login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

OnClientDateSelectionChanged property ajax calendar extender

Offline Nikke - 16/05/2007 09:33 (laatste wijziging 12/07/2007 15:22)
Avatar van NikkeNieuw lid Hallo,

De bedoeling is om een javascript-functie aan te roepen bij dit event.

Zo ziet het eruit:

  1. OnClientDateSelectionChanged="javascript:checkPeriode(document.getElementById('ctl00_ContentPlaceHolder1_txtVan'), document.getElementById('ctl00_ContentPlaceHolder1_ddlPeriode'));"


Daarbij krijg ik een fout dat een '}' wordt verwacht. Het ligt niet aan mijn js-functie of aan het aanroepen ervan, want dit doe ik al in andere gevallen net hetzelfde.
Ik denk dat het ergens in het js-script van de control zit.
Maar ik zou niet weten waar. Als lijnnummer van de fout krijg ik 91376766 wat niet mogelijk is. Wanneer ik in firefox kijk in de foutconsole geeft deze een verwijzing dat er een '}' wordt verwacht bij $create(AjaxControlToolkit.CalendarBehavior, {"buttont":$get("ctl0... maar dit statement is nergens terug te vingen in de source van de control.

Iemand een idee?

3 antwoorden

Gesponsorde links
Offline marten - 16/05/2007 09:47
Avatar van marten Beheerder
  1. OnClientDateSelectionChanged="javascript:checkPeriode(document.getElementById('ctl00_ContentPlaceHolder1_txtVan'),
  2. document.getElementById('ctl00_ContentPlaceHolder1_ddlPeriode');"

Ik denk dat die laatste ) niet nodig is. Want daar heb je dan een haakje teveel.
Offline Nikke - 16/05/2007 10:11
Avatar van Nikke Nieuw lid Toch wel:

1 van CheckPeriode()
1 van getElementById()

=> checkPeriode(getElementById(), getElementById())
Offline Abbas - 12/07/2007 15:21 (laatste wijziging 13/07/2007 05:38)
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
De haakjes kloppen wel hoor, maar volgens mij mag die ";" weg... Geef anders eens wat meer code zodat ik de context van het stukje kan zien! 
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.189s