login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

pagina op ander domein includen

Offline jorisss - 26/08/2005 12:47
Avatar van jorisssNieuw lid Hej gasten, ben hier lange tijd niet geweest maar ik ga me toch maar weer is bezig houden met scripten sinds ik een goed baantje heb gevonden bij een mediabedrijf 
Zij hebben een server met ASP draaien en daar ga ik nu ook mee werken, ik zie dat veel mensen argumenten tegen asp hebben maar het enige tegenargument waar ik mee eens ben is dat je alleen PHP moet neme omdat het gratis is. PHP is de Linux en ASP is dan de windows zo moet je het zien denk ik. ASP kan meer, en als je je dr is een paar dage in verdiept kom je dr achter dat je het veel sneller leert.

Maarr to the point
Ik heb 1 site waar een agenda word bijgehouden, en ik heb een 2de site waar ik die zelfde agenda pagina in wil. Ik heb geen toegang tot de database dus ik zou hem willen includen. Dit wil ik ook omdat ik dan dmv een stylesheet de agenda pagina passend kan maken wat niet zou kunnen als ik hem gwoon met een iframe zou linken.
Ik kan alleen met de include functie de pagina er niet in krijgen omdat die niet op dezelfde host zit, heeft iemand een tip of stel ik een domme vraag en kan het zoiezo niet?

Sjenks

2 antwoorden

Gesponsorde links
Offline humor - 26/08/2005 13:39
Avatar van humor HTML beginner De ene site includen in de andere gaat, volgens mij, niet via php of asp ofzo.
Je kan het wel doen via frames in html
Offline jorisss - 26/08/2005 13:41
Avatar van jorisss Nieuw lid Ik wil de html van de pagina (copy paste wil ik niet, dan zou ik dat bij elke update moeten doen) in een pagina stoppen zodat ik erboven nog naar een andere stylesheet kan linken, zodat hij dr op de 2 verschillende paginas anders uit ziet, dat gaat met een frame niet lukke 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.176s