login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

[ASP.NET]Include

Offline Wijnand - 29/11/2006 09:39 (laatste wijziging 30/11/2006 10:33)
Avatar van WijnandModerator Hey luitjes,

Ik ben bezig met een projectje in asp.net en alles gaat tot nu toe goed. Nu heb ik in mijn index een server.execute() staan naar allerlei files toe. Dit gaat op zich goed. Maar als daar een formulier instaat en ik verstuur dat formulier dan wordt opeens alleen die file (die je zou moeten include) aangeroepen en mijn index is nergens meer te bekennen.

Is daar een oplossing voor:

Voorbeeld:
In mijn index include ik test.aspx. Zodra ik het formulier van test.aspx submit, wordt test.aspx bezocht, maar dan alleen die, en zit ik dus niet meer op de index.aspx.

4 antwoorden

Gesponsorde links
Offline xSc - 29/11/2006 12:25
Avatar van xSc Onbekend Je kunt natuurlijk als action index.aspx opgeven. Of geen action.
Offline Wijnand - 29/11/2006 12:57 (laatste wijziging 05/12/2006 13:56)
Avatar van Wijnand Moderator Nee dat werkt dus niet omdat je ook runat=server hebt....

Edit:
Het is niet mogelijk. je kunt de action niet instellen omdat je runat=server gebruikt.

Dus als mensen dit zien, dan weet je dat het niet mogelijk is om een file te includen net zoals bij PHP. Je zult dus iets anders moeten werken.
Offline zamna - 05/12/2006 16:26
Avatar van zamna HTML beginner In plaats van include te simuleren in ASP.net zal je met masterpages moeten werken.

http://www.ondo...idbey.html

Dit werkt wel enkel vanaf VS 2005
Offline Tony_mortana - 16/12/2006 13:55
Avatar van Tony_mortana PHP interesse Ik zou ook gewoon met MasterPages werken, heel gemakkelijk.

Ook erg simpel voor eventueel je Sitemap en Breadcrumbs
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.16s