 19:50 (laatste wijziging 16/12/2005 19:56)
Avatar van NazGulNieuw lid Weet niet zeker of ik hier mag recruiteren....maar dit spel is ook een vorm van ontspanning...mag het niet dan mijn excusses en voel je vrij om deze post te deleten!
----------------------------------------------------
Hallo allemaal.
-=ORC=- (Our Renegade Clan) is een clan die hoofdzakelijk Americas Army speelt maar daarnaast ook BF2 en nog enkele spelen die op het moment ons intresseren.
Wij zijn een Fun-clan die al anderhalf jaar bestaat met veel prettig gestoorde leden.
Wij zijn opzoek naar nieuwe members die +/- 18 jaar of ouder zijn en verder hebben we GEEN restricties voor mensen om lid te worden behalve dan dat je Nederlands-talig moet zijn!
Ieder is welkom in onze clan maar ondanks dat we een fun-clan zijn hebben we de intentie om ook een -=ORC=- war-groep op te zetten om serieus tegen andere clan te warren.
Sterker nog we warren al een tijdje maar de groep binnen onze clan die ook daadwerkelijk serieus wil warren is nog erg klein en daar zoeken we nog meer mensen voor.

Kortom het komt hier op neer:
--Leden gezocht voor de fun-clan
--Leden gezocht om serieus te warren

Wat hebben we te bieden?!:
-- Een forum
-- Een mooie site
-- Een eigen AA-game-server (niet officieel...handy om te trainen)
-- Een zeer gezellige en prettige gestoorde hechte groep mensen
-- De mogelijkheid om te warren
-- Geen restricties om te joinen
-- Niet maanden een recruut te hoeven zijn voordat je het -=ORC=- tag voor je naam mag zetten.
-- Hulp bij problemen met je pc..internet-verbinding (we hebben nogal wat pc-nerds onder ons)
-- Hulp bij het verbeteren van je skills
-- Een TeamSpeak-server
-- Een paar keer per jaar een lan-party
-- En dit allemaal GRATIS

Denk je het in je te hebben om een -=ORC=- member te worden??....kom dan een kijkje nemen op onze site en meld je aan op ons forum als -=ORC=-wannebee.

Hoe te joinen of meer info inwinnen?
Er zijn enkele manieren welk hieronder staan

-=ORC=-site & forum bezoeken
http://orc-clan.nl/

Op ons TS verschijnen welk ip is:
82.217.191.241
of:
ts.lan1.nl

Of mij even een mailtje sturen voor meer info:
NazGul_NL@hotmail.com

Nog een kleine opmerking
Wij zijn een clan die NIET discrimineren ongeacht huidskleur of geloof of geslacht.
We zijn ook een clan die een hekel heeft aan mensen die cheaten.
Wij accepteren dit gedrag dus ook niet van ons leden.


Hopende snel wat te horen van de mensen die net als de -=ORC=- members fun willen beleven in team-verband te spelen groet ik jullie:
-=ORC_NazGul=-

0 antwoorden

Gesponsorde links
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.259s