login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

SQL en VB.net

Offline raul - 10/03/2005 15:53
Avatar van raulNieuw lid Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een *.mdf te openen in VB.NET. Of hoe ik dit anders kan oplossen.

Al op voorhand bedankt


Roel

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Legolas - 30/11/1999 00:00
Avatar van Legolas Onbekend Wat is .mdf dan voor soort extensiernJe kunt anders misschien net zo goet .dat doen. dat werkt in VB.NET
Offline T2000 - 30/11/1999 00:00
Avatar van T2000 Lid mdf is de extensie voor SQL db's. Onder VB.Net moet je via een connection string de sql db openen. Effe googlen zou ik zeggen, of kijk eens op www.dotnet247.comrn
Offline wickedsid - 30/11/1999 00:00
Avatar van wickedsid Lid tis nog easyer met msdn, en dan gewoon met sql uwe DB in Visual Studio aan maken!!! maar ge moet er wel ne fatsoenlijke cursus van hebben best, anders ist nie te doen, s geloof me,ik heb da als cursus gehad op school pdrniets met microsoft sql server 2000 desktop engine )
Offline wisj - 10/05/2005 22:39
Avatar van wisj Nieuw lid Maak bv. op je Desktop een tekstbestandje aan en hernoem de extensie .txt naar .udl
Open het udl bestandje en je kunt je connectie maken, als je klaar bent het udl bestandje openen in notepad om de connection string te kopieëren.

Wel eerst even de extra spaties weghalen.
:o
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.257s