|
Categorieën >
ASP
ophalen gegevens
kristof1605 – 22/02/2011 12:49 (Laatst gewijzigd op 22/02/2011 13:15)
|
|
|
Nieuw lid
|
Hallo,
Met onderstaande code haal ik alle gegevens uit een SQL-tabel, nu wil ik echter enkel Id 4,5,9 hebben. Hoe moet ik dit doen?
<asp:LinqDataSource ID="ldsLocatie" runat="server" ContextTypeName="BKFreerollDataContext" TableName="Locaties" Where="LocatieCategorieId == @LocatieCategorieId AND Actief == True AND IsDeleted == False" OrderBy="Volgorde">
<WhereParameters>
<asp:ControlParameter ControlID="hfCategorieId" Name="LocatieCategorieId" PropertyName="Value" Type="Int32" DefaultValue="1" />
</WhereParameters>
</asp:LinqDataSource>
<asp:LinqDataSource ID="ldsLocatie" runat="server" ContextTypeName="BKFreerollDataContext" TableName="Locaties" Where="LocatieCategorieId == @LocatieCategorieId AND Actief == True AND IsDeleted == False" OrderBy="Volgorde"> <WhereParameters> <asp:ControlParameter ControlID="hfCategorieId" Name="LocatieCategorieId" PropertyName="Value" Type="Int32" DefaultValue="1" /> </WhereParameters> </asp:LinqDataSource>
Mvg,
Kristof |
2 antwoorden
|
|
|
|
HTML interesse
|
Hoi kristof1605,
Zou dit kunnen werken?
Where="LocatieCategorieId == @LocatieCategorieId AND Actief == True AND IsDeleted == False AND (Id == 4 OR Id == 5 OR Id == 9)"
Where="LocatieCategorieId == @LocatieCategorieId AND Actief == True AND IsDeleted == False AND (Id == 4 OR Id == 5 OR Id == 9)"
gr,
|
|
|
|
|
Nieuw lid
|
hee
ik heb deze geprobeerd maar echter niet het juiste
|
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen posten.
|
|
|