login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

Fout bij xml

Offline kristof1605 - 04/01/2011 22:27 (laatste wijziging 04/01/2011 22:28)
Avatar van kristof1605Nieuw lid halo

ik ben nieuw in asp maar zit met een probleem dat ik na 3 dagen zoeken nog niet heb gevonden dit krijg ik als fout melding :-s


Serverfout in toepassing /WebSite1.
--------------------------------------------------------------------------------

De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.
Beschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code.

Details van uitzondering: System.NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.

Fout in bron:


Regel 16:
Regel 17: 'Relative file path to XML data
Regel 18: Dim strXmlFilePath As String = Server.MapPath("quiz.xml")
Regel 19:
Regel 20: Dim xDoc As New XPathDocument(strXmlFilePath)


Bronbestand: E:\Users\Administrator\Documents\Visual Studio 2010\WebSites\WebSite1\Site.master Regel: 18

Stacktracering:


[NullReferenceException: De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.]
System.Web.UI.UserControl.get_Server() +14
ASP.site_master..ctor() in E:\Users\Administrator\Documents\Visual Studio 2010\WebSites\WebSite1\Site.master:18
__ASP.FastObjectFactory_app_web_nf1ed2pc.Create_ASP_site_master() +47
System.Web.Compilation.BuildResultCompiledType.CreateInstance() +32
System.Web.UI.MasterPage.CreateMaster(TemplateControl owner, HttpContext context, VirtualPath masterPageFile, IDictionary contentTemplateCollection) +251
System.Web.UI.Page.get_Master() +54
System.Web.UI.Page.ApplyMasterPage() +15
System.Web.UI.Page.PerformPreInit() +45
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +328