login  Naam:   Wachtwoord: 
Registreer je!
 Forum

visual studio debugger probleem

Offline dazz - 10/11/2006 10:21
Avatar van dazzNieuw lid Hallo,

ik heb op mijn laptop wisual studio staan maar de laatste tijd zorgt dit voor wel wat problemen. Regelmatig als ik een programma open komt er een debugger venster van visual studio, ook al staat die niet aan, en dan sluit het programma af. Soms sluiten programma's ook gewoon af zonder enige waarschuwing en dan moet ik soms 20 keer dubbel klikken voor dat programma weer wilt opstarten.

Je kan begrijpen dat dit nogal vervelend is, iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of hoe dit komt?

Alvast bedankt

5 antwoorden

Gesponsorde links
Offline Abbas - 10/11/2006 10:35
Avatar van Abbas Gouden medaille

Crew .NET
ik heb ook visual studio op mijn laptop en op mijn desktop en ik heb eerlijk gezegd dit probleem nog niet gehad... 
Offline dazz - 10/11/2006 12:55
Avatar van dazz Nieuw lid op mijn desktop heb ik het probleem ook niet, alleen op de laptop, ik heb hem al eens geformateerd maar het probleem blijft
Offline Dark_Paul - 10/11/2006 12:55
Avatar van Dark_Paul PHP ver gevorderde Er was nog iemand met dit probleem. Die kreeg ook deze vensters.
http://www.site...p;id=17798
Misschien is de meest recente update gebugged, of heb je misschien geen legale versie? Bij WindowBlindz is dit namelijk ook. Als je geen legale versie hebt, wordt je pc zo traag als wat..
Offline dazz - 10/11/2006 13:01
Avatar van dazz Nieuw lid ik krijg nog een andere foutmelding (Just in time debugger) en nooit bij bepaalde website alleen bij programma's
Offline spyzone - 10/11/2006 16:38
Avatar van spyzone PHP beginner
Citaat:
Er was nog iemand met dit probleem. Die kreeg ook deze vensters.
http://www.site...mp;amp;cat= 10&id=17798
Misschien is de meest recente update gebugged, of heb je misschien geen legale versie? Bij WindowBlindz is dit namelijk ook. Als je geen legale versie hebt, wordt je pc zo traag als wat..

Ik heb nogsteeds het probleem.
Dus ik ga zo maar mijn pc weer eens opnieuw installen.
Ik heb overigens geen legale versie  
Zou best kunnen dat het daardoor komt.
Maar ik heb hem nu toch ff voor een lange tijd niet nodig, dus laat het er wel ff af.
Gesponsorde links
Dit onderwerp is gesloten.
Actieve forumberichten
© 2002-2024 Sitemasters.be - Regels - Laadtijd: 0.175s